{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal der til?
  • #1   21. jan 2006 Prøv at kig lidt rundt i de andre profiler.........

Jeg synes at når man vil oprette på et galleri - burde der være mindst 5 billeder, og har man ikke menge billeder så en god tekst andet end Køn: Hun
    Triks: Ingen
    Beskrivelse: Sød

C",)

• #2   21. jan 2006 nok 5billeder, så er du stort set 100% sikker på at du kommer ind, hmm,. tekst bare sån man kan forstille dig katten

• #3   21. jan 2006 Hvad der skal til kommer jo helt an på hvem der lige ser at din kat er på vej i ankomsthallen. Jeg ser helst 5 ok og gode billeder, gerne nogle der ikke er alle fra samme situation osv. og en ok mængde tekst. Har katten ikke så mange billeder kan en kanon tekst altså gøre meget når jeg giver velkomst eller afvist! Profilen skal signalere at personen vil gøre lidt ved den, synes jeg smiley

• #4   21. jan 2006 Katly: Skal selvfølgelig ikke ku sige om du bød min kat velkommen eller afviste ham, men kan fortælle at samtlige 5 krav var opfyldt. Der var desuden en rimelig beskrevet tekst, men desværre kun 3 billeder, da jeg kun har computer og scanner hos mine forældre...

Alle: Undrede mig bare da jeg synes det til gengæld var nogle utrolig søde og charmerende billeder jeg havde på. Og det kan jo være svært for mange at skaffe fx 5 billeder... De fleste billeder jeg tager er med telefonen´og dem kan jeg ikke bare få lagt over i computeren...

Kommentér på:
Hvad skal der til?

Annonce