{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Los..hvor kan sådan en købes?
  • #1   28. jul 2007 tror det ikke at en los går ind under kattegorien løve og sådan nogle dyr? kunne jeg godt forestille mig, men jeg ved det ikke.

  • #2   28. jul 2007 tror du skal til udlandet for at købe dem. og tror det er ulovligt og ha dem som kæle dyr

  • #3   28. jul 2007 Du skal først og fremmest indhente tilladelse til at opføre indelukke, så skal det godkendes af både vet.myndigheder og politi. Så skal du have en tilladelse til at holde rovdyr.....den er MEGET svær at få.


  • #4   28. jul 2007 Altså jeg så en udsendelse hvor de havde en los i Australien, har aldrig hørt om los i Danmark.
    Men man skal hvis, som Lone J. siger have nogle tilladelser osv.


  • #5   28. jul 2007 Det ville nok være nemmer for dig hvis du ville starte en zoo, hvis du godt kunne tænke dig sådanne dyr, nogen af dem skal jo have bestemt pleje og har du tænkt på hvad du gør når den skal til dyrlæge, du skal jo have en dyrlæge der ved noget om dyret ellers kan det jo gå vildt galt...

  • #6   28. jul 2007 det kræver utrolig meget at ha en Los i danmark kender en opdrætter i danmark der har en los men ham har hun haft i mange år og det kræver meget og selvom hun har haft ham i mange er han ikke tam .... ved hun har tilladelse til at ha en til og på et tidspunkt vil hun gerne ha en til *S* men altså ikke et dyr man bare liiige har

  • #7   28. jul 2007 Jeg indrømmer at jeg bliver vred indeni mig selv når folk vil have sådanne dyr til kæledyr!
    Undskyld, men det er min mening. En los skal jo ikke leve på den måde, som en hver anden huskat.

    Jeg mener personligt ikke du eller i skal anskaffe jer sådan et dyr. Lad dem dog leve i naturen eller i zoologiske haver.
    For hvis den også vil få opereret dens klør væk og alt muligt, så burde man da ku' se at man ikke skal have sådanne dyr i hjemmet!


  • #8   28. jul 2007 ved bare det ikke er et kæledyr *S*

  • #9   28. jul 2007 Jeg kender en som har en los som en slags kælemis, så kan prøve at høre ham hvor han har fået sin eller om han ved hvor du kan købe sådan en

  • #10   28. jul 2007 Andreas ; undrer mig meget over dit indlæg...opfatter det faktisk som * jeg keder mig lige lidt* og så skal der sættes gang i en tråd og så ser man hvad der sker der ??

    Hvad f...... vil du med et vildt dyr ?Ved du overhovedet en fløjt om, hvordan sådan en lille bitte kattemis skal håndteres??? Tror jeg næppe,så glem det ..


  • #11   28. jul 2007 Ja noget skal man sku vide det er en lille mini løve, den æder dig så snart den for mulighed for det eller du vender ryggen ti.

    Skal lige siges ham jeg kender som har en los, den går i en stor indhegning ligesom en løve i en zoo og den spiser små rådyr og den spiser rub og stub så det nok ikke lige sådan en du skal ha hjemme i stuen sammen med lillemor og ungerne.


  • #12   28. jul 2007 Øeh ja......... Hvad havde du liiiiie tænkt dig at bruge en LOS til ???

    Er du overhovedet klar over hva det er for en "dims"??

    Det er jo ikke en kat i den forstand men et vildt vildt dyr.....

    Det var da den mest mærkelige tråd....... !!!


  • Tine N
    Tine N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   9. apr 2014 Ka' købes i Sverige og Norge. Der oppe er der mange som dem som kæle dyr (tam los)

  • #14   9. apr 2014 Altså.... På et tidspunkt var der vild panik i medierne fordi nogle mente at de havde set en los i en skov ved Kolding.....

    Tror at du skal slå den tanke ud af hovedet.


Kommentér på:
Los..hvor kan sådan en købes?

Annonce