{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

lidt af hvert... og sludre pludretråd {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest.. Daaavs.. *Ss*
Sidder lige og småkeder mig lidt, og mangler noget underholdning, og da der ikke er andre der skaffer mig den må jeg jo selv stå for den..
Har lige et spørgsmål, hvis man er med i en gruppe og man ikke gider det mere, kan man så trykke på en knap og melde sig ud og hvis hvor er den knap så???

Og hvorn' har din dag så været i dag??
Jeg har været på job fra 14-22m har været en mægtig hyggelig dag sådan da... men alt i alt har den været fin..

uh har lige et spørgsmål til ang katte... tænkte på.. norske skovkatte skal jo også have sådan nogle tufser på ørerne ikke, synes jeg har læst det et sted, men af hvad jeg kan se varierer det en del og mine har dem heller ikke sååå er det mig der har læst forkert eller husker forkert?

Hvad er der mere af kloge og intelligente spørgsmål..

bumbum.. bummelum. smiley

Har nok flere, meeeeen vi holder her

Og vi skal da lige have en lille vits skal vi ikke..

-To mænd i fængslet sidder og snakker. Den ene spørger : Hvorfor er du i fængsel? -Fordi jeg har en bygningsfejl, lyder svaret. Bygningsfejl?? -Ja jeg har for lange fingre og for korte ben!!

Høhø

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt af hvert... og sludre pludretråd
  • #1   7. nov 2007 Wow MB du må også kede dig... mere mig *GGG*

• #2   7. nov 2007 Ej hvor er du klog... så er jeg ude af den gruppe.. tak skal du have..
    og super sejt vi har skrevet en besked på præcist samme tidspunkt *GG*

Okay mente nok der var noget med de tufser... de er nu flotte meeeeen de er nu også vidunderbare uden. *Ss*

• #3   7. nov 2007 MB jeg skal på natarbejde i morgen... skal holde mig vågen så længe som muligt *S* derfor jeg sidder her *Ss*
    Er også træt... men er ved at gå over i overtræt *gg*

• #4   7. nov 2007 Nej heller ikke... vi har været ret gode til det *Ss*
    Og jeg arbejder på et stålværk... det er såååå sejt.. kæmpe store kraner og kæmpe store maskiner og lille mig kan styrer dem med bitte små joysticks.. *gg*

Og nej det er så i orden... men lidt har også ret ikke *Ss*

Og en online fødsel kan jeg godt klare... den bliver så bare fiktiv *GG*

• #5   7. nov 2007 piz...
    Hvad med dig.. skal du ikke snart have killinger igen? jeg er klar på en online fødsel *ss*

• #6   7. nov 2007 MB en fiktiv fødsel.. tror altså jeg springer over.. er ikke god til at lyve *Smiler*

Det er ikke et hårdt job, jow indimellem og kan godt være varmt at rende rundt på 300 grader varme plader, men... det er anderledes
    Hvad laver du egentlig... har nok fået det af vide en gang men kan ikke huske det?

• #7   7. nov 2007 Og hvem skal Billyboy så parres med? *Ss*

Iiih glæder mig altså også til at få en lille killing igen... kommer nok til at fortryde... for tessa var godt nok noget af en mundfuld.. hun lavede såååå meget ballade... så at du har to kuld rendende godt det ikk er mig *GGG* der må være noget at se til

• #8   7. nov 2007 Hvor dejligt du har tiden til det... så kan du rigtig hygge om misserne døgnet rundt og vuffen.. mener også du har sådan en *Ss*

Ulideligt er ikke ordet, der er dælme varmt.. Men det er en vanesag og så drikker man en bunke masse vand *sss*

• #9   7. nov 2007 Ai Tessa var altså også noget udover det sædvanlige.. har aldrig i mit liv oplevet en kat med så meget krudt i røven *gg*
    men tvivler på 13 killinger kan slå hende *lol* er noget af en sjat..

Tina er også en lækkerbisken ligeså med billy the kid ..
    De skal nok få nogle lækre nogen

• #10   7. nov 2007 Oki den må jeg lige ind og lure på *s*
    det kan jo også være kedeligt bare at gå hjemme, så kan du jo lige så godt bruge tiden på noget fornuftigt... og hvem vil ikke gerne nusse om katte hver dag.. og så alle de killinger *ss* suk...

