{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Den tunge vej til dr dyr :o( {{forumTopicSubject}}

Puha, det er altså udlempen ve at have dyr. det er kun en sorg i sidste ende :o(
Sylvester fik fred i mandags d 28. Sylle var jo blevet en ældre herre, stadig stor-men ikke så mægtig som han førhen var. Tænder havde han ikke så mange af mere, men han klarede sig ;o) MEN der er en stor gråstribet kat på vejen som syntes den skulle have magten, og var efter gamle Sylle altid. Han kom oftere og oftere hjem med sår, og lå tit et par dage i sin stol og helede. De manglende tænder gjorde jo også han faktisk kun kunne gumle lidt i den anden.
