{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

"optagelse" {{forumTopicSubject}}

nu kommer der atter et indlæg om optagelse på KG.
jeg har lige oprettet min nye kat! og skal desværre ignnem det system at andre bruger skal bestemme om MIN kat må være en del af KG, og 19 har afvist ham og det er fair nok, hvis de havde nosser nk til at sige hvorfor, jeg kan simpel hend ikke forstå at folk bare kan afvise uden at give begrundelse??? ja bare kald mig børnefornærmet, men jeg synes det er noget mærkeligt noget, basta bum

lige et søndags surt opstød herfra

knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "optagelse"
  • #1   19. okt 2008 Ja, folk må gerne begrunde det, men i dit tilfælde kan det være der er nogen som ikke har læst teksten, om hvorfor hans pels ser ud som den gør? Bare en tanke..

• #2   19. okt 2008 mille, det kan du selvfølgelig have ret i!

men genralt synes jeg bare det er forkert med det system der er!!!

• #3   19. okt 2008 Ja, det kan godt virke lidt åndssvagt. Men han kom da ind, heldigvis :0)

• #4   19. okt 2008 det forstår jeg dælme ikke du fik Susanne!!!

ja i know, jeg har også blandet mig i diskusionen om det flere gange!!! og jeg ved også nogle nok bliver irriteret over at denne debat bliver oprettet igen, men jeg tillader mig at gøre det alligevel, da jeg synes det er "grimt" system når man opretter sin elskede mislinger herinde!!
    og i det mindste synes jeg at folk skule begrunde deres afvisninger, især når katten/profilen opretholder adgangs kravene!!!

men jeg forstår det ikke, for grund til vi oretter vores katte er vel vi elsker dem, gerne vil møde andre kattetoosser og "vise" vores mislinger frem??? eller er det kun mig der har det såda`n???

• #5   19. okt 2008 ja heldigvis :O)

mille jeg må sige jeg elsker bare dit profil billed, den er bare så smuk din kat!!!

• #6   19. okt 2008 taaak søde Missemor!

Heidi C. men det er også mere fair når man begrunder dette, og fedt du havde No..... nok, til at skrive hvorfor du afviser!

men jeg synes dog stadige det er forkert at at andre skal dømme hvilke katte der må komme ind på KG, men det er jo bare min mening

• #7   19. okt 2008 Der er jo nødt til at være en eller anden form for filter på hvilke profiler der kan komm eind, ellers ville det nok vrimle med falske profiler. Og det er helt umuligt for HA'erene at skulle holde øje med og byde velkommen/afvise alle profiler der bliver oprettet.

Det er træls når folk afviser uden grund, men det er altså også træls når folk byder velkommen selvom profilen ikke overholder reglerne.

• #8   19. okt 2008 jamen det har du selvfølgelig ret i, men så burde KG lave en funktion at der hed at når man afviste så skulle man begrunde sin afvisningen!

• #9   19. okt 2008 Det er ikke alle der giver 1 afvisning (eller godkendelse) nogle gver 10, andre vidst kun 5.. Så det kan ske der kun er 6 der har afvist..

Mne ja dem der har gjort det burde skrive hvorfor (personligt gør jeg det altid) ellers kan man jo ikke vide hvad det er man skal lave om smiley

• #10   19. okt 2008 Det ville være rigtig fint hvis man skulle kunne begrunde en evt. afvisning.

Man giver 1-10 afvise/velkomst points afhængig af hvor mange udfordringer man har vundet. Man får et point pr. vundet udfordring, men har altid et point selvom man ikke har været i udfordringer. Selvom man har vundet over 10 udf, så har man stadig kun 10 points.
    Det kan derfor godt bare være to personer der har afvist selvom der står 19 afvise points..

• #11   19. okt 2008 Altså nu må i da snart holde op.. smiley
    Pyt da med om der er afvisepoint.. Og det er ikke 19/34 afvisninger, det er afvisningspoint. Jeg giver fx ti af dem hvis jeg afviser.

Nogen afviser pga katten er placeret under forkert race. Og nogen mener at en kat hører til under blanding af racer, hvis ikke den har stamtavle. Deriblandt mig selv. Og jeg afviser også hvis den er placeret under forkert race. Selvom det er uhyre sjældent jeg støder på nogen der mangler optagelse.

I ved jo godt selv at jeres katte er vidunderlige, og i burde også vide at langt langt de fleste herinde også synes det, men afviser af andre grunde.

• #12   19. okt 2008 okay det vidste jeg ikke så hvis man har vundet mange udfordringer så gælder ens stemme for mere ved afvigelse eller hvad??? er der en sød sjæl der vil forklare mig det???

sorry men min louie er en perser dog uden stamtavle, synes sgu det er plat at han ikke må være under hans race fordi han ikke har et stykke papir det er sgu noget snobberi! synes sgu det er ved at tage overhånd herinde! så jeg skal sætte ham under blandede racer fordi han ikke har en tavle????

