{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

lopper jeg bliver vandvittig {{forumTopicSubject}}

de blev dryppet med frontline for små 2 uger siden (har self smidt det væk hvor datoen stod på) men det har bare ikke virket, og sammen med det sprøjtede vi hele huset men intet har virket vi ved jo kattene skal dryppes igen men hvis det nu heller ikke virker, min far har hunde men de blev dryppet samme dag og så blev deres hus også sprøjtet for at undgå det bare løb i ring og vi besøger ikke andre med dyr, er der noget der er bedre end frontline eller gør jeg det bare forkert, (gør som der står på pakken c",)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper jeg bliver vandvittig
  • #1   4. sep 2007 jeg bliver selv møg sindssyg a dem ..
    Mine har også fået rigtige mange.
    men hvor f.... de kommer fra, aner jeg ikke !

• #2   4. sep 2007 nej det er bare træls, jeg overhørte nede ved dyrlægen, om en hun der fik noget andetfordi den ikke kunne tåle frontline men ved jo ikke om det også er til katte

• #3   4. sep 2007 Jeg vil også sige, prøv comboen. Meget mere effektiv.
    Og jeg kan godt fortælle jer hvor de kommer fra..de kommer udefra..de søger indendøre nu hvor det bliver koldere..forbandede møgkræ.
    Jeg kan forresten anbefale at give katten en capstarpille samtidig med prik-i-nak behandlingen. Og så fang alle dem i kan, og drukne dem.

• #4   4. sep 2007 ååg gud... vi var også over "groet" med lopper...vi kunne ikke engang være i soveværelset smiley
    og vi havde brugt frontline flere gange... til sidst fik jeg nok og gik til dyrlægen... han gav mig advantage (mener jeg det hedder) og vupti... så var de væk.
    Hjemmet kræver dog også det bliver sprøjtet, og godt gjort rent . men så er man også af med de bæster smiley

• #5   4. sep 2007 åhhh jeg skal prøve frotline kombo og hvis det ikke virker så må dyrlægen hjælpe.
    ikke nok med det er synd for dyrene, går det også ud over os og især vores lille søn og det er bare træls så jeg er villig til næsten alt nu

• #6   4. sep 2007 hvor synd smiley
    Lopper er også altid glade for mig... kunne sidde og klø døgnet rundt, og det er bare ikke fedt smiley

• #7   4. sep 2007 heldigvis er de ikke glade for mig men min kæreste og søn bliver overfaldet af dem øvøvøv

• #8   4. sep 2007 Hej allesammen...

Det der der skal dryppes i nakken, det er ikke alle dyr der kan tåle det... Man kan risikere ens dyr bliver meget syge... Har i prøvet at dryppe det på noget andet end jeres dyrs nakke... Jeg prøvede på et lakeret bor (ja sådan er jeg, jeg vil se hvad det er for noget jeg bruger til mine dyr)

Jeg vil ikke beskylde jer allesammen eller løfte pegefinger, men synes i skulle vide det...

MEN MEN MEN ved i hvad der virker... Jeg har ikke brugt de der pipetter efter jeg fik det af vide... Hvis i tager en smule hvidløgsgranulat i kattenes mad en gang om dagen (kun ca en knivspids) så skulle det hjælpe...

Jeg har ikke haft lopper siden, og heller ingen flåter (staves smiley )...

Det er simpelthen genialt... Godt nok stinker kattene lidt efter de har spist, men det er minimalt og går hurtigt væk igen...

Kommentér på:
lopper jeg bliver vandvittig

Annonce