Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva ska han hedde ?
  • #1   1. jan 2008 Undskyld jeg siger det, men han ligner bestemt ikke nogen Maine Coon...
    En dejlig huskat, men de er jo også skønne..

Navn - hmmm han ligner måske en Otto....

• #2   1. jan 2008 det er han så bare , men moren er os meget lille i det

• #3   1. jan 2008 Har du da stamtavle på ham, siden du er så skråsikker??

Han ligner altså ikke en MCO, så jeg er bange for at du er blevet snydt...

Du må hjertens gerne se på andre ÆGTE Maine Coons, og spørge opdrættere af racen, for jeg er næsten 180% sikker - han er ikke MCO...

Beklager..

• #4   1. jan 2008 jeg kan se moren er det har godt nok ik lige set faren endnu

• #5   1. jan 2008 men skriv til mig et andet sted hvis du ska skrive

• #6   1. jan 2008 henriette G: Selvom at det ikke er det her, som du spørger til, så kommenterer jeg lige alligevel:). Jeg synes, at hans ører ser store ud og med fine tufser - dette er noget som maine coons har. Men ellers så ser han meget kortpelset ud og de andre normale maine coon karakteristika er ikke tydelige. Har der været nogen problemer da han var lille?

Han ser meget fræk ud, så jeg synes at han skal hedde Emil eller Kronos. Vi fik et maine coon kuld sidste år og der var en ballademager, som selvfølgelig kom til at hedde Kronos.

• #7   1. jan 2008 En smuk lille kat det er han. Men maine Coon er han i hvertfald ikke. Kig i mit fotoalbum over døde katte på min profil, sådan ser en mco killing ud.

Han er alt for korthåret til at være ren MCO.

Da dine andre katte har "menneskenavne" er mit foreslag Sigurd.

• #8   1. jan 2008 Nå ja bevares...

Jeg gav dig nu også et forslag til et navn, men ro på..

jeg skal nok lade være med at sige, at du er blevet snydt igen - bare rolig...

• #9   1. jan 2008 Må give Anette ret, det er ikke en MCO, den ligner ikke engang en halv MCO. Det ligner en huskat og han ligner fuldstændig min gamle kat Figaro, hans killingepels strittede også lidt, men han var helt korthåret. Man kan se ham i mit mindealbum. Han var 100 % ægte huskat og det var jeg stolt af.

Navne forslag: Figaro, Pelle og Emil ( han ligner postmand Pers kat, der også hedder Emil )

• #10   1. jan 2008 ja annette jeg er meget enig det er ikke en main coon den er jo kort håret og en ægte mco er langhåret.

• #11   1. jan 2008 Jeg vil også give Annette ret, han er ikke en main coon... Han ligner en super dejlig og lækker huskat...Og et kæmpe stort tillykke med ham...
    Glæder mig til at se mere til ham, når du får oprettet en profil at den delige fyr...smil.

Jeg syntes, han skal hedde Laurie... Også syntes jeg også at Kronos er rigtig sødt... Har aldrig hørt det før, men syntes det er rigtig sødt...smil.

• #12   1. jan 2008 Jeg tror forresten at jeg har din kats søster..

se lige hvor slående ligheden er ...

(link fjernet)

Ikke blot farven, men også ansigtsmarkeringen..... ;-))

• #13   1. jan 2008 den kan sådan set godt være halv main coon, hvis faren som du jo så ikke har set er huskat vil killingerne naturligvis være korthåret.

• #14   1. jan 2008 ja der kan godt være mco i den, så det kan godt være en blandning - min hubert er en halvt mco og er korthåret - hans søster er derimod langhåret smiley

• #15   1. jan 2008 Carina K og Sabrina: Enig, men som regel har de nogle karakteristika der gør at man alligevel kan se den har MCO i sig. Din Hubert feks. har en helt anden ansigts profil end den kat trådstarteren har. Det er jo ikke kun den semilange pels der karakteriserer end MCO, men det kan en MCO opdrætter bedre forklare end mig. Jeg kan bedre tale med når det drejer sig om mine egne 2 racer. Birmaen er svær at kopiere, men der er godt nok mange falske Ragdolls herinde *hehe*

• #16   1. jan 2008 heidi. jeg har selv haft en blanding hvor moren havde stamtavlen og faren ikke havde og hun lignede absolut ikke en mco på nogen måder.
    denne kat har som før nævnt store øre og tufter. hvor mange andrer racer end mco og nfo har tufter?

• #17   1. jan 2008 Som jeg forstår på trådstarter skulle den være ren mco som jeg læser indlægget, og det nægter jeg at tro på. Jeg har selv haft 3 mco'er inden jeg fik burmesere, og den der ligner overhovedet ikke en renracet mco'er.

