{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Der bydes velkommen mod reglerne {{forumTopicSubject}}

Ja nu får jeg sikekrt hug igen..

Men hvorfor godkende en killing hvor der i teksten står salgsklar den og den dato?

Der står i reglerne at man ikke må oprette katte med henblik på salg.. alligevel bliver den her killing budt velkommen..

Der fryses og fryses i markedet, og flyttes rundt og slettes på indlæg som aldrig før, bare pga af et "neej en sød kat" osv.. Men når dem der skal bydes velkommen tydeligt bryder reglerne, så er det bare okay?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der bydes velkommen mod reglerne
  • #1   25. aug 2007 Få dig dog et liv.............
    Jeg har oprettet killingen for at folk kan se den, men det er et faktum at den er til salg, så derfor skrev jeg det......den ville stadig være til salg selvom jeg ikke havde skrevet det

• #2   25. aug 2007 Thomas - du kan bare rette lidt i beskrivelsen, så er der ikke noget at hænge nogen op på *SS*

Men jeg giver dig ret ;-))))

• #3   25. aug 2007 Nu får jeg sikkert også hug - men når selv en HA'er kan skrive (ledig) eller (solgt) i slutningen af en killings navn er det vel ok at oprette en kats profil som en skjult salgsannonce....

• #4   25. aug 2007 Det må man da gerne. Når katten først ER budt velkommen, så må man gerne skrive 'Til salg' efter navnet. Jeg spurgte nemlig en HA'er, da jeg havde killinger til salg

• #5   25. aug 2007 Nej det kan jeg godt se - sådan havde jeg bare ikke tolket betingelserne. Jeg regnede med at en kats profil ikke måtte være en salgsannonce, da vi jo har markedet til den slags. Men nu kan jeg da godt se at man, når man opretter katten ikke må skrive "til salg", men i det sekund man er kommet ind, godt må rette det til en annonce.... Det virker bare lidt..... underligt......synes jeg......

• #7   25. aug 2007 nu vil jeg sige min mening
    jeg syndes helt ærligt at i skulle henvende jer til den person der har oprettet katten i stedet for at oprette den her tråd jeg syndes det ubehagligt

• #8   25. aug 2007 Betina B: Jeg snakker IKKE om et helt konkret tilfælde, for det oplevede jeg ikke... Jeg skriver udfra en generel tilgang til problemet.

• #10   25. aug 2007 jeg sagde bare min mening

• #11   26. aug 2007 frysninger er ikek = ro og orden, især ikke når man fryser for noget men ikke for andet selvom begge ting er at bryde reglerne

• #12   26. aug 2007 Godt brølt, Jeanette, det kan jo desværre være nødvendigt engang imellem.

RatsterZoo: MB anmoder om, at klager sendes til admin og gør et tydeligt klart, at det ikke er en debat, som skal føres på forumet, hvilke dele af det indlæg, er det, som er så svært at forstå?

Ja, jeg undrer mig bare....

• #13   26. aug 2007 Jeg gir en omgang *GG* Hvis det kan hjælpe smiley

• #14   26. aug 2007 Jeg har skam klaget til Admin, men det hjælper jo ikke, når admin ikke kan se at det er forkert med så mange ubegrundet frysninger mens andre som faktisk overtræder reglerne må slippe...

Det kaldes Ytringsfrihed, hvilket man åbenbart heller ikke har herinde

• #15   26. aug 2007 Rolig nu folkens , god stemning ikk smiley . *Smiil*

• #16   26. aug 2007 Jo jeg bruger netop min ytringsfrihed, og jeg snakker altså ikek om mine frysninger, hvorfor kan i ikke forstå det?

• #17   26. aug 2007 ~~~~~ Bøøøøølge for Jeanette - Jeg fatter heller ikke at folk er herinde hvis de kun skal brokke sig ... : ((
    Trist for os andre..

• #18   26. aug 2007 Synes da at Helle og RatsterZoo skal starte deres eget kattegalleri op - hvor de selv er admins ....
    Så kan vi andre blive fri for det klynkeri.......

