Andre forumemner med "syg humor"
Folk har en syg humor! :-/
Syns tit der kommer video´er herind med folk der ikke er ret gode ved deres kat... :-( Nu igen, kan SLET ikke se det sjove i at dreje sin kat rundt og rundt og rundt!
Syns tit der kommer video´er herind med folk der ikke er ret gode ved deres kat... :-( Nu igen, kan SLET ikke se det sjove i at dreje sin kat rundt og rundt og rundt!
Skrevet af: Randi K - 6. jul 2010
vits
hej alle :D Hvorfor flyver fuglene sydpå om vinteren ?? Dadadadadam ..... - Fordi der er for langt at gå!! hahaha .... Har en mere her ! Der var engang en myre, som var ude at gå si...
hej alle :D Hvorfor flyver fuglene sydpå om vinteren ?? Dadadadadam ..... - Fordi der er for langt at gå!! hahaha .... Har en mere her ! Der var engang en myre, som var ude at gå si...
Skrevet af: Henriette & Sara K - 25. mar 2008
Min mor døde 5 januar
Har det godt nok af helvede til.. Hun var 58 år og meget syg, men det svingede frem og tilbage, hvordan det Jeg ved godt alkoholikere ikke er gode ved sig selv, så er klar over, det på mange måder...
Har det godt nok af helvede til.. Hun var 58 år og meget syg, men det svingede frem og tilbage, hvordan det Jeg ved godt alkoholikere ikke er gode ved sig selv, så er klar over, det på mange måder...
Skrevet af: Lonnie (Husk internatkattene - De har også brug fo - 14. jan 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
- Luge ukrudt 1.250 kr.
- Hækklipning 1.200 kr.
- Hænge gardin op 250 kr.
- Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
- Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
(link fjernet)
Jeg har aldrig set en person på stoffer sådan
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 19
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Dog lidt synd for hunden - den kunne jo ikke gøre for at den skulle tisse lige på det tidspunkt, griner...
Come on venner - i misforstår vist hinandens pointer i jeres indlæg
syg humor