Kattefælde {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt mig at købe en kattefælde, men ville gerne have nogen gode råd, så jeg ville gerne vide hvilken nogen af dem er gode....
om i har nogen erfaringer med kattefælder...
alle erfaringer er velkommen...
jeg synes nogen af dem ser lidt barske ud
grunden til det, er at her hvor vi bor, er der flere vildekatte uden ejere..
(har forhørt mig i gennem længere tid)
men vi har især en flot hankat rendende som ikke er klippet...
så jeg har tænkt mig, at få ham klippet og dyrlægetjekket...
han går og roder i skraldespande...
så jeg giver ham og et par andre mad.... ormekur m.m.
men jeg synes jo ikke at de 3 skal blive til flere....
for det starte med, kun ham, nu er der kommet 2 fine killinger som ligner ham ret meget
(undre mig lidt over hvor killingerne kommer fra- der er ikke nogen som kender noget til dem)
og ja jeg ved godt, at man kan låne en hos ingerskattehjem, men der er et stykke vej og vores dyrlæge har ingen fælder...
jeg ville faktisk ha haft klippet ham her i sommers, men det har jo regnet hele sommeren, og så kom min mand til skade her for 2,5 mdr. siden... så jeg har ikke kunne tage mig sammen...
men nu skal der altså ske noget, med de kære katte..
og helst inden det bliver for koldt, så de kan ligge og komme sig i garagen.....
det skal lige siges at vi bor i et gammel sommerhusområde, og at nogen af husene stadig bliver brugt som sommerhuse..
så kom endeligt med jeres erfaringer
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 23 Svar: 204
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 317
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 130
men jeg ved ikke hvad jeg ellers skulle gøre....
jeg bliver da lidt ked og lidt blød om hjertet når de render rundt her for at finde mad....
jeg ved også at de søger efter mad i vores have, fordi jeg smider mad ud til hunden, hvor den så skal finde det... (søger som aktivering)
og han er faktisk en kælen kat,, han skal bare have lidt tillid til en...
jeg ved at flere af naboerne har været lidt trætte af ham, for han er også en slagsbror...
ja vores egen bengal som går ude, har da også fået et par bid
og Jill, han er lidt smart, han har overlevet her i en del år efterhånden, udfra hvad jeg kan forstå på naboerne...
og en fælde kan jeg jo bruge flere gange... også når han skal til tjek hos dyrlægen... og til killingerne, hvis de bliver ved med at komme
Kattefælde