{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Race kategori {{forumTopicSubject}}

Argh! Hvordan kan det være at der bliver ved med at komme katte ind på siden som helt åbenlyst er oprettet under forkert kategori?

Der er så mange katte der er placeret under forskellige racer, men som tydeligvis ikke er racekatte!

Hvorfor er folk dog 'flove' over at have en huskat eller en blanding? Jeg forstår det ikke, jeg er mega stolt af min mis, selvom det 'bare' er en blanding. For mig er katten lige dejlig om den er racekat, huskat eller blanding.

Er jeg den eneste her der synes at det kun er racekattene der bør placeres under racekatte? Jeg vil meget gerne høre nogle argumenter fra folk der synes det modsatte (altså at alle katte kan oprettes som race hvis ejeren synes at den ligner - selvom den åbenlsyt ikke gør)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race kategori
  • #1   5. sep 2007 ENIG ENIG med dig Sabrina...

• #2   5. sep 2007 Rart at en idet mindste er enig :o)

Men hvorfor stemmer folk dog disse katte ind?

• #3   5. sep 2007 Tja, desværre går folk nok ikke så højt op i det, de syntes vel bare katten ser sød ud og byder velkommen.

• #4   5. sep 2007 Det samme sker jo også, når der feks. kun er 1 billed og lidt tekst. Så kommer de også ind - folk skal jo have en chance. (Er dog ikke enig).

• #5   5. sep 2007 Zoe W: Ja, det var da et interessant forslag :o) - men tror desværre admin er ret ligeglad med problemet, og det bliver nok svært at gøre noget uden deres hjælp smiley

• #6   5. sep 2007 Syntes også Zoe W forslag er rigtigt godt. Så ville man også få et bedre overblik over de enkelte racer.

• #7   5. sep 2007 Da jeg blev meldt ind i tidernes morgen.. blev mine misser afvist føste gang fordi der ikke var nok billeder og ikke god nok profil på dem...

Jeg synes vi har mange "lige gyltige" profiler herinde hvor der står billeder og tekst kommer snart.. men det kommer bare aldrig.. Jeg synes det er super synd.. når der nu er så mange der virkelig gå op i at lave noget godt..

Jeg synes også helt sikkert at katte i forkert kategori skal afvises...

Naja

• #8   5. sep 2007 Naja..: Enig, der er mange profiler hvor brugerne ikke har været logget på i årevis. Der er desuden mange profiler der oprettes som salgsannoncer (som heller ikke er lovligt) og profiler med katte der ikke er ens egne (ligeledes imod reglerne). For nogle dage siden blev en kat budt velkommen. I dennes profil stod der at katten var en bortløbet kat, som havde været 'på besøg' hos brugeren i en nat eller to, og siden var den ikke set. Synes det er latterligt at sådan en kat skal have en profil herinde! Mest latterligt er det at folk byder velkommen til alle disse katte som ikke overholder regerne!

• #9   5. sep 2007 ..regerne=reglerne :o)

• #10   5. sep 2007 Zoe W...

Det er måske nok en Tand for langt at gå.. da man jo betaler noget for at være på KG....

Naja

• #12   5. sep 2007 Zoe....
    Jamen hvad hvis man blir syg i en længre periode.. eller andet...

Jeg synes ihvertfald ikke det er holdbart

Naja

• #13   5. sep 2007 Karen: Er helt enig i det du skriver!
    Problemet er at man åbenbart ikke kan/vil kræve stamtavle fra admins side.

• #14   5. sep 2007 Zoe W: Skriver du dit forslag til Admin??

• #15   5. sep 2007 Man kan få kontakt til Admin ved at klikke på 'kontakt' øverst i højre hjørne smiley

- og jo, det var det jeg mente...

• #16   5. sep 2007 Zoe W.. studsede lige over det du sagde, med at lave forslag om at man får slettet sin profil efter en periode... 6 mdr?

Hmm... nu ved man jo aldrig hvad der sker med ens internet muligheder.. personlig har jeg da været af nettet i længere tid, og ville da blive enormt ked af det, hvis jeg fandt ud af, at mine katte + min profil var blevet slettet efter sådan en ting..

DOG mener jeg, at der er mange profiler der bare fylder... dvs. at personen ikke har været på rigtig længe (snakker mere end 6 mdr her)... Så kunne man evt. få tilsendt en 'vi savner dig på KG' mail hvori man har en chance for at genaktivere sin konto.. hvis man så ikke svarer, så bliver brugeren slettet.. så har man da en fair chance at sige til eller fra.. smiley

• #17   5. sep 2007 Er enig i at døde, bortløbne og solgt kattes profiler bø slettes. De hører til i fotoalbums. Der er også en del der har flere profiler pr. kat. Eksempelvis så jeg i går en der havde to katte, med hver sin profil, som havde oprettet en 3. profil med begge katte, bare for vise nogle billeder hvor de begge var på - i stedet for bare at lægge dem i et fotoalbum :o) Underligt

• #18   5. sep 2007 Zoe W : Ja et år er skam rigeligt.. men 6 mdr er alt alt for kort tid.. hvad hvis man flytter, og ikke har net i 6 mdr? Men ja, 1 år er rimeligt...

Kommentér på:
Race kategori

Annonce