{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Ain't life at bitch, I got the ditch. {{forumTopicSubject}}

Årh, hvor er livet træls pt.
Jeg er lige blevet droppet af kæresten, og øv hvor gør det ondt.
Troede virkelig han var den rigtige. Og synes vi passede rigtig godt sammen.
Og vi har også bare haft det rigtig godt i det ½ år vi har haft sammen.

Her de sidste par uger har han så været rigtig ked og stresset. Og også fysisk skidt.
Vi fik så snakket om det, arbejde, forhold osv. Og jeg troede egentlig vi havde fundet ud af det.

Vi var så på udstilling lørdag. Og kunne godt mærke han var lidt trykket, men han sagde at det var fordi han havde det skidt. Og han virkede ellers til at hygge sig sammen med min ven Rasmus der også var med.
Men da vi så kom hjem til ham lørdag aften, og sad og stenede foran tv'er, begyndte han at ævle om hvor ked af det han var, og hvordan han bare ikke kunne se nogen fremtid for os. At kattene havde fyldt så meget. (Fik ny killing for nylig, og så udstillingen her), og han ikke brød sig om at være hjemme hos mig. Og at det havde været rigtig hyggeligt i sommer. Men han havde bare dundrende underskud efter sommeren, og selv nu hvor han arbejdede helt vildt løb det kun lige rundt. Og han synes bare han blev ved med at træffe de forkerte kortsigtede beslutninger.

Vi snakkede frem og tilbage mens vi sad der i sofaen under dynen, Og lukkede nok temmelig meget af (ellers ville jeg bare give mig til at tude, og det kan jeg ikke ha'). Men fik da forklaret at jeg mente at det var endnu en kortsigtet beslutning hvis han ikke ville være kærester mere. At jeg mente at hans problem var, at han ikke kunne få sige taget sammen til at få gjort sit speciale færdigt og få et "rigtigt" job.
Det måtte han jo nok give mig ret i. Og at han ikke var god til at tage langsigtede beslutninger.
Og jeg måtte også give ham ret i at jeg HAR virkelig mange ting. Og at tre katte på knap 50 kvm altså fylder en del også. Men ja.. Det kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Jeg forslog også at han tog en uge hvor vi slet ikke var sammen eller snakkede sammen, så kunne han tænke over det, og se om det hjalp, eller om han stadig havde problemer.
Han spurgte så også hvordan jeg havde det med os - og jeg fortalte at jeg ingen problemer havde der - før han begyndte på alt det.
Kan godt være jeg lige pt. har nogle problemer med min far, min økonomi og min skole. Men jeg er bedre til at holde det adskilt, og ikke blande ham ind i de følelser jeg har der.
Vi så så noget mere MGP, hvor jeg da også sad og grinede osv, og han kørte mig hjem.
Jeg har så ikke hørt fra ham før i aften, og har heller ikke kontaktet ham.
Men beslutningen er åbenbart at han har tænkt rigtig meget, og gerne vil blive ved med at se mig - som venner..
Vor herre bevares - sikken en standard udtalelse.
Jeg fik så også fortalt hvor vred jeg egentlig var blevet i løbet af søndagen. ISÆR over at han skulle ødelægge min lørdag, den første dag i lang tid hvor jeg bare var SÅ glad og stolt (over mine misser).
Og det var så egentlig det. Nu skal vi lige have hittet ud af at få byttet nøgler og andre ting.
Og han for talte at han håbede at jeg stadig ville kunne bruge ham til hjælp når jeg havde brug for det,.
Yeah right. Som om.


Nå, det hjalp rigtig meget at få det her skrevet og formuleret. Og fuck hvor er det altså bare træls og hvor gør det ondt.
Det er da godt man har en kat eller to man kan kramme.






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ain't life at bitch, I got the ditch.
  • #1   27. nov 2007 øv øv føler rigtig med dig og træls din lørdag skulle ødelægges på den måde :o(

  • #2   27. nov 2007 Troldemor - Lige præcis, det var egentlig også det jeg tænkte. Jeg tror dog ikke så meget det er selve kattene. Dem er han rigtigt glade for. Jeg tror det er at min lejlighed altså ikke er større, og jeg er en rigtig samler med alt for mange ting. Så her bliver nemt lidt rodet.

