{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Har du en nyhed? {{forumTopicSubject}}

Er der noget der undrer dig? Frustrer dig? Noget du gerne ville vide? Uanset hvad, så har det måske interesse.

Jeg er journaliststuderende, og skal snart til at skrive eksamensopgave. Den går ud på at skrive en form for nyhedsartikel.

Så hvis du har noget, - en uretfærdighed, noget medierne ikke har taget op endnu, en spændende ting du har fået nys om, eller selv oplever, må du meget gerne skrive.

Cirka alt kan have interesse, så vær ikke bange for at sige til. (Jeg er journalist, ikke slagter) smiley
Jeg kan kontaktes herinde, igennem beskedcenteret, og ellers på min mail: misko07@student.sdu.dk

- Michelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du en nyhed?
  • #1   5. dec 2007 hvad med at skrive om dyremishandling... jeg synes der er alt for lidt opmærksomhed på det område...


  • #2   5. dec 2007 Dyremishandlign er midlertidligt et MEGET stort emne at skrive om.. jeg har haft det som OSO opgave i 10, klasse.. Så det skal mere være 1 form for dyremishandling, end bare gennerelt smiley

  • #3   5. dec 2007 Nu har jeg lige haft besøg af en jonalist for at snakke rotter, jeg syntes personlig det er et spændende emne, og jeg kender en opdrætter i Odense hvis det er du gerne vil skrive om et anderledes kæledyr, avleren kan helt sikekrt give gode råd og fif når det kommer til rotter, ellers er du også velkomme ntil at komme herhjem, dog har jeg kun hunner lige nu smiley

  • #4   6. dec 2007 Hehe, er selv meget glad for rotter, men hvis der allerede har været en journalist på pletten, er historien desværre "taget". *S*

    Og jo, dyremishandling er helt sikkert et emne der burde rives mere i, men jeg skal gerne have et konkret eksempel - og det har jeg ikke, desværre..


Kommentér på:
Har du en nyhed?

Annonce