{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indøres kat
  • #1   24. sep 2007 jeg er opvokset med indendørs katte og de har trives helt fint uden problemer.. så ka ik se at det sku være et problem at ha dem inde..

• #2   24. sep 2007 Er helt klart for indekatte...

Hvis katten løber frit ude, kan den blive kørt over, komme op og slås eller på anden måde komme til skade... (der er mange mennesker, der ved vilje gør skade på katte, desværre)
    Og hvis den er fertil, kan den som han, blive far til en masse uønskede killinger, eller som hun, komme hjem en dag gravid...

Men selv om katten ikke skal ud, er det altid en god ide at neutralisere den.

80 kvm er ikke for lidt... havde min første kat i en lille ungdomslejlighed på 20 kvm...
    Man skal bare have nogle ting, der kan aktivere den... kradsetræer og legetøj mm.

• #3   24. sep 2007 Min kat er indekat, og trives fint. Det samme med min søsters kat. Forstår ik altid hvorfor at mange mener at katte skal kan komme ud når de har lyst. Men okay der er mange forskellige synspunkter på alt jo smiley

• #4   24. sep 2007 Jeg er også helt klart til indekatte.. smiley de har det fint inde hvis ikke de har prøvet andet.. Så I kan roligt anskaffe jer en indekat med god samvittighed.. smiley

• #5   24. sep 2007 Glemte lige at min var ude kat det første år, indtil jeg fik den. Og man har aldrig kunne mærke på den, at den manglede at komme ud. Hvis jeg går ud med den i snor nu, løber den direkte hen til vores dør. Så den trives nok bedst som indekat, og det er fint med mig smiley

• #6   24. sep 2007 Vi har også katte i lejlighed smiley

De har en altan som er lukket af med net, så de kan sidde der og lufte sig lidt smiley

Det eneste essentielle er at sørge for at katten har noget den kan aktivere sig med (f.eks. kradsetræ, legetøj, en anden kat) og så at sikre lejligheden så ikke den kan falde ud smiley

• #7   24. sep 2007 Jeg har også min kat i lejlighed, og det trives hun fint med...

dog besøger hun mine forældre i ny og næ hvor de har en løbegård på 14m2 ca som hun kan gå ud i og lege.. den bliver brugt flittigt af hende, men hun har det også fint med at være indendørs...

hvis I har en altan kan I evt. lade hende gå derud i en lille sele, det gør min nogle gange, så smider jeg nogle tæpper derude og så tager hun sol smiley

• #8   24. sep 2007 Min kat har kun prøvet at bo i lejlighed og det er der ikke de store problemer i...... Hun tør ikke rigtig gå ud....

• #9   24. sep 2007 ingen af mine kommer ud :o)

• #10   24. sep 2007 klart Indekat... Det kan du godt.. Men et godt råd få en killling eller en kat der ikke har været ude, for så kan det for Nogle katte være svært og vænde sig til og være inde... Held og lykke..

• #11   24. sep 2007 Jeg har ikk noget imod indekatte men det ville da være hyggeligt hvis du kunne købe en sele også måske prøve og går ud med katte

• #12   24. sep 2007 Min kat fungere fint uden at kunne komme ud, jeg har ham dog ude i sele engang imellem smiley

Kisser er kun inde kat nu, men levede i sinde unge dage som en inde/ude kat..

• #13   24. sep 2007 vi har to katte. til at starte med var de kun inde katte men nu får de lov at rende ude. tror de har godt a at komme ud lidt. men man kan da godt bare have en kat der kun må være indenfor ingen problem

• #14   24. sep 2007 Jeg har kat med en lejlighed på 44 kvm... ingen problemer med det. Søger dog et hus med kæresten lige nu, men er stadig ikke meget for at han kommer ud hvis vi får hus. Kun i sele. smiley

• #15   24. sep 2007 Vivi F - Sikke da noget sludder.. Rottweiler er fra en gård, og jeg har absolut ingen adfærdsproblemer, plus han heller ikke har nogen udendørs trang, så det er da noget fis at sige..

• #16   24. sep 2007 Lis D - Det er også gået fint for min veninde, og de katte hun har solgt fra samme gård som er indendørs katte

• #17   24. sep 2007 mit kat var som sagt 1år, før den blev indekat, hjemme hos mig og det er gået problem frit.
    Men derfor vil jeg stadig give de andre ret i at det er smartest og købe en der er indekat, når det er det den ska være.
    Med mindre man køber den fra helt lille, for så ka jeg ik rigtig se at den sku tage skade af at blive inde kat, efter at have været ude kat i 12 uger

• #18   24. sep 2007 Vivi og Lis har fat i det helt rigtige..

En stor del af de katte, der er opvokset ude - eller har mulighed for at komme ud i deres barndom, vil i en meget større grad have en udlængsel.

Ratster - det er på ingen måde noget sludder de siger. At du har været heldig er jo bare godt for dig, men jeg tror nu nok at du kan regne med det de siger..
    De har nok haft katte i langt flere år end du har skal du se smiley

• #19   25. sep 2007 Tre af vores er indekatte.. Det var de været siden vi fik dem... Grunden til de ikke kom ud i vores gamle lejlighed var såmænd ikke fordi de ikke kunne.. Men vi boede ud til vejen, og der blev kørt både hund og kat ned lige uden for vores vindue... Så der var lukket... Nu er vi flyttet i hus, hvor vi er igang med en kattegård til dem, så de kan komme ud og nyde naturen på den sikre måde... Og de trives fint som de har det nu... Det er bare oz selv der mener de også skal have lov at komme lidt ud...

• #20   25. sep 2007 vores er inde katte, synes nu også det er noget sludder det vivi siger, mine katte er begge kommet fra en gård af. og der har ikke været nogle problemer heller ikke selvo´m at vi først fik vores hankat som 5 mdr

• #21   25. sep 2007 Kisser er 13, har det meste af hendes liv været udekat, og lever nu i bedste velgående som indekat, også uden problemer

Kommentér på:
Indøres kat

Annonce