385 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "optagelse"
Optagelse :-)
Byder I ikke mine to babyer velkommen? Skal nok smide bedømmelse og kommentar igen, hvis der selvfølgelig bliver skrevet noget :-) Hihi.. Knus
Byder I ikke mine to babyer velkommen? Skal nok smide bedømmelse og kommentar igen, hvis der selvfølgelig bliver skrevet noget :-) Hihi.. Knus
Skrevet af: LINE & JAMES - 16. okt 2012
"optagelse"
nu kommer der atter et indlæg om optagelse på KG. jeg har lige oprettet min nye kat! og skal desværre ignnem det system at andre bruger skal bestemme om MIN kat må være en del af KG, og 19 har afvis...
nu kommer der atter et indlæg om optagelse på KG. jeg har lige oprettet min nye kat! og skal desværre ignnem det system at andre bruger skal bestemme om MIN kat må være en del af KG, og 19 har afvis...
Skrevet af: frk 1980 : - 19. okt 2008
Optagelse herinde.
Hej alle sammen. Nu har Silke lagt længe og ventet på at blive optaget.. Er der noget galt med hendes profil? :)
Hej alle sammen. Nu har Silke lagt længe og ventet på at blive optaget.. Er der noget galt med hendes profil? :)
Skrevet af: Line I - 15. okt 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 40
optagelse