278 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
tisser i sengen tisser i sengen
hejza har en 14 uger sød han kat her igår begyndte han at tisse i senger og her i dag tog jeg ham i det lige inden, jeg så ham kræse i dynen og satte ham ud i kattebakken men han hoppet ud og op i sengen og tisset hjælp.... hvad gør jeg ??????
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 40
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
jeg syntes I skal starte med, at gå tilbage til før han begyndte at tisse....altså da han sov hos jer. Gør som I gjorde der...dvs. han skal sove hos jer. Tisser han så stadig, så kan det været alt fra stress til sygdom. DOG vil jeg umiddelbart sige, at det ikke er sygdomsrelateret, idet han jo slet ikke vil i tissebakken. Har du skiftet grus?
Hilsen Heidi
jul 2007
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jul 2007
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Min dejlige hunkat begyndte også at tisse alle steder, nogle steder mere end andre. Det var liges snart man fik øjenkontakt med hende, så stillede hun sig op og strintede op af sofaen, og hvis man henvendte sig til hende, så tissede hun også... Nogle steder var mere at foretrække end andre... Og for søren hvor blev man rigtig irriteret på hende. Det var hverken hende eller vi tjent med....
Jeg fik hende til dyrlægen og hun blev sterriliceret. Hun har ALDRIG tisset derefter. Så det kan virkelig varmt anbefales. Det er da lidt mange penge, men der er en hel del 'goder' ved det.. Bl.a. han laver ikke uønskede killinger, som der på ingen måde er mangel på :), han strejfer ikke så meget, så hans chancer for evt. at blive kørt over eller komme i slagsmål er mindre...
Jeg synes virkelig at I skylle overveje det, da man ellers går og bliver irriteret på katten, og det er jo smadder ærgeligt, når man ved et enkelt indgreb kan ændre det...
Held og lykke..
tisser i sengen