    Hehe, men ja. Problemet er ikke at finde en sød fyr, dem er der nok af. Problemet er at finde den rigtige fyr :o)


    Sabrina - ja, det var sgu rigtig træs med sådan en slutning på en ellers god dag. :o(


  • #3   27. nov 2007 Øv, Eva :-((((

    Det var ikke planen og det er jeg frygtelig ked af at læse. Jeg synes dog, at det lyder til, at du selv har analyseret dig godt igennem tingene og ikke er "et dårligt sted", hvis du forstår, hvad jeg mener.

    Jeg er ked af, at det skulle ødelægge din ellers fine lørdag, på sigt er det dog de gode resultater du husker.

    Vi startede ud på 29 kvm. kollegielejlighed, det var ikke meget plads, men vi huskede altid hinanden på, at det da kun kunne blive mere herskabeligt derfra smiley

    Op med humøret, det løser sig, du vil i hvert fald komme til at se lysere på tingene og så er du også blevet en erfaring rigere og i den store sammenhæng, er det en god ting, selvom det er hårdt, når det står på.

    Du får et cyberkram fra mig smiley Og som Jeanette skriver, så skal den rette nok dukke op, husk på, at vi ikke skal nøjes.... :-))))


  • #4   27. nov 2007 Hold da op en rådden afslutning på weekenden - det kommer også helt bag på mig, det havde jeg godt nok ikke set komme når jeg har oplevet jer sammen.

    Du må holde hovedet højt og nusse mitterne pelsløse - og kom endelig på besøg i mit lille rodede hjem med mange katte hvis du har brug for at snakke ;o)



  • #5   27. nov 2007 en trøstende krammer herfra

  • #6   27. nov 2007 øv søde...det var da noget l*rt.... føler virklig med dig! knus og kram fra mig

  • #7   27. nov 2007 Eva K.

    "Hvor der er hjerterum er der husrum!" siger et gammelt ordsprog.

    Min kæreste, en stor rottweiler og jeg, boede på 26 m2, imens vi studerede. Vi flyttede først, da vi ventede vores første barn, så jeg tror ikke det er din lejlighed der har gjort udslaget!

    Held og lykke med at finde din "soul-mate" for han er jo derude et eller andet sted!


  • #8   27. nov 2007 Jeg føler virkelig med dig!!!
    Men jeg må sige: Hatten af for dig og den måde du reagerer på! Så pænt tror jeg ikke at jeg kunne tage det!

    Trøstetanker fra mig til dig!


  • #9   27. nov 2007 Øv, det er jeg rigtig ked af på dine vegne..
    Jeg synes sgu godt han kunne have ventet til dagen efter, så han i stedet kunne have givet dig en rigtig god dag.. For selvfølgelig vil det, lige nu, overskygge din stolthed over dine misser.

    Knus herfra også.


  • #10   27. nov 2007 Til jer alle - Tak for al jeres sympati :o) Det er sgu rart et eller andet sted :o) Især når det er kommer fra jer herinde som jeg kender lidt bedre end så mange andre på KG :o)


    Bente - Ja helt sikkert. Men nu var der nu ingen fare for at han og jeg sådan lige fik børn, og derfor ville et par år mere nu ikke have været af vejen ;o)


    Tina - Nej, jeg blev også noget overrasket over at han virkelig var kommet så vidt i sin tankegang. Bliver også ved med at forvente at han skal fortælle at han ikke mente det. og at han har fortrudt.. Men tjaeh.. Det er nok bare fjollet at gøre det. Og tak for tilbudet ellers ;o) Han kommer jo så nok temmelig sikkert ikke med til julehyggen.


    Pernille, Mai T og hende med jordens dejligste prinsesse - Ja, jeg synes faktisk også selv at jeg tager det overraskende pænt lige pt ;o) Kunne dog ikke overskue at skulle være social med nogen i dag, så droppede at tage på uni.

    men mht plads osv - ja, det er heller aldrig noget der generer mig. Og er helt enig med Mai i hjerterum vs husrum. Men jeg kender så også min kæreste, og ved han er Meget pernitten mht oprydning, rengøring, og han er vant til at bo alene på 70 kvm uden ret mange møbler... Såeh... (Mit første håndsindtryk af hans var den er godt nok Tom og Mørk)
    Men ja, er godt nok noget målløs over at han bare opgiver SÅ nemt. Men ja, er det sådan han er overfor vanskeligheder, så hellere nu end senere.

    Og man lærer jo altid af bekendtskaber med folk. Både gode og dårlige :o)

    Zabrina - Det gjorde det i hvert fald lørdag aften og søndag. Det hjælper dog at få det lidt på afstand, så jeg kan være stolt igen ;o)


Kommentér på:
Ain't life at bitch, I got the ditch.

Annonce