Det er muligt at der er mco'er i den, men der er i hvertfald også noget andet. Så hvis hun har købt den for at være ren mco'er så er hun blevet snydt.

Katten er smuk og dejlig, det er ikke det vi anfægter.

• #18   1. jan 2008 Huskatte har nogle gange tufser... Det har jeg ihvertfald set en del gange, meeen jeg vil ikke blande mig mere... Har jo fået pæn besked på, at jeg skal skrive et andet sted, hvis jeg skal skrive..

• #19   1. jan 2008 tina. meget enig. som jeg før har skrevet er den absolut ikke ægte men der kan godt være noget mco i den.

• #20   1. jan 2008 ja annette. hvor er du fræk og blive ved med at kommentere hehe.

• #21   1. jan 2008 meeeen som vi før har snakket om vil man ha en vaske mco så køb den med stamtavle :o)

• #22   1. jan 2008 Sabrina: Det kan en huskat også sagtens have, uden at have andre racer i sig. Der er en herinde der opdrætter rene huskatte. Der er en af dem der har det og den er ren huskat.

• #23   1. jan 2008 Nu har jeg lige kigget på den killing igen og kan ikke lige finde nogen af de tufser på den ???

• #24   1. jan 2008 Heidi B --> Tja, jeg kan heller ingen tufser se? Er vi blinde? :S

• #25   1. jan 2008 Jo jo Heidi - de er der.. Godtnok MEGET små, men de er der..

UPS - undskyld... Jeg skal nok holde mund...'

• #26   1. jan 2008 hihi, altså Anette

ok, så er de så små at jeg ikke engang kan se dem og det kan en huskat altså godt have *gggg*

og nej, du skal da ikke holde mund, det er en debat det her........

Karina K: ja, vi må være blinde, for jeg skal da vist have et forstørrelsesglas hvis jeg skal kunne se dem ?

• #27   1. jan 2008 synes de er vildt tydelige på billede to :o)

tænker du på nikies katte?

• #28   1. jan 2008 Mine hænder har lige taget magten...

Tufserne er de hår der sidder ovenpå ørerne - ikke foran ørerne...
    Katten har godtnok nogle fine små tufser - bestemt ikke MCO størrelse, men de er der..

Og nu slår jeg mine hænder for at have taget magten...

• #29   1. jan 2008 den mco jeg står med i hænderne på profil billedet har heller enorme tufser men han er så os af den gamle typer og skiller sig fyldstændigt ud blandt de andre mcoer på en udstilling :o)

annette du får dæleme skiftet navn og profil billede pt. det er snart ikke til at hitte rede i :o)

• #30   1. jan 2008 Ja, det er Nikie jeg tænker på

• #31   1. jan 2008 Undskyld Sabrina... Men jeg kan snart heller ikke finde ud af det mere... Hænderne har taget magten....

• #32   1. jan 2008 hvilken en af kattene er det du tænker på kunne ikke lige finde en af dem der har tufser.

annette ja kan se på dit billede at de ikke helt arter sig.

• #33   2. jan 2008 Jaaaa okay... De er der godt nok meget meget lidt :s Men det er da sørme ikke mere end man liiiige kan se dem...

• #34   2. jan 2008 nej men de er der hehe.

• #35   2. jan 2008 Jeg synes ikke, der skal fokuseres så meget på, om han har tufser eller ej, for det er IKKE det afgørende for, om han er en MCO. Faktisk er der en del racerene MCO'er, der ikke har det. Ifølge standarden er tufser ønskeligt, men altså ikke et must.

Det samme mht. pelsen!
    Nogle killinger nærmest svømmer i pels fra starten, mens andre er meget korthårede, og det kan godt tage rigtig lang tid, før pelsen kommer. Så hvad tufser og pels angår, kan han godt være MCO, krave har han da også.

Og typen: Nogle MCO'er er MEGET "typede" med bl.a. et meget kraftigt, firkantet snudeparti. Andre er det ikke.

Så for mig at se kan han godt være MCO, men selvfølgelig også en blanding. Sikkerhed for en raceren kat har man kun i en stambog, men det var vist ikke det, spørgsmålet drejede sig om, vel?

Jeg synes, du bare skal være glad for din killing, for han ser ud til at være en kraftig og sund lille fyr.

Og for at vende tilbage med trådstarten, så kan den lille frækkert måske hedde Laban.

Tillykke med ham!

• #36   2. jan 2008 PS: Prøv at gå ind og se billederne af min Yankee-Doodle-Dandy, især killingebillederne smiley

• #37   2. jan 2008 har fundet navnet nu det blev Victor

• #38   2. jan 2008 Det er også rigtig sødt..smil.

Kommentér på:
Hva ska han hedde ?

Annonce