Well jeg elsker det jeg laver men er træt af det da jeg ikke lære noget nyt så fra den 1. dec skal jeg over i en ny afdeling.. glæder mig helt vildt det bliver så godt *Ss*
    Og når jeg skal på nat møder jeg fra kl 22-06 om morgenen.. yikes.. meeen en god ting er der ved det.. kører gerne forbi bageren og så hjem til de gamle og vækker dem med frisk brød fra bageren af.. er nu hyggeligt nok *S*

• #12   7. nov 2007 Hmm.. altså når jeg ringer og siger de godt kan sætte kaffe over får jeg også af vide at de hader mig *LOL* Men de står alligevel op og dækker bord... De er jo opdraget godt..

Øjs der er godt nok fart over feltet med de to vovser... er nu hyggeligt at se dyr bare være dem selv og rende rundt *sg*

Nej tror også jeg en gang vil pensioneres og så have mig en bunke katte.. hvis jeg ikke når at få mig en bunke inden da *gg*

• #13   7. nov 2007 Sally Du skal skal absolut ikke være i tvivl om at jeg ville komme og vække dig også *GG*

og du må da vældig gerne flytte til sjælland så jeg har mulighed for det...

• #14   7. nov 2007 Ja for pokker da... den er lidt tricky...
    Var det dit hus man kunne se i baggrunden af videoen?

• #15   7. nov 2007 Okay.. nej lagde også kun mærke til et.. *S*
    men stadig skønt med sit eget ikke *s*
    Jeg nyder stadig hver dag i mit lille hus, med min kæmpe have.. hvor er det dog dejligt at have sit eget og ikke have naboer hvor man kan høre deres mindste bevægelse *sg*

• #17   7. nov 2007 Nattinat MB og tak for sludderen *Ss*

Ååårh kom nu Sally jeg er en ørn til at brygge kaffe... det lover jeg.. friskkværnet og det hele. Og min æbletærte den smager jo bare mumsfilibabber ikke... kom ikk og sig den ikk var god sidst du smagte den.. mener da jeg havde bagt æbletærte sidst havde jeg ikk?

• #19   7. nov 2007 Aaaaiii men du kunne jo også få aftens kaffe ikk.. med æbletærte til.. nammenam *S*
    koooom nu sally.. troede vi var venner

• #21   7. nov 2007 Ja men gider altså ikke tage heeeeele vejen til jylland hver gang *Ss*

• #23   7. nov 2007 Lille pus da... aer dig på kinden gennem skærmen...

Og varer jo ikke mange dage før jeg kommer over til dig.. og nøøøøj hvor jeg regner med at blive forkælet *GGG*
    Men om jeg skal give kage.. hmm kan jeg godt bare jeg ikke skal bage den *giggles*

• #25   7. nov 2007 Ai vil gerne hjælpe med opvasken og rydde af bordet.. er en velopdragen gæst jo *S*
    Og ja den kyllingesalat opskrift må jeg lige have styr på, ellers kan jeg den i hovedet sådan da... *Ss*

Meeen nøøøøøj hvor jeg glæder mig.. skal også have gjort tøj klar jeg skal have med og uuuh der er så meget jeg skal huske... Men kattene dem har jeg sørget for.. de får en besøgsven hver dag. *Ss*

hvad man ikke kan lokke ens søster til *fnis*

• #27   7. nov 2007 Ja det er ikke helt tosset med hende, har også fået hende til at tænde op i brændeovnen hver dag så der ikke bliver for koldt, skal lige siges radiatoren også kommer til at køre meeeen de små missere skal jo ikke fryse. Kommer nok til at savne dem, puuha bare tanken.. savner dem allerede... hvorn skal de overleve uden mig.

Men nej du mangler ikke dyr, og jeg skal nok få dem gennemnusset hver og en, håber dog ikke dine katte flygter fra mig.. plejer at have den virkning på andres katte pånær mine egne *ggg*

og skal klart have mit kamera med så jeg kan tage nogle billeder af optoget *GG*

• #28   7. nov 2007 hmm hvorn skal jeg overleve uden dem... mine små mittetattere

• #30   7. nov 2007 Tvivler på at dine hunde vil elske katte efter et møde med Gizmo *ROFL*

Kan du sove godt Sally og drømme dejligt..
    jeg vil hoppe i seng..

natiinat *ss'

• #31   7. nov 2007 Hold da op, er her stadig liv herinde...Smiler

• #32   7. nov 2007 Ja lidt S B.. men det er ikke meget... jeg er allerede halvt i seng..
    Så jeg vil også sige pænt godnat til dig, kan du sove rigtig lækkert og drømme dejligt...

• #33   7. nov 2007 Er også på vej i seng..Du må også sove rigtig godt....Nat nat

Kommentér på:
lidt af hvert... og sludre pludretråd

Annonce