{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lopper
  • #2   16. jan 2016 Jeg giver katten frontline og kaninen advantage og så en god omgang støvsugning/vask/rengøring af alt smiley

  • #4   16. jan 2016 Det virkede fint her smiley Mine forældre har også altid givet hundene frontline og de havde aldrig lopper smiley Men har godt set flere steder at folk brokker sig over det ikke virker smiley

  • #8   16. jan 2016 Men det er heller ikke nok at behandle. Lopperne sidder i gulve, tæpper og møbler, så der skal virkelig gøres rent.



  • #9   18. jan 2016 Jeg har altid brugt frontline på hunden, hvis den fik reddet nogle lopper med hjem og med stor success. Men på kattene har det INGEN effekt haft. Har en mc og en skovkat-wannabee så der er masser af pels. Jeg bekæmper stadig, det tager tid når de er blevet til mange, fordi første forsøg ikke virkede (frontline)
    Så nu har de fået capstar - det virker bare. Efterfølgende får de program vet i stedet for dryp i nakken. Derudover bliver de vasket i loppeshampoo fra biogance, spray B&B petguard både til dyrene og omgivelserne og pudder fra Biocide. Og en masse vask af sengetøj og tæpper fra sofaen og deres puder.
    Så nu håber jeg, at jeg får bugt med de små kryb


  • #10   18. jan 2016 Advantage-pipetter til kattene - gentages med 3-4 ugers interval.
    Capstar-piller dræber straks de voksne lopper, der er på kattene.
    Og grundig rengøring skal der til. Støvsugning af ALT og alle sprækker (og hver gang ud med støvsugerposen).
    Og minimum 60 graders vask af alle dyner, puder, tæpper osv.

    Er det helt grelt må man bruge loppegift til omgivelserne, hvilket kræver at kattene holdes ude af de sprøjtede rum et vist antal timer eller dage (?).

    Dyrlægen kan give et loppemiddel som injektion.

    Mange beretter at Frontline ikke virker.

    Held og lykke med loppeudryddelsen.


  • #11   18. jan 2016 Hvad hedder det forresten, det loppemiddel dyrlægen kan give som injektion?

Kommentér på:
lopper

Annonce