479 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "øv ! der"
Øv øv :/
Jeg havde oprettet et indlæg i sidste uge omkring min hankat, Pjuske, som havde brunt snask til at sidde ved tissemanden samt hævelse omkring. Jeg fik af vide af dyrlægen, at det formentlig var for...
Jeg havde oprettet et indlæg i sidste uge omkring min hankat, Pjuske, som havde brunt snask til at sidde ved tissemanden samt hævelse omkring. Jeg fik af vide af dyrlægen, at det formentlig var for...
Skrevet af: Berit Mai H - 2. maj 2012
Øv øv altså :(
Vågner op til en kat der ryster, og virker sløv, vil ikke spise kun lidt godbidder og efter ikke ret lang tid så kaster han det op :( og det virker heller ikke til at han vil drikke. Kan se han vi...
Vågner op til en kat der ryster, og virker sløv, vil ikke spise kun lidt godbidder og efter ikke ret lang tid så kaster han det op :( og det virker heller ikke til at han vil drikke. Kan se han vi...
Skrevet af: Heidi J ~*Milo himmelkat og Nova*~ - 9. apr 2014
Lidt øv øv..
Ja så er jeg netop hjemkommet fra dyrlægen.. Både Smilla og Tøsen skulle have et sundhedstjek og deres vaccine, det er jo nu et år siden Smilla fik sine 2 første vacciner, og så syntes jeg det var...
Ja så er jeg netop hjemkommet fra dyrlægen.. Både Smilla og Tøsen skulle have et sundhedstjek og deres vaccine, det er jo nu et år siden Smilla fik sine 2 første vacciner, og så syntes jeg det var...
Skrevet af: Heidi N *med Tøsen & Smilla* - 11. nov 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 39 Svar: 94
jo man skal bare skrive navnet med den som skal vinde...
øv ! der er ingen som vil stemme :´(