4.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Symaskiner! Symaskiner!

Ja, det er så ret så meget off topic det her...

Men - Jeg vil gerne have fat i en symaskine og overvejer at købe en brugt, da jeg ikke har så mange penge at gøre godt med.

Problemet er, at jeg simpelthen intet aner om symaskiner - jeg ved ikke om der er noget specielt jeg skal kigge efter - nogle mærker jeg skal gå i en stor bue udenom eller sådan noget.

Så hvis der er nogen som har lidt mere erfaring med det end jeg har, så er jeg lutter øre smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Symaskiner!
  • #1   10. sep 2007 min kære moder siger at de gode mærker er
    Praff - singer.. ellers snak med en symaskine forreting om de forskellige mærker og bare få en fornemelse af dem.. for idag kan de jo mange ting men ellers dem ovenståene er dem som har ført symaskiner længst..

• #2   10. sep 2007 Jeg har for mange år siden købt en "Major Columbine" i Kvickly for ca.2.000 kr. (tror jeg ) og den har fungeret upåklageligt i alle årene og har dækket mit behov for at sy småting samt reparere tøj m.m.
    Kvickly har vist stadig symaskiner,men skal du sy finere ting,tror jeg at du skal give noget mere for symaskinen.
    Men gå ind i den nærmeste butik med symaskiner og tal med dem om dit behov,de har jo erfaringen smiley

• #3   10. sep 2007 i ryesgade i århus lige på hjørnet ved sct knuds torv ligger der en symaskinebiks, som gør en del i brugte symaskiner

• #4   10. sep 2007 guldager i århus findes endnu !!!! det er en hel institution.... hvis bare du skal sy burgardiner og småting så er en supermarkeds eller en gammel brugt fint rigeligt

• #6   10. sep 2007 Min mor købte også engang en Major i Kvickly som har kørt uden problemer i 30år siger hun hehe smiley

Tror jeg tager ud og kigger lidt nærmere på det ude i byen en dag. Og så lige kigge forbi de steder i nævner inde i Århus også! smiley

• #9   17. sep 2007 Køb en PFAFF den har overtranspotør og kan derfor sy igennem selv de kraftigste stoffer som cowboy og læder, santidig syr den også bedst i meget fine stoffer.
    Det er egen erfaring, da jeg har syet for forretning i 5 år.

• #10   18. sep 2007 Jeg har fået købt en nu fra symaskine centret ved banegården i århus nu.

Det blev en bernina bernette 55 - og den kører bare der ud af ;P

Havde lidt problemer med at tråde den først men har heller ikke rørt en symaskine siden 5 klasse, hvor vi tog "symaskine kørekort" *gg* =)

Kommentér på:
Symaskiner!

Annonce