{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Camilla A
Camilla A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Killingerne er kun 5 uger {{forumTopicSubject}}

Hej....

Jeg bliver snart ejer af to dejlige killinger, problemet er at jeg nok allerede får dem i denne uge og at de kun er 5 uger gamle.

Der hvor killingerne bor nu, er der også 3 andre voksne katte en moderen. Desværre går den ene til angreb på killingerne hvis ejerne ikke holder øje med dem hele tiden, da de er bange for at killingerne kommer slemt til skade.

Jeg er bare lidt nervøs for om killingerne (2 stk fra samme kuld) får problemer?
Men jeg kan også godt forstå hvorfor de ikke kan blive der, men kunne godt bruge et råd eller to.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killingerne er kun 5 uger
  • #1   25. jun 2007 Ja jeg skulle heller ikke at så små pus, uden en mor.

Her bag mig ligger Ronja med hendes snart 16 uger gamle killinger og de får sig lige en hygge tår og de spinder smiley

Kan ikke forstå, de må da kunne lukke af for mor og killinger på en eller anden måde?

• Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    jun 2007

#2   25. jun 2007 Ja er godt klar over det, men jeg bor selv i en lille lejlighed og har ikke plads til mor og seks killinger...

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men vil jo gerne have killingerne i live.

• #3   25. jun 2007 Camilla A Jeg ville tænke mig om to gange her. Det er dyr som du forhåbendlig skal have 10-15 år frem ca.
    Så heller vente på at de rigtige killinger som har fået en ordenlig start på tilværelsen. Hvis du forstår hvad jeg mener. Håber virkelig at de små får lov at blive sammen med deres mor.
    Ellers ville jeg personligt holde mig væk, det kan være at det er hårdt ... men ...

• #4   25. jun 2007 sådan gør man bare ikke, men selv i en lille lejlighed er der fin plads til kattemor og killinger, ihvertfald for de 7-8 uger det drejer sig om.
    alt andet end det er dybt uforsvarligt

• Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    jun 2007

#5   25. jun 2007 Okay nu er jeg først urolig men tak for svarene....

• #6   25. jun 2007 Camilla A Det ville jeg også være

• #7   25. jun 2007 Jeg vil anbefale dig at finde en killing et andet sted.

Disse (forfærdelige) mennesker kan du ikke stole på og killingerne kommer desværre til at betale prisen i længden..

Jamen jeg er da dybt rystet og yderst forarget over den tanke... Ja jeg skulle bestemt ikke i samme stue med sådanne personer, for jeg er lidt bange for, at jeg kommer til at sige min uforbeholdne mening om sådanne individer (IDIOTER)

Undskyld.. Min vrede er ikke til dig. Det håber jeg du kan læse...

• #9   26. jun 2007 Jeg har en stærk mistanke om, at det er en død-syg undskyldning for at komme af med killingerne nu, og jeg tror simpelthen ikke på, at en anden voksen kat angriber killingerne for at slå dem ihjel. Den kan højst uddele et par hvæs og en øretæve, hvis killingerne bliver for frække, og det er de ikke, når de kun er 5 uger.

Og efter hvad de ejere siger, skal de jo holde øje med kattene hele tiden. Det gør de vel så også, selv om der er to fra eller til.

Hvis du absolut vil have de to killinger, så prøv at spille barsk og sig, du løber risikoen, til de er 12 uger. Du skal se, de overlever nok.

Bortset fra det, vil jeg bestemt fraråde dig at få killinger fra sådant et sted.

• #10   26. jun 2007 hejsa prøv at tage dem alle du kan jo måske prøve at findne et rigtig e hjem til mise moren senere jeg syntes de synd at lade hendne der og man tager ikke babyerne fra hendnede er syndmen også kun et råd

Kommentér på:
Killingerne er kun 5 uger

Annonce