• #19   26. aug 2007 Majse: er det klynkeri at man undrer sig over at nogle regler ikke bliver overholdt???

• #20   26. aug 2007 hva med at sige nu er den ski slået og så komme videre ?

• #21   26. aug 2007 hvorfor lader i ikke bare haerne gøres deres arbejde inden i ryger i totterne på hiannen

• #22   26. aug 2007 WEEEEEEEE så kører den igen...

Jeg fatter - som Troldemor - heller ikke hvorfor nogle bliver ved med at brokke sig.

Nogle gange er der beskeder i markedet og hvem ved om denne bruger allerede HAR været frosset??
    Jeg ved det ikke, for jeg holder ikke øje med alle bevægelser herinde...

Det er altså belastende at læse om yrtingsfrihed her og der og alle vegne, for det er jo ikke det, det hele i bund og grund handler om...
    For mig at se, handler det om at brokke sig hvor der brokkes kan. Det er umådelig trist at se på, for vi har HA'ere til at tage sig af det job.

Nogle mennesker kan bare ikke forstå, at det brokkeri der lægges for dagen, ikke ender med en klapsalve og et iiih og ååååh.

• #23   27. aug 2007 Ja Louise - når det er det samme der bliver klynket over så er et klynkeri....
    Der er mange herinde der har været frosset ... - mig incl. - hører du mig klynke ?
    Så må de lære at omgåes reglerne ... - OG lade være med at rende rundt og lege admin som Helle og RatsterZoo så tit gør.....

Og Helle - nej noget godt ud af en diskussion får man ski heller ikke med dig ...
    Og lad dog være med at trække snuden til dig når Jeanette konfronterer dig .....
    Tror du vi er dumme herinde ?
    Gu var der da bagtanker med din HA besked til Jeanette.... Det kan selv et barn læse.... - Men ikke dig??

Hilsen Majse som er blevet frosset før men som ikke sidder og flæber over det i hver 2. besked...

• #25   27. aug 2007 Ja lad os lave en flæbegruppe... *GGG*

• #26   27. aug 2007 Ja nemlig MB - Godt skrevet..... : )

• #27   27. aug 2007 Øv, troede, at man var fredet i klasse A... aj, pjat, er helt med på, at sådan spiller klaveret ikke, vi skal alle opføre os ordentligt.

Men vil da lige benytte llejligheden til at takke de venlige mennesker, som helt ulønnet sørger for god ro og orden på denne side, så vi andre kan have glæde af den:-))

• #28   27. aug 2007 hej allesammen, jeg blev frosset da jeg havde haft min konto i 3 dage, ved ikke hvorfor men er enlig også ligeglad med det.. jeg fik min kat ind igår, håber at i vil ta et kig på den, måske i kommer i bedre humør så.. knus til alle fra simba

• #29   27. aug 2007 Helle H:
    Jeg ved ikke, hvem det er, som ikke må henvende sig til dig, men alligevel. Jeg synes ikke, at tonen er god, når man anfægter HAernes beslutninger og jeg synes heller ikke, at "få dig et liv.." er en god tone, så at stemningen skiftede i går 10.57 er jeg ikke helt enig i.

Og herudover, er der jo flere gange opfordret til at klage til Admin, hvis man mener, at noget tolkes forkert, hvilket egentlig burde være enden på denne tråd og er helt klar over, at jeg selv pt. holder den i gang.

• #30   27. aug 2007 Helle jeg henvender mig til hvem jeg har lyst til .......
    Sådan er det bare ......
    Og jeg blander mig hvis jeg har lyst - det bestemmer du heldigvis ikke ....

• #31   27. aug 2007 Pernille det er så mig der ikke må henvende mig til Helle...
    Tja så meget for ytringsfrihed...
    Hun føler at jeg sviner hende til... ikk mit problem ...
    Hvis jeg svinede nogen til var jeg nok blevet frosset - jeg kan ikke gøre for hun er så nærtagende...

• #32   27. aug 2007 nej nu må i snart holde op vi er sku da voksenen mennesker og vi skal være her alle sammen

• #33   27. aug 2007 Ja - Men man må så ikke sige sin mening Betina uden at visse mennesker skal blive tøsefornærmede... (bortset fra det er det ikk alle herinde der er over 18 år )

:o))

• #34   27. aug 2007 Helle kig under de forskellige brugere - der er masser der ikk er over 18 -- bare rolig den var ikke myndet på dig -- utroligt som du har forfølgelsesvanvid....!!!!!!

Nej du er ikk til at diskutere med - men af den grund har jeg stadig ret til at sige min mening!!!
    Og blande mig hvis jeg vil - og det er ikke mig der klynker....

• #35   27. aug 2007 Jeg har da heller ikke sagt at du ikke må sige din mening...

Jo lad os da endelig blive enige om det .....

• #36   27. aug 2007 min mening er at hvis man er utilfreds med noget så henvend jer til en haer istedet for den her tråd det er simpel for meget at høre på efterhånden
    det var bare min mening

• #37   27. aug 2007 Hallo stop lige en halv..

igen er det ang: regler som man mener der bliver overtrådt osv og at HA'erne ikk gør noget ved det jamen så er det jo igen den højeste magt der har det endelige svar.. nemlig admin af selveste sitet..

HA'er = med hjælpeadmin = at vi kan hjælpe folk som har problemer med noget her på forumet - og holde øje med at dvs. tråde ikk gå helt hen i vejret - holde styr på markedet feks der tit bliver oprettet ann. i flere hvor de evt. kunne ligge i 1'en -------------- igen vi skal bare holde styr på en masse ting og det er frivilligt at vi er her - det er ulønnet - men vi elsker jo at kunne sidde og hygge med jer på trådene og dele erfaringer med jer..

Admin = overhovedet der styrer alt som du kan drømme om = dem som laver reglerne = dem man kan klage til når man er utilfreds så klag her istedet for at igen kører hetz mod os i en tråd --- (link fjernet)

Vi kan ikke være 100 steder på 1 gang så derfor kan der ski ryge ups'er og der kan i som bruger kontakte os og hvis vi ikk gør nok i jeres øjne så kan i kontakte overhovedet nemlig ADMIN..

vi er stadig ikk her for at diskuter sådanne nogle ting så klag til admin hvis der er sådanne nogle sure opstød istedet for at lave tråd..

• #38   27. aug 2007 ja Helle - du skal bruge det link angelce skrev...

• #39   27. aug 2007 Ohh my god . Stop nu ?! :S .

• #40   27. aug 2007 Tine: Må man nu heller ikke svare på et spørgsmål?

• #41   27. aug 2007 Helle -- det er os med i beskrivelesen.. eller kan man ikk se skoven for bar træer.. *S*

<b>Debat er hermed slut - alle andre brug linket lidt oppe hvis i vil klage..</b>

• #42   30. aug 2007 ~*"*•Troldemor - Dixie termin om 23 dage•*"*~
    - læs dog hvad jeg skriver.. jeg snakker ikke om MINE frysninger.. det behøver jeg ikke, en tur under markeds pladsen er nok..

• #43   30. aug 2007 Hov hov R - J debatten er slut ;o)

• #44   30. aug 2007 jeg er lidt chokeret over jeres sprog, og så er det at jeg ikke kan fatte hvad det var jeg blev frosset over..men det finder jeg nok heller ikke ud af, men er godt nok nysgerrig..klynker ikke, men undre mig over hvad jeg gjorde galt.. som er skyld i at jeg blev frosset, især når jeg ser det sprog i bruger herinde..

• #45   30. aug 2007 ikk når man skriver i marked og svarer på en annonce om sikke en sød kat eller lign da det ses som ligegyldig kommentar og så bliver man frosset med det samme da det står i retningslinjerne at man ikk må gøre det.. så derfor ingen advarelse men folk bare skal tage sig lidt tid at læse de retningslinjer..

• #46   31. aug 2007 Troldemor - ja debatten er slut, hvorfor fortsætter du så selv?

Kommentér på:
Der bydes velkommen mod reglerne

Annonce