{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt bryllup?
  • #1   18. dec 2009 Jamen i kan da blive gift på rådhuset:) jeg er ikke nået så langt i mit liv og jeg vil godt have et stort bryllup, men har hørt det skulle være billigere på rådhuset:)

• #2   18. dec 2009 det ER Gratis på rådhuset...smill

• #3   18. dec 2009 hmm min besked forsvandt :S

Nå, men havde skrevet at et billigt bryllup ville være at blvie gift på rådhuset og samle den nærsteste familie til eftermiddagskaffe for at fejre det

• #4   18. dec 2009 Det er skam også planen at vi skal på rådhuset! Men det er nu mest fordi vi ikke er troende, så vi synes lidt det ødelægger vores kælighedserklæring at skulle bringe gud med ind i det...

Nogle idéer til et sted man kan få billige vielsesringe?

• #5   18. dec 2009 Mette C - Gud er også med i det på rådhuset..

• #6   18. dec 2009 Som de andre siger: Rådhuset
    Chianti.dk har billige riinge i forhold til mange andre steder.
    Hvornår skal bryllupet være? - Hvis det er om sommeren, kan man jo sagtens lave en billig reception i haven med noget på grillen, div. drikkevarer o.s.v.

• #7   18. dec 2009 ringe behøver ikke være voldsomt dyre. Man kan jo vælge nogen som alle har;) Man kan sagtens få ringe til under 2000 kr.
    Vi blev gift på rådhuset og lavede selv maden og kaffe og kage det lå på under 4000 kr. Og i starten fik vi graveret ny dato i forlovelses ringen.
    Vi købte først vielses ringe ved 1 års dagen..

• #9   18. dec 2009 kirke bryllup koster heller ikk
    jeg blev gift i kirke
    kjolen var en gallakjole som jeg havde købt billigt
    og mandens jakkesæt var købt i forretning billigt
    maden havde vi så bestilt udefra men det ka man jo lave selv
    og bordpynt ka oz selv laves
    selv brudebuket hvis man vil

• #10   18. dec 2009 En dejligt norsk tradition, er at til et bryllyp, tager alle familier en kage med der bliver set på et langt bord, også er der kage til alle. så skal man kun stå med kaffe og the. Det syntes jeg er en god og billig ide smiley

• #11   18. dec 2009 synes os at det er fint at man prøver at gøre det billigt...i stedet for dem som vælger at holde et dyrt stort bryllup og de så har måtte låne i banken til det...

der er os de steder hvor man kan spise alt det man vil for 150 kr, så kommer drikkevare oveni.

man kunne da os sige et man vil holde sammenskudsgilde og så ingen gaver...gæsterne er jo en gave i sig selv. ens venner og familie burde være forstående...

• #12   18. dec 2009 Tanja... må lige spørge dig... hvorfor skal der blandes en gud ind i et rådhusbryllup? Kan man ikke selv vælge det??

Man kan evt. lave en aftale med familien, at de medbringer mad/ drikke/ kage eller andet til festen i stedet for gaver...

• #13   18. dec 2009 julie: Gud er med alle steder.... uanset hvor man går..

• #14   18. dec 2009 Julie - fordi når man er medlem af folkekirken og vælger at blive gift, så siger man ja til hinanden overfor gud..

Man kan uden for folkekirken ikke blive gift, der hedder det noget andet.

• #15   18. dec 2009 *panteren *
    det er vist hver sin mening om det.

Men man kan da sagtens blive gift udenfor folkekirken... det kan bare ikke blive med en religiøs vielse...
    Min svoger havde været udmeldt i mange år, da han blev gift.

• #16   18. dec 2009 Julie Må give dig RET i det du siger...det HELE !!

• #17   18. dec 2009 Tanja det er overhoved ikke rigtigt det du skriver. Man er ikke nød til at være medlem af folkekirken for at blive GIFT, i øvrigt er gud ingen steder hvis man ikke er troende, gud er der for troende mennekser. Og de fleste vælger rådhuset hvis der ikke ligger noget religiøst i det eller hvis der ikke skal være det helt store bryllup.

Men jeg er ikke medlem af folkekirken og jeg skal GIFTES og det bliver på rådhuset i kæmpe kjole!;)

Kommentér på:
Billigt bryllup?

Annonce