• #13   19. okt 2008 hehe godt susanne og nu er det mig der har oprettet annonce der ikke holder mig til emnet godt du kan holde os til emnet ;O)

• #14   19. okt 2008 sorry hvis mit sidste indlæg lød meget gnavent, det var ikke helt meningen sorry, jeg retter mig straks tilbage til en pæn tone i debatten og undskyld igen for den knap så pæne tone

• #15   19. okt 2008 mange tak (bukker og nejer dybt hehe)

• #16   19. okt 2008 Under FAQ står der følgende om udfordringer:

Hvad er udfordringer?

Udfordringer kan gives til andres katte ved at trykke på linket ’Send en udfordring til denne kat’ på en andens katprofil. Du kan maksimalt udfordre 3 andre katte ad gangen. <b>For hver udfordring du vinder, får du mulighed for at give 1 ekstra velkomst/afvisepoint når der er nye katte der skal bydes velkommen/afvises, dog maksimalt 10 point pr. profil.</b> Deslige får din kat en medajle for hver vunden udfordring.

Så ja. Jo flere udfordringer man har vundet, jo mere tæller ens stemme vedrørende afvise/velkommen.

Det har ikke noget at gøre med om man er VIP, basis eller gratis bruger.

• #17   19. okt 2008 heidi okay mange tak, så blev jeg så klogere hehe, man skal jo lære noget nyt hver dag hehe!

men synes det er dybt unfair, troede kun en person kunne give et point hmmm er bare glade for begge mine katte er kommet ind, og så kan jeg jo blive ved med at opfordre til optagelse systemet skal laves om hehe ;O)

• #18   19. okt 2008 Nu er jeg ikke helt sikker på hvor mange points man skal have for at komme ind her på KG, men på hestegalleri skal der 125 points til og så ville det altså tage lang tid at komme ind hvis alle kun kunne give 1 point.

Men jeg er helt ening med dig i at det ville være rart hvis folk der afviser giver en grund.

Jeg er selv HA'er på hestegalleri og kunne da af og til godt bruge en begrundelse når en hest er blevet afvist. Hvis der er tale om en falsk profil, kan det jo svært at gøre noget ved medmindre man bliver gjort opmærksom på det..

• #19   19. okt 2008 Man får afvise/velkomst point efter hvor mange udfordringer man har vundet.
    Nogen har 1 point, og ´nogen har 10 som er max.

frk. 1980 - Jeg synes det er snobberi at sige det er snobberi.. smiley
    Dén diskussion skal jeg ikke tage op igen.

Susanne - Jeg ville ikke selv afvise din Ally.. har ingen ide om hvorfor det er gjort. Måske fordi mange af billederne er enormt slørede..

Min pointe er bare, lad nu vær med at lade det gå jer på. JA en eller anden tosse har afvist at en eller anden grund, og så er den ikke længere.

• #20   19. okt 2008 Det er jo ikke noget med at være mand nok. Hvis katten ikke kommer ind, må man gøre profilen bedre. Og så må man altså også selv lige tænke lidt for at finde ud af hvad der er galt. Kommer katten ind er den skid slået, kommer den ikke ind må man lave det om.

• #21   19. okt 2008 Susanne - Tænk lige på at det ikke er de samme mennesker der afviser/byder velkommen. smiley

• #22   19. okt 2008 Susanne har lige været inde at byde din lille prinsesse velkommen her på kg ,hun er nuser og sød med det lille lyserøde halsbånd og billeder er gode ,knus fra Ingelise
    har selv prøvet at få mange afvise og har heller ikke hørt hvorfor ,der var nogen enkelte der turde stå frem ,man da jeg spurgte ,hvorfor ,fik jeg ikke noget svar,så er det ikke nemt at rette ,

• #23   20. okt 2008 hmmm... jeg kan slet ikke finde der hvor man byder nogen velkommen eller afviser... h j æ l p....

• #24   20. okt 2008 Marianna - Ude på forsiden, er der nogen gange katte der vil bydes velkommen. Der går du så ind i den/de katte, og der hvor der normalt kan gives karakter, kan man trykke velkommen/afvis.

• #25   20. okt 2008 Zabrina, hvis folk er utilfredse og man fx er ny bruger hvor dælen skal man så vide hvad man skal bedre, og det nemmeste er jo at være kritiserende uden at skulle stå "til ansvar" for det!!!

men Zabrina jeg tror vi 2 kan blive enige om at være ueinge ;O)

hav en dejlig dag alle sammen

Kommentér på:
"optagelse"

Annonce