{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynke tråd
  • #1   3. dec 2007 Nåååårh hvor er du sød Anete... du er bare min egen lille sukkemus..
    Og jamen jeg har god grund til at ynke altså.. har virkelig været mandag i dag smiley

• #2   3. dec 2007 Nååårrrrrhhh hvor er det synd for dig...

I øvrigt vil jeg lige sparke en lille fodnote ind...

ALLE der er sye, får lige en GOD BEDRING fra mig ;-))

Bare fordi det er mandag - og mandage er trælse....

• #3   3. dec 2007 sye ROFL - jeg mente selvfølgelig syge

• #4   3. dec 2007 Låner lige lidt ynke-plads i tråden ^^

Ja, det har bare været en "kanon" mandag idag.... Har måske brækket noget i min fod.............. grrr... af ren dumhed *gg* så nu kan jeg ikke møde imorgen, før jeg lige har fået den tjekket.. suk

Men jeg føler også med jer stakkels influenzaramte mennesker derude smiley I det mindste kan jeg abstrahere fra min fod, ved at ignorere den...

• #5   3. dec 2007 Jeg er både sye og gal i skralden..
    men lad os holde os til at være sye... *Ss*
    Har bihulebetændelse, ondt i halsen, hovedpine, snot i hele hovedet og det gør ondt i ørerne..

synes det er sååååå synd for mig smiley

Og god bedring til dig lille anete selvom du så småt er ved at være frisk igenner

• #6   3. dec 2007 Cemile.. det lyder ikke godt... så skal du jo humpe rundt om juletræet...
    Lille pus.. sender en trøste knuser gennem skærmen

• #7   3. dec 2007 Cemile - der er altid plad til en til der er dårlig ;-)))
    Du får lige lidt ynk af mig ;-))

Smiley - Det ER synd for dig *SS* Det er synd for ALLE der er syge..

Nu er jeg heldigvis ved at være ovenpå igen.. har lige været "ramt" i ca. 14 dage, så nu har jeg overskud og energi til at føle med andre ;-))))

• #8   3. dec 2007 værst er det at det faktisk er så sandt som det er skrevet... men har nemlig ikke overskud til at ynke andre når man selv er nede i kulkælderen. sad but true...

Men ja det er sgu super synd for alle os sye mennesker

• #9   3. dec 2007 Ja, det nu synd fo os alle smiley

Vi må ynke os selv godt og grundigt ^^ Og gerne med lidt varm kakao og udskåret frugt under dynen smiley Så kan det meste holdes ud ^^

• #10   3. dec 2007 ja DET er det..

syedom er ikke noget at spøge med HE HE HE - nej undskyld, der skulle ikke grines....

UNDSKYLD...

Man ja men er nok i sig selv når man er syg...

Hmmm jeg er ikke hetl ovre endnu... Kan jeg også få lidt ynk så????
    *GGGGGGGGGGGGGGGGG*

• #11   3. dec 2007 hmm kunne ske jeg skulle lave noget varm kakao... fortjener jeg ...
    eller måske noget kamillethe med masser af sukker *Ss*

Vil gerne ynke dig Anete dit lille pus, sikke noget skidt med dig du stadig er lidt småsye i hovedet *rofl*

• #12   3. dec 2007 ROFL - er da altid lidt småsye i roen *GGGGG*

OG WEEEE - jeg er et bette puus *hopper op og ned at ren jubel *GGG*

• #13   3. dec 2007 *danser rundt i små ballarina sko og drysser flager af ynk ud over de trængende tilstedeværende*

*gggg*

Jeg har nok ynk til jer alle ^^ Just come and get it smiley

• #14   3. dec 2007 Anete er vi ikke alle det.. bare en lille bitte smule, min egen lille pusserpige *GGG*

Cemile skal vi lige dyste om hvem der har haft den værste dag??? *GG*

Snupper også lige lidt ekstra ynk nu du er så rundhåndet med det..

• #15   3. dec 2007 ARRRRGGGGHHH - så tror jeg det er nok med alle de sukkersøde ord.
    jeg er allergisk overfor sukker - det er nemlig ikke så godt (og også lidt fedende i længden)

*GGGGGGGGGGGGGGG*

Jeg kaster YNK ud til alle

kast kast kast kast kast

.. kast kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

kast kast kast kast kast

SÅÅÅ - nu har I vist fået rigeligt tøser ;-))))

jeg futter ind i min seng nu... Er jo stadig lidt småsye *GGG*

Kan I sove godt når I kommer så langt ;-))

NAT NAT

• #16   3. dec 2007 Nattinat Anete din grimme tøs... (så må du jo få lidt modgift mod alle de søde ord) *ROFL*

