1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

øv er bare så ked øv er bare så ked

jeg går i skole i kolding fortiden, og må desværre ikke have mine dyr med mig, så min svigerinde bor hjemme i min lejlighed for at passe katten mens min hund er ude og kommer så hjem i weekenderne.
men nu har jeg lige fået en sms, så desværre gør min frygt til virkelighed, men kat bliver ikke passet ordenligt havde det på fornemmelsen, men man er jo altid lidt pyllert.

men hovedsagen er at han ikke har fået værken vådt eller tørt siden igår morges da jeg kørte hjemme fra, og havde ligesom ikke fodre til at han ikke skulle have mad før over et døgn efter.

og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, er virkelig ked og meget gal lige nu.
hvad ville i andre gøre

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv er bare så ked
  • #1   27. aug 2007 Jeg ville finde en anden der kan tage sig af dem

• #2   27. aug 2007 det er også det jeg er ude i, men synes bare at 7 uger er lang tid at skulle være væk hjemme fra men det er ligesom min eneste mulighed, ved bare ikke lige hvem jeg skal ringe til.

• #3   27. aug 2007 kan dine forældre ikke se efter den??

• #4   27. aug 2007 har du ikke ringet til din svigerinde og spurgt hvorfor hun ikke har været der som lovet?

• #5   27. aug 2007 Start med at sætte en stor skål tørfoder og vand frem,så den altid har mad.
    Her står maden fremme døgnet rundt uden problemer.

• #6   28. aug 2007 hanne n: det kan jeg desværre ikke med ham, så foræder han sig bare og kaster det hele op igen, men han er da blevet bedre til det.

sabrina... : jo det har jeg men kom bare ikke rigtig frem til noget ordenligt svar men noget med hun troede at hendes forældre havde været forbi og fodre ham, men det var jo søndag aften.

men må prøve at ringe til nogle andre og høre om de vil passe ham, ville bare at han helst kunne være blevet boende hjemme i lejligheden.

• #7   28. aug 2007 Det er da synd for ham..... Hvad med dem der passer din hund ? Kan de ikke svnge forbi katten en eller to gange dagligt og kæle og fodre ham ?
    Stakkels kat hvis han ikke har fået mad eller rent vand siden søndag.. smiley

Kommentér på:
øv er bare så ked

Annonce