{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

En rigtig brokketråd {{forumTopicSubject}}

ARGH nogle gange tror jeg, jeg burde blive hjemme fra arbejde. Måske lidt som i dag..

"Nååå, så blev der nok udskrevet valg i dag "
"Øh ja... " Hvis så bare valget var udskrevet for et halvt år siden...

Endnu værre er dem, der spørger:

"har du hørt der er udskrevet valg i dag??"
"Næææææh det må vist være smuttet forbi min opmærksomhed". Den rigtig opmærksomme passager vil her opdage, at min radio kører for fuld knald - og chancen for jeg har hørt nyheden derfor er bragende stor.. og herefter kommer kommentaren "hø hø nå du har sikkert hørt det i radioen". Whee genialt tænkt Den uopmærksomme passager tænker ikke over, at der i forvejen har været 2.000.017 andre passagerer og har stillet mig samme spørgsmål.

Så er der dem, der bare VIL brokke sig:

"Det er altså snyd at et pensionist klippekort koster mere end et børneklippekort "
"Er det dét? I fylder som regel et dobbeltsæde i bussen - og kan i slippe afsted med det sætter i jeres baggage på sædet lige overfor. Desuden er der altid sure miner, når vi ber jer pænt om at fylde mindre."

"Du kørte for tidligt ved sidste omgang!!"
"Nej. Jeg kørte til tiden. Du var bare for sent på den og har nu ikke nosser til at indrømme det"

Dertil kommer så de andre, der måske forventer for meget:

"Hvad er klokken?"
"Hvor skulle jeg vide det fra? Ligner jeg måske Big Ben?? KØB DIG ET UR"
"Ved du hvad klokken er?"
"JA, men det gør du tydeligvis ikke..."

"Hvornår kører toget til XXX?"
"Hvor fanden skulle jeg vide det fra? Der står hverken DSB eller Arriva på mit tøj"

"Hvornår kører bussen til XXX?"
"Find den bus, hvor der står XXX i panden - og spørg DEN chauffør!! Endnu bedre.. KØB DIG EN BUSPLAN"

"Du ser så sur ud chauffør.. Det klæder dig ikke *fedterøvssmil*"
"Næh jeg er såmænd ikke sur. Dampen der fiser ud af mine ører er overskydende gasser fra tarmene, og flammerne i øjnene skyldes halsbrand"


...og sådan kunne jeg blive ved - MEN det gør jeg ikke. Nu vil jeg sætte mig ned med en kop kaffe og nyde jeg har fri... :oD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig brokketråd
  • #1   25. okt 2007 Haha, genialt! Så fik jeg lige et indblik i, hvorfor dog min mor er så muggen når hun kommer hjem fra arbeje, indimellem - hun er nemlig også buschauffør *G*


  • #2   25. okt 2007 Om jeg sov i timen??? Jep det må jeg ha' gjort *G*

    Og NEEJ jeg skal IKKE se små skovkattebabyer - lige nu smiley


  • #3   25. okt 2007 Ha ha ha, jeg kunne komme med lige så mange eksempler om forventninger til os i sygepleje verdenen, men giver det ärligt ikke en et muntert smil når man sätter ord på hvor dumme folk kan väre til tider *gg*

  • #5   25. okt 2007 ....Så er man måske selv ligeså dum, når man spørger folk om andre ting, som man måske ikke lige selv forstår??

    Måske man ikke skulle være buschaufør, hvis man ikke kan trække på smilebåndet over folks trang til at 'small-talke'! Det er jo ikke for at være onde ved dig, at folk spørger 'om du har hørt, der er blevet udskrevet valg' - og det er nok heller ikke fordi, de regner med, at 'nej, det har du ikke hørt' - de vil nok bare gerne i dialog med dig... De søger din opmærksomhed - de vil sludre... Og tag det da med et smil, og snak med de mennesker.... Hvis man ikke vil snakke om løst og fast med gud og hver man, så skal man da ikke være buschauffør???

    Jeg har selv arbejdet meget i butik, og RIGTIG MANGE mennesker siger RIGTIG MANGE mere eller mindre intelligente ting, men det er sgi da hyggeligt med dem, man lige kan få en sludder med... Tænk hvis alle var bund seriøse og ikke sagde en pind, så ville disse jobs da være noget nær det kedeligste i verden.
    Alle kan lære at køre en bus. Alle kan lære at bruge et kasseapperat. Men det er ikke alle der formår at gøre en forskel som buschauffør - eller som butikekspedient, for den sags skyld.

    Nogle mennesker giver energi, - andre tager. Så smil til verden ;))


  • #7   25. okt 2007 sure gamle buschauffør*LOL*
    nej jeg ku nemt forestille hvilket tosser der vælter ind og ud af bussen dagligt og de stiller nok de mest fjogede spørgsmål der ka stilles.

    samtiddig ka det vel osse være belastende hvis der en dag kun er sure og trælse passagere som uden at vide det har en irriterende virkning på chaufføren, måske fordi chaufføren har en dårlig dag og ikke gider smalltalke om "ligegyldige" ting
    og på et eller andet tidspunkt er chaufføren så irriteret at når der så endelig kommer en passager med et for passageren er ret vigtigt spørgsmål så letter låget på chaufføren for nu er det squ blevet for meget.
    jeg mener ikke at en chauffør på nogen måde har forpligtet sig til at snakke med passagerne og samtiddig mener jeg nu heller ikke det er tilladt at samtale med chaufføren under kørsel, at det så sker alligevel og at mange chaufførere syntes det er hyggeligt er en anden snak


  • #8   25. okt 2007 smiley øh okay Mie-Lykke.. Det var sgu egentlig bare for sjov jeg skrev den... Tror du helt ærligt jeg kunne finde på at sige sådan til folk???

    /Anne - der HELT SERIØST troede folk tog den som sjov


  • #10   25. okt 2007 Anne: Min tråd var skam heller ikke så seriøs igen........ Men det virkede da til, at du til tider godt kunne blive lidt træt af folks kommentarer??? ;))

    Jeg ved ikke, hvad du kiunne finde på at sige til folk - kender dig jo ikke ;))

    Der er bare så mange mennesker ude i den ganske land, som står bag kassen - eller sidder bag rettet i bussen for den sags skyld, der ligner nogen der har slugt en citron.... Sådan nogle mennesker, der får en til at tænke 'hvorfor laver du ikke noget andet'... Kender du ikke dem?? smiley


  • #11   25. okt 2007 Jo dem kender jeg.. Han hedder Henrik og er min kollega :o)

  • #12   25. okt 2007 ...men hvis nu du havde sat nogle smileys eller *G* havde jeg ski nok fattet den var mere eller mindre useriøs, men uden dem.... Ja jeg opfattede den negativt

  • #13   25. okt 2007 Ja - det er nemt at misforstå på skrift.

    Men jeg tænkte bare lige, da jeg læste det der med, at nogle spørger om tog-tider i bussen.. hehe - stakkels de mennesker, der ikke kan tænke sig til, at du ikke er en åben tog-plan - men altså herre-Gud! Så må man jo bare smile til dem og sige, at det ved man desværre ikke, men de kan prøve at spørge nede på DSB... (hvilket du garanteret også bare gør).


  • #14   25. okt 2007 Anne for helvede *ROFLMAO*

    Det er sq kun dig, der kan fyre sådan en svada af *GGGGG*

    Du er bare for dejlig - hvad kan jeg sige ;-))))


    I øvrigt, så har jeg lidt ondt af de passagerer der kører med henrik *LOOOL* Der er faktisk mange der har citrusallergi *GGGGGGG*



Kommentér på:
En rigtig brokketråd

Annonce