lidt af hvert... og sludre pludretråd {{forumTopicSubject}}
Først og fremmest.. Daaavs.. *Ss*
Sidder lige og småkeder mig lidt, og mangler noget underholdning, og da der ikke er andre der skaffer mig den må jeg jo selv stå for den..
Har lige et spørgsmål, hvis man er med i en gruppe og man ikke gider det mere, kan man så trykke på en knap og melde sig ud og hvis hvor er den knap så???
Og hvorn' har din dag så været i dag??
Jeg har været på job fra 14-22m har været en mægtig hyggelig dag sådan da... men alt i alt har den været fin..
uh har lige et spørgsmål til ang katte... tænkte på.. norske skovkatte skal jo også have sådan nogle tufser på ørerne ikke, synes jeg har læst det et sted, men af hvad jeg kan se varierer det en del og mine har dem heller ikke sååå er det mig der har læst forkert eller husker forkert?
Hvad er der mere af kloge og intelligente spørgsmål..
bumbum.. bummelum.
Har nok flere, meeeeen vi holder her
Og vi skal da lige have en lille vits skal vi ikke..
-To mænd i fængslet sidder og snakker. Den ene spørger : Hvorfor er du i fængsel? -Fordi jeg har en bygningsfejl, lyder svaret. Bygningsfejl?? -Ja jeg har for lange fingre og for korte ben!!
Høhø
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
feb 2007
og super sejt vi har skrevet en besked på præcist samme tidspunkt *GG*
Okay mente nok der var noget med de tufser... de er nu flotte meeeeen de er nu også vidunderbare uden. *Ss*
feb 2007
Er også træt... men er ved at gå over i overtræt *gg*
feb 2007
Og jeg arbejder på et stålværk... det er såååå sejt.. kæmpe store kraner og kæmpe store maskiner og lille mig kan styrer dem med bitte små joysticks.. *gg*
Og nej det er så i orden... men lidt har også ret ikke *Ss*
Og en online fødsel kan jeg godt klare... den bliver så bare fiktiv *GG*
feb 2007
Hvad med dig.. skal du ikke snart have killinger igen? jeg er klar på en online fødsel *ss*
feb 2007
Det er ikke et hårdt job, jow indimellem og kan godt være varmt at rende rundt på 300 grader varme plader, men... det er anderledes
Hvad laver du egentlig... har nok fået det af vide en gang men kan ikke huske det?
feb 2007
Iiih glæder mig altså også til at få en lille killing igen... kommer nok til at fortryde... for tessa var godt nok noget af en mundfuld.. hun lavede såååå meget ballade... så at du har to kuld rendende godt det ikk er mig *GGG* der må være noget at se til
feb 2007
Ulideligt er ikke ordet, der er dælme varmt.. Men det er en vanesag og så drikker man en bunke masse vand *sss*
feb 2007
men tvivler på 13 killinger kan slå hende *lol* er noget af en sjat..
Tina er også en lækkerbisken ligeså med billy the kid ..
De skal nok få nogle lækre nogen
feb 2007
det kan jo også være kedeligt bare at gå hjemme, så kan du jo lige så godt bruge tiden på noget fornuftigt... og hvem vil ikke gerne nusse om katte hver dag.. og så alle de killinger *ss* suk...
Well jeg elsker det jeg laver men er træt af det da jeg ikke lære noget nyt så fra den 1. dec skal jeg over i en ny afdeling.. glæder mig helt vildt det bliver så godt *Ss*
Og når jeg skal på nat møder jeg fra kl 22-06 om morgenen.. yikes.. meeen en god ting er der ved det.. kører gerne forbi bageren og så hjem til de gamle og vækker dem med frisk brød fra bageren af.. er nu hyggeligt nok *S*
feb 2007
Øjs der er godt nok fart over feltet med de to vovser... er nu hyggeligt at se dyr bare være dem selv og rende rundt *sg*
Nej tror også jeg en gang vil pensioneres og så have mig en bunke katte.. hvis jeg ikke når at få mig en bunke inden da *gg*
feb 2007
og du må da vældig gerne flytte til sjælland så jeg har mulighed for det...
feb 2007
Var det dit hus man kunne se i baggrunden af videoen?
feb 2007
men stadig skønt med sit eget ikke *s*
Jeg nyder stadig hver dag i mit lille hus, med min kæmpe have.. hvor er det dog dejligt at have sit eget og ikke have naboer hvor man kan høre deres mindste bevægelse *sg*
feb 2007
Ååårh kom nu Sally jeg er en ørn til at brygge kaffe... det lover jeg.. friskkværnet og det hele. Og min æbletærte den smager jo bare mumsfilibabber ikke... kom ikk og sig den ikk var god sidst du smagte den.. mener da jeg havde bagt æbletærte sidst havde jeg ikk?
feb 2007
koooom nu sally.. troede vi var venner
feb 2007
feb 2007
Og varer jo ikke mange dage før jeg kommer over til dig.. og nøøøøj hvor jeg regner med at blive forkælet *GGG*
Men om jeg skal give kage.. hmm kan jeg godt bare jeg ikke skal bage den *giggles*
feb 2007
Og ja den kyllingesalat opskrift må jeg lige have styr på, ellers kan jeg den i hovedet sådan da... *Ss*
Meeen nøøøøøj hvor jeg glæder mig.. skal også have gjort tøj klar jeg skal have med og uuuh der er så meget jeg skal huske... Men kattene dem har jeg sørget for.. de får en besøgsven hver dag. *Ss*
hvad man ikke kan lokke ens søster til *fnis*
feb 2007
Men nej du mangler ikke dyr, og jeg skal nok få dem gennemnusset hver og en, håber dog ikke dine katte flygter fra mig.. plejer at have den virkning på andres katte pånær mine egne *ggg*
og skal klart have mit kamera med så jeg kan tage nogle billeder af optoget *GG*
feb 2007
feb 2007
Kan du sove godt Sally og drømme dejligt..
jeg vil hoppe i seng..
natiinat *ss'
maj 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 50
feb 2007
Så jeg vil også sige pænt godnat til dig, kan du sove rigtig lækkert og drømme dejligt...
maj 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 50
lidt af hvert... og sludre pludretråd