{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Lopper Lopper Lopper {{forumTopicSubject}}

Min kat Joe der er omkring 14 uger gammel, har en masse masse lopper, fik ham da han var 12 uger gammel og gav ham loppekur der, fordi han allerede havde lopper der, bruger den samme loppekur til alle mine katte og det plejer at virke.
Det virkede da også i starten, men nu her 14 dage efter har han fået simpelthen så mange lopper igen, at han noglegange springer op fordi de bider ham.
Men kan jo ikke give ham en loppekur til, før om 14 dage og kæmmer og piller lopper ud af pelsen hver eneste dag, men kan simpelthen ikke følge med..

hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper Lopper Lopper
  • #1   18. sep 2010 Skal også lige tilføjes at jeg gav alle mine andre katte loppekur ugen inden han flyttede ind.

  • #2   18. sep 2010 vi har altid vasket vores katte med special loppeshampoo og så bagefter givet loppekur og det har hjulpet, men det skal lige siges at vores katte er indenfor altid.

  • #3   18. sep 2010 du skal bruge capstar vet fås ved loppetjansen.dk eller dyrlæger det tager de levende lopper . jeg ville give din kat piller i ca 3 dage og når du så kan give pipette i nakken gør du det , hvad for et produkt bruger du ?

  • #6   18. sep 2010 Vask din kat i loppeshampoo, og lån dig frem til en dampmaskine du kan gøre huset rent med. Dampen er så varm, at den klækker æggene og slår hele moletjavsen ihjel.

    Det er SÅ træls at få lopper ind i huset og ret besværligt........


  • #7   18. sep 2010 Prøv den der skal sættes i halsbånd virker i 4 uger der findes link herinde ind i mellem husker ikke lige hvad den hedder

  • #8   18. sep 2010 Fandt link ved hundgalleri (link fjernet)

  • #9   18. sep 2010 Hvis du vasker med loppe shampoo ( hvilket ikke burde være nødvendigt ) så husk at man ikke må dryppe med diverse pipette loppe produkter før efter 48 timer. Ellers virker det ikke!
    Capstar og advantage er svaret på dine loppe problemer og HUSK at gentage advange behandling i op til 6 måneder hver 4 uge for at få alle lopper væk!


  • #10   18. sep 2010 Mange tak for alle svarene smiley Jeg har vasket alle gulvtæpper, betrækket på vores sofa og alle puder, så har jeg tænkt mig at gøre det hver uge med alle stoffer i huset også give ham det advantage om 14 dage og vaske ham med loppeshampoo, også håber jeg at det går, ellers må jeg jo prøve med at sprøjte hele huset og dampe det.

    Men de andre katte har ikke lopper (endnu), så jeg går da ikke ud fra at de sidder SÅ mange steder!?.. Så prøver det andet først.. Mange tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Lopper Lopper Lopper

Annonce