323 visninger
|
Oprettet:
10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Er det ikke dejligt (julehygge) {{forumTopicSubject}}
Ihh, er det ikke en dejlig tid? Det er kodlt udenfor,men herinde i stuen er der så hyggeligt,når jeg kigger op fra computeren kan jeg til venstre se min kæreste der ligger og ser fjernsyn, og hos ham ligger lile Gystie og putter. SÅ sødt!!
Hvis jeg kigger ligeud ser jeg mit fine juletræt med lysene tændt, og kigger jeg til højre ligger min anden kat Snuffie og snorker! Jeg skal ikke tænke på aftensmad, for vi skal ud til svigerforældrene og spise! Så kan man da ikke ønske sig mere!
Lige et lille feel good indlæg fra mig!
Hvad med jer andre, nyder I også aftenen?
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Jeg har også lagt an til at slappe af resten af aftenen nu. Har været ude og shoppe lidt med min far i dag - og fik lige en af mine julegaver fra ham tidligt - nemlig en tur i frisørstolen til en klipning.
Nu er jeg endelig kommet hjem til fire glade misser der har savnet mig, så nu skal vi råhygge. Og når man så engang bliver sulten, så giver min bror sørme aftensmad (take out) fordi han sidder hjemme og har sidste arbejdsdag før juleferien.
Det kan næsten ikke blive mere afslappende.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 21
Jeg har siddet hjemme hele dagen med tømmermænd, mens min kæreste har været ude og juleshoppe med hans brødre/ stadig er det... så jeg keder lidt..
Godt jeg har mine 2 missere til at snakke med mig *S*
Er det ikke dejligt (julehygge)