{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Lopper {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet loppekur 2 gange og den har ikke taget en enste loppe, hvad gør i?
Mine katte er meget irriteret over dem, og specielt den ene springer op i luften når den bliver bidt (meget komisk) men det er rimelig synd for dem.
Vi har vasket dyner, tæpper samt alt de kan sætte sig i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper
  • #2   23. jan 2015 Enig med Lotte..

Det er ikke nok at behandle katten, man er nød til at behandle hele hjemmet og evt bruge skrappe midler hvis det er et massivt angreb, og nogle gange er en behandling ikke nok, men skal gentages et par gange eller 3 med mellemrum..

Det er vigtigt når man behandler huset at man starter med at støvsuge grundigt i alle sprækker og kanter, efterfølgende smider man støvsugerposen ud i affaldsspanden udenfor, sprøjter hele huset med Trinol efter brugsanvisningen og slutter hele processen af med igen at støvsuge huset grundigt og igen at smide støvsugerposen helt ud..

Alt hvad der kan vaskes vaskes eller evt fryses i 24 timer..

• #3   23. jan 2015 Enig med Lotte og Heidi

Men har du mulighed for at låne en damprenser er dette også en mulighed til gulve, møbler, og kurve. naturligvis kun dem som kan tåle det

• #4   23. jan 2015 Enig med de andre smiley
    Jeg har dog lige i dag, modtaget min "loppe-fælde", som tiltrækker lopperne, når de kommer hen på den, sidder de fast på en limplade. Altså er man fri for, at behandle omgivelserne. Hvis man ikke får set, at katten har lopper, kan man tjekke, om der er lopper i fælden smiley
    Jeg synes det er rigtig smart, har dog ikke set, om den virker, men der er andre der har prøvet den, og siger den virker smiley

• #5   24. jan 2015 Jeg kunne ikke give Mini pipette til at starte med, da han ikke vejede nok, til at han måtte få det. Så jeg brugte frontline spray.. SPILD AF PENGE. Nå men jeg kæmmede ham dagligt, vaskede alle tæpper og puder han var i nærheden af 1 gang om ugen, støvsugede 2 gange om ugen. Det var først da dyrlægen gav grønt lys for pipette og jeg købte dem ved hende, at lopperne forsvandt helt. Efter pipette tog det ca 24 timer, de har ikke haft lopper siden. Så spørg dyrlægen. De er ikke så dyre, heller ikke ved dyrlægen. Mener jeg gav 156 kr. for 4.

Kommentér på:
Lopper

Annonce