Og tak for smilet.. det manglede jeg lige

Sov godt du gamle, varer heller ikke længe før jeg selv smutter i seng

• #17   3. dec 2007 SmileyGadget: Kom an smiley jeg er næsten 100 på at min dag har været værre end din smiley (men kun næsten *gg*)

Nat nat anete smiley

• #18   4. dec 2007 Jeg er nu også sygf idag, men det er ikke halsne den er gal med *g*

• #19   4. dec 2007 Det er da Tirsdag? x'D

• #20   4. dec 2007 I orden Chemile...
    Nu skal du høre.. min værste mandag startede rimelig tideligt da jeg vågnede kl lort om natten pga jeg er sååå syg, har bihulebetændelse, så hele hovedet er fyldt med snot, har ondt i tænderne da betændelsen trykker på rødderne, har feber og sveder konstant som et svin for ikke at tale om at min hjerne er ved at hakke sig vej ud gennem min hjerneskal, nååårh ja og så jeg ondt i halsen og hoster og hoster... Det lyder slemt ikke... smiley
    Nå men havde aftalt med mine forældre de skulle komme med frokost, og jo de kom da medbringende et franskbrød... ehmmm.. hvor er resten?? ej det havde jeg da helt glemt tænkte kun på jeg skulle have et franskbrød.. DOH.. og ingen mad til stakkels Janni smiley
    Kommer på arbejde, burde ligge i min seng, men er min sidste uge i den afdeling og så vil jeg da gerne være der... er knap nok mødt ind før jeg kommer godt op at diskutere med min formand da han påstod jeg ikke havde gjort en ting som jeg rent faktisk havde gjort hrumf... (skal lige siges min formand er et fjols og jeg har diskuteret med ham en del her på det sidste) Men havde bare ikke brug for det når nu næsen løber og feberen raser i kroppen.. Så der var hele min dag ødelagt.. og det selvom min formand kom og sagde undskyld og rigtig prøvede at fedte sig ind på mig igen.. bwadr.. kan ikk have den slags..
    Og glemte jeg at sige at jeg cykler frem og tilbage på job og det var hundekoldt..

Godt så..
    Din tur
    Bare kom an *LÅÅÅÅL*

• #21   4. dec 2007 Min tur smiley

Jeg stod op kl 5 (ligeså frisk og veloplagt som et stinkdyr der vækkes ½ igennem sin vintersøvn), tog et bad og satte mig i sofaen for at spise en pære. Af gammel vane lægger jeg benene over kors, men har liiige glemt at jeg igår rykkede sofabordet. Smak, jeg smadrer foden lige op i hjørnet af bordet.. av for *****!

Nå, men jeg tager sko på og "racer" afsted på arbejde på knallerten (som har overskredet sidste salgsdato). Gearne er slidte, så ved hver bakke går den næsten i stå, så jeg må skubbe mig op nogle steder (kanon piinligt og ikke smart med min værkende fod)

Nå, velankommet på arbejdet ser jeg at der bare ingen mennesker er, så vi har bare mega travlt. Kl 12 jeg bare ikke holde den voksende smerte ud i min fod, og jeg må på skadestuen... hvor de har 2½ times ventetid!?! Wow, så ondt beslutter jeg mig, har jeg altså bare ikke (muligvis anporet af min chef som giver mig dårlig samvittighed over at forlade jobbet pga min fod)....

Så tilbage igen og holde de sidste 7 timer ud til kl 19 (arbejder fra 7-19). Derefter hjem på knallerten, som jeg måtte efterlade i en udefineret lille flække et sted mellem punkt a og b efter den uigenkaldeligt gav op... grrr

Men jeg må da indrømme at selv om jeg har haft en l**tedag, har mine smerter dog været på afstand smiley Du har haft ondt i knolden og været syg smiley det er værre end at have ondt i foden ^^

Så jeg bøjer mig og ønsker dig tillykke med den værste dag *gg*

• #22   4. dec 2007 Tror nu nok vores dage har været lige slemme på hver deres måde.. skal vi ikke kalde den even ? *GG*

Føler med dig, puster dig på fussen og ønsker dig rigtig rigtig god bedring..
    Og en anden gang.. lad det sofabord stå hvor det hele tiden står *Sgg*

• #23   5. dec 2007 Ja, dét er så nemt at være bagklog *gg* Men kl 5 en mandag morgen er altså ikke lige mit stærkeste tidspunkt smiley

Jo, lad os kalde det even så smiley

Og var på skadestuen idag og få taget røntgen, og den er ikke brækket smiley Så jeg skal bare holde den i ro, og lade være med at vade så meget rundt med den, når det nu gør så ondt *gg* DOH kunne jeg da gost have sagt dem ^^

Kommentér på:
Ynke tråd

Annonce