{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Fik karakter i salg og service {{forumTopicSubject}}

Vi fik vores karakter i salg og service i dag, og lige da vi startede med at få den, var vi alle noget kun underlige til mode, for læreren havde en kasse med en masse små sedler i.
Hun bad os trække en seddel hver især og derpå var en karakter..

Okay - jeg var så ikke særlig heldig, så jeg fik -3 (ny skala) hmmmm ØV ØV Det kan jo trække gevaldigt ned på mit gennemsnit, og jeg var da også lidt sur over det (hvis jeg skal være helt ærlig)

Nå men vores lærerinde sad med navnelisten, og spurgte så hver enkelt af os, hvad der stod på sedlen. Vi læste de forskellige tal op og det blev så vores karakter..
Hold da op vi gloede på hinanden................................

Der var 3 fraværende i starten af timen, så læreren trak lige et par tal op af kassen - det blev lige 3x -3 .... Hmmm
Nå nå - tak for kaffe skal du ellers lige have.........

Efter 10 min. sagde hun at vores fælles karakter blev 9, for vi har kun haft faget i 3 dage, så hun kunne umuligt nå at finde en passende karakter

GGGGGGGGG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har en hoveddør hvor låsen skal fikses , det samme ud til mit skur . 800 kr.
  • Trimning af levende hegn 2.400 kr.
  • Sætte lampe op i stuen 900 kr.
  • Hang a mirror on a concrete wall 500 kr.
  • Mount a few things (small wall shelf, two frames and a wall mounted shower) 900 kr.
  • Opsætning af mørklægnngsgardiner 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik karakter i salg og service
  • #1   28. jun 2007 tjooo - hvorfor gør jeg ikke det??

Hmmm det ved jeg æggg - lød det ikke fornuftigt ??? LOOOOL

Jeg ER sq da klåv - ozz herinde LOOOL
    Din dåmme tøz ;-)))

• #2   28. jun 2007 Tillykke med det (:

Jeg går lige nu og venter på karakter i anatomi og fysologi :b
    I det fag var vi over på odense universitets hospital ..
    Det var faktisk ret spændene , men stadig skræmmende at alt det var så var fra rigtige mennesker.
    Især at se de små børn, også tænke på de havde været levende .. Puhhaaa..

Nok om det (:
    Tillykke igen .. smil

• #3   28. jun 2007 Tulle - jeg vil da lige krydse fingre for at du får en god karakter.
    jeg elsker faget heeeelt vildt og jeg fik også en rigtig god karakter ,_9)

jeg venter på at få karakter i dansk, psykologi og kommunikation skal aflevere en opgave i psykologi på mandag og til eksamen i Dansk mundtlig og IT mundtlig i næste uge...

Puuuuuuha hvor jeg ikke orker ret meget mere....

• #4   28. jun 2007 Skulle i trække et nummer, og så fik i en karakter for at læse det højt?

Eller er der noget jeg har misforstået?

• #5   28. jun 2007 Ja vi trak et nummer i en kasse, og så lod læren os forstå, at det skulle være vores karakter.

Det blev nu anderledes, for vi fik 9 alle sammen, så det var bare lidt hygge/sjov....

• #6   28. jun 2007 Heeey Karen - hvad mener du dog med det????

He he kan du se at jeg har rettet mit navn igen?? GGGG

• #7   28. jun 2007 Er det alm. karakter eller var det eksamen?

For hvis det var eksamen syntes jeg bestemt ikek det var en god ide, så kan sencor jo ikek se hvad i kan smiley

• #8   28. jun 2007 TAAARK Karen ;-)) Nu er jeg glad igen ;-))))

Ratster - det var en joke. Læren kommer ind i klassen med en kasse under armen. Hun bad os trække et nummer, for det var skide svært for hende, at give en karakter i et fag vi kun har haft i 3 dage.
    Til sidst sagde hun at hun har givet os alle et 9 tal.

Jeg synes det var hyle morsomt *GGG* Den lærer er for skøn ..

• #9   28. jun 2007 HEhe håber også på en god karakter :b
    ja du fik 11 jo ..
    det har jeg så til gengæld fået i arbejdsmiljø, psykologi, ergonomi og hygiejne :b
    Der var jeg stolt ..
    Men vi kan da hygge os lidt med de her karaktere, eftersom det er den samme uddannelse :b

• #10   28. jun 2007 Tulle - He he ja det er lidt sjovt ;-))

Vi har ikke haft ergonomi endnu. Hygiejne fik jeg 11, psykologi venter jeg på endnu og arbejdsmiljø fik jeg 9..

Jeanette - *FYYYYYYYYYY* Nu skal du jo lige tænke di griiiiiiiiiiiiiiiiigtigt godt om - ikk sødde??? GGGGGG
    Og jeg ved at du alligevel vil sige (bare lidt) god for mig ;-))

Karen - ja vi var lidt underlig til mode. Især var jeg meget underlig, for jeg ville sq ikke have -3 når mit gennemsnit ligger på 9,8 LOOOL
    Det fik jeg så heller ikke ;-))

• #11   28. jun 2007 Truer skam ingen - siger bare at du skal tænke dig rigtigt godt om *FNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS*

Det er da ingen trussel *GGGG*

• #12   28. jun 2007 hva fan anædde, sådan en snyde karakter ka man da ik bruge til noget,

• #13   28. jun 2007 Hey Johnny - jeg kan da bruge den til en hulens masse ;-)))

Jeg KAN vitterligt ikke gøre for, at mit smil charmerer alle omkring mig veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel *GGG*

• #14   28. jun 2007 HOST HOST HOST

• #15   28. jun 2007 mangler du en vicks ?? eller hvorfor hoster du dog så slemt sødde Johnny????????????????

GGGGGGGGGGG

Kommentér på:
Fik karakter i salg og service

Annonce