{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

mit nye liv {{forumTopicSubject}}

ja, så er starten gået ind på mit nye liv,
har lige sat min motorcykel til salg og når den bliver solgt er det slut med mc-livet. stopper osse i mc-klubben ved årets udgang
jeg vil istedet lægge masser af kræfter i at campere og opleve verden, samt gå igang med en udd af en art
og så vil jeg igang med at motionere, få gjort vores hytte istand osv osv osv

et eller andet sted er det meget vemodigt, men syntes jeg er kørt surt i det og at der skal ske noget nyt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mit nye liv
  • #1   22. aug 2007 det kender jeg selv alt for godt johney.. men synes det er et stort skridt du tager at ligge mc på hylden og komme videre med evt. nye hobbyer som sikkert går hen og bliver lige så spænende..

    tumps up..


  • #2   22. aug 2007 jeg har overvejet det længe, meget længe, og med kun ca 1300 km mc-kørsel om året ka det squ været lige meget

    charlotte:hehe, sjove og flotte kattenavne,


  • #3   22. aug 2007 jeg frygter squ osse lidt for fremtiden og jeg ved det blir noget rigtig røv at undvære mc, men som sagt har overvejet det længe og er kommet til den konklution at jeg egentlig ikke rigtig gider kører mc, derimod ka jeg godt lide at istandsætte/ombygge på mcere.

    har foresten lige regnet på det, jeg har squ ikke kørt 1300 km iår, jeg tankede mcen op i fredags for 3 gang i år, så det er max 800 km.
    næh det næste stk tid blir jeg nok sur og tvær og helt og aldeles umedgørelig, hihi stakkels min kone


  • #4   22. aug 2007 charlotte: har lige været inde på mcg og se jeres bikes, og blev squ helt nostalgisk da jeg så den fine zx10er, sådan en har jeg nemlig haft og det er stadig min bedste mc til dato.
    ka se i kører i tigers, selv kører jeg i raptpr mc


  • #5   23. aug 2007 vibeke: har jo camperet i 3 år nu og ja det er bare dejligt.
    man ka nok sagtens ha katte med på camping, bare ikke vores 2 katte, jooooo trixie måske , men daffy ville blive helt ude af den


  • #6   23. aug 2007 Til lykke med dit nye liv Johnny. Ja, der kommer nok perioder i alles liv, hvor man kan mærke, at NU skal der ske noget nyt. Og der er virkelig meget spændende, man kan involvere sig i.

    Hvilken form for motion kan du dyrke uden du overbelaster? Selv ville jeg jo gerne løbe, men så går det galt med knæet.


  • #7   23. aug 2007 jeg vil til en start begynde med at forsøge at cykle, det med at løbe vil jeg ikke engang forsøge på

Kommentér på:
mit nye liv

Annonce