{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

den skumleste nat i mt liv! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver nødt til at fortælle om min nat, da den godt nok har været noget speciel, vil lige høre hvad I andre havde gjort!
Min kæreste er taget i byen med nogle venner, og han kommer hjem kl. 2, ikke helt ædru. Han lader vores dør stå ulåst fordi nogle af vores venner plejer at komme senere på natten og sove, det har vi gjort mange gange før. Så vågner jeg kl. lort om morgenen ved at der er en der råber "Hallo!" nedenunder. (vi har soveværelse ovenpå). Jeg farer op og råber "Hallo?" Stemmen råber "hallo" igen, og nu blir jeg rigtig bange, for jeg kender ikke stemmen. Jeg råber hvem det er,og stemmen svarer "Kom nu bare herned!" sådan rimelig vredt. Jeg vækker min kæreste og siger der er nogen i huset... Vi går så ned, og jeg er sikker på det er en elle anden psykopat, og at vi blir slået ihjel!!Da vi kommer ned i stuen står der ern fyr først i 30'erne, han har min kærestes jakke på,og så har han blod i hele fjæset. Han siger vi skal hjælpe ham fordi han er blevet banket på gaden... HAn har ingen trøje indenunder min kærestes jakke, og står i bar overkrop da han tager den af. HAn er tydeligvis fuld, og jeg tror også han var på stoffer.

Vi får ham på badeværelset og får blodet vasket af, og da han står der kan jeg se at han er helt brun bagpå, så han har muligvis s... i bukserne. Vi må ikke ringe efter politi eller ambulance, han vil bare gerne have en smøg og en øl.Klokken er syvom morgenen! HAn sidder og fortæller hvad der er sket, han siger der kom nogen og slog ham i hovedet og tog alle haans trøjer af ham. Han sagde han havde haft en cowboyjakke, en fleece jakke og en læderjakke (!?!) og at de alle var blevet revet af ham. Han kunne ikke huske hvor han havde været eller hvorfor han ikke havde nogen sko på!! Vi havde aldrig set manden før... HAn ændrer hele tiden forklaring, først fik han læderjakken af rockere, men så senere havde han købt den i MExico...Han får så fire øl, og vi siger vi kører ham hjem, da han bor 15 km væk,og vi ingen taxa kan få... Jeg vil helst have ham ud hurtigtst muligt!!!

Det er mig der kører, og vi kører på et tidspunkt fordi en gokart bane,og min kæreste spørger om han har prøvet sådan en. Så skriger ham der bare helt vildt: "HVAD FANDEN LAVER I??" sådan rigtig vredt, hvorefter han griber om min kærestes hoved, og kysser ham på kinden!!! Fuck jeg blev bange der,kunne se på min kæreste han også var rimelig utryg! Resten af køreturen er manden meget meget mærkelig., han skriger lige pludselig op, banker hovedet ind i ruden, og siger bl.a. at jeg skal speede op for bilen, og kørr stærkere!! Vi finder endelig hans hus, får smidt ham af, og kører rimelig hurtigt væk! Fuck jeg var bange, jeg brød bare sammen da vi havde sat ham af, aldrig har jeg været ude for sådan noget!!! Nu får de 3 venner der nogen gange sover her en nøgle så vi aldrig sover for ulåst dør igen! Jeg har lyst til at ringe til politiet og fortæller demhvad der er sket, jeg er så bange for at han skal komme igen!!!

Hvad ville I gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den skumleste nat i mt liv!
  • #2   19. jan 2008 Nej vi havde aldrig set ham før, han sagde han var blevet banket og havde rendt rundt i byen (vi bor i en lille by), og havde ledt efter et sted han kunne komme i sikkerhed, og så havde han været inde ved vores dør, som jo så uheldigvis for os ikke var låst...

  • #4   19. jan 2008 Ja... Vi kender mange her i byen, så vi vil spørge os lidt frem. Vores teori er, at han har været ved en privat fest, og ville op at slås, og for at spille smart har han taget trøjerne af (det kan mænd jo godt finde på for at spille smarte smiley ), og så har ejeren af huset smækket ham én på hovedet og smidt ham ud, det forklarer de manglende sko... Og så er han løbet væk og gået og søgt efter nogen der kunne hjælpe ham... sådan en psykopat!!!

  • #6   19. jan 2008 Hmm sikke noget.. hold da op!!!! Tror for det første ALDRIG jeg bare ville lade min dør være ulåst om natten, men jeg ville da 100 procent have ringet til politiet, De er også bedre til og takle sådan noget, tænker også på det blod der var, I ville heller ikke vide om han lige pludselig på køreturen havde gjort jer noget, ja sorry men han ku jo ha slået jer ihjel, så havde det da været bedre og få politiet til og gøre det, syntes det lyder som om han har et seriøst problem, han ville måske ha haft bedre af og blive inlagt eller noget, hvem ved hva han gør en anden gang!!!!!!!!

  • #8   19. jan 2008 hold da op en ubehagelig oplevelse. jeg havde ringet til politiet med det samme. Prøvede engang at der var en der bankede på min dør for at låne telefonen og en busplan og så ville han ikke gå igen. Det er virkelig en klam oplevelse i har haft der. Ring til Politiet og forklar dem hvad der er sket, i ved jo hvor i satte ham af og han siger han bor og i kan identifisere ham. det havde jeg gjort for der er ikke noget i at leve i frygt for det skulle ske igen.

  • #9   19. jan 2008 Ring hellere til Politiet.... Det havde jeg gjort for jeg ville være utryk.

  • #10   19. jan 2008 Føj for en væmmelig oplevelse.
    Kan godt forstå at I var bange og utrygge. Med god grund, ville jeg mene. Det kunne have endt galt. Man ved sgu ikke hvilke psykopater der er derude og hvad de kan finde på!
    En anden gang må I altså ikke være så uforsigtige. Politiet på linjen med det samme!! - Kan slet ikke forstå at I turde have ham i huset, og da slet ikke tage ud på en køretur med ham. Manden kunne have vist sig at have været stjernepsykopat. Han lød, på hvad du fortæller, noget utilregnelig, og dem skal man altså aldrig spøge med.

    Kontakt politiet - om ikke andet for at fortælle jeres historie og evt. angive hans adresse.

    Godt I begge er uskadte.
    Pas på Jer selv en anden gang, ikke?! For søren da. Vil slet ikke tænke på hvad der kunne have været sket. Puuha.


  • #11   20. jan 2008 Ja, fra nu af låser vi altid døren! Hvis det skete igen, ville jeg havde ringet til politiet med det samme, det kan jeg godt se i bakspejlet vi skulle have gjort, men det tænkte vi slet ikke i situationen, så tænker man anderledes...

Kommentér på:
den skumleste nat i mt liv!

Annonce