367 visninger
|
Oprettet:
Killingerne er kun 5 uger {{forumTopicSubject}}
Hej....
Jeg bliver snart ejer af to dejlige killinger, problemet er at jeg nok allerede får dem i denne uge og at de kun er 5 uger gamle.
Der hvor killingerne bor nu, er der også 3 andre voksne katte en moderen. Desværre går den ene til angreb på killingerne hvis ejerne ikke holder øje med dem hele tiden, da de er bange for at killingerne kommer slemt til skade.
Jeg er bare lidt nervøs for om killingerne (2 stk fra samme kuld) får problemer?
Men jeg kan også godt forstå hvorfor de ikke kan blive der, men kunne godt bruge et råd eller to.
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
Her bag mig ligger Ronja med hendes snart 16 uger gamle killinger og de får sig lige en hygge tår og de spinder
Kan ikke forstå, de må da kunne lukke af for mor og killinger på en eller anden måde?
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men vil jo gerne have killingerne i live.
aug 2005
Så heller vente på at de rigtige killinger som har fået en ordenlig start på tilværelsen. Hvis du forstår hvad jeg mener. Håber virkelig at de små får lov at blive sammen med deres mor.
Ellers ville jeg personligt holde mig væk, det kan være at det er hårdt ... men ...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
alt andet end det er dybt uforsvarligt
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2005
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Disse (forfærdelige) mennesker kan du ikke stole på og killingerne kommer desværre til at betale prisen i længden..
Jamen jeg er da dybt rystet og yderst forarget over den tanke... Ja jeg skulle bestemt ikke i samme stue med sådanne personer, for jeg er lidt bange for, at jeg kommer til at sige min uforbeholdne mening om sådanne individer (IDIOTER)
Undskyld.. Min vrede er ikke til dig. Det håber jeg du kan læse...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Og efter hvad de ejere siger, skal de jo holde øje med kattene hele tiden. Det gør de vel så også, selv om der er to fra eller til.
Hvis du absolut vil have de to killinger, så prøv at spille barsk og sig, du løber risikoen, til de er 12 uger. Du skal se, de overlever nok.
Bortset fra det, vil jeg bestemt fraråde dig at få killinger fra sådant et sted.
dec 2006
Følger: 60 Følgere: 59 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 211
Killingerne er kun 5 uger