{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal der til ?!
  • #1   19. jul 2005 Nej det der med flere billeder, det holder ikke ! For hvorfor ikke bare sætte dem ind med det samme !

Er også inde på bilgalleri´et, hvis man ikke har min. 5 billeder og en masse tekst bliver man ikke lukket ind !

Der inde skal man have 100 point og ofte for man max 10 velkomst point hvis man ikke har ovenstående !

• #2   19. jul 2005 skal man ikke også have 100 point herinde???? det er jo egentlig kun 10 brugere deer skal byde velkommen hvis de har vundet over 9 udfordringer.......

• #3   19. jul 2005 det er jo stadig ikke dem der bestemmer hvem der skal ind... "I gamle dage" skulle man ikke bydes velkommen det er noget der kommet inden for e sidste par måneder, hvis jeg ikke tager helt fejl. Og hvis de gik så meget op i deres rygte ude i byen, skulle de nok starte med at være deres arbejde værd. Nemlig at admins begynder at smide folk ud, når de når et punkt hvor de har fået mange udstemmer med gode begrundelser. Eller bare give advarsler til dem der ikke overholder deres egen regel med misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget....

• #4   19. jul 2005 Louise H : nej kun 50 point, og så længe jeg har været på har man skulle godkende/godkendes !

Alex G : ved ikke hvad det koster eller om det koster noget (det var gratis da jeg oprettede)
    Og der er mange der bliver afvist på bilgalleriet RIGTIG mange, det er mange gange først 2 eller 3 gang det lykkes ! Så rygter eller ej så bliver folk afvist og må prøve igen !

• #5   19. jul 2005 Begge steder...... synes da ejg lagde Nala og Cabella herind at jeg skulle have 100 velkomst point og det ved jeg, jeg skulle på bilgalleri.

Med hensyn til Admins, er de lige sløve begge steder. Men det kunne måske være fordi det er de samme mennesker der styrer det........

• #6   19. jul 2005 Okay.... På bilgalleri lagde min kæreste sin bil ind i februar eller starten af marts. Der skulle han ikke bydes velkommen. Da jeg lagde min bil ind i slutningen af maj skulle min bil bydes velkommen.... Så troede egentlig også at det havde foregået sådan her, men det sådan har det så ikke været.. min fejl *S*

De er bare nogle tosser de admins. Man kan da ikke lave en galleriside med en masse advarsler på, og så ikke leve op til det...

Kommentér på:
Hvad skal der til ?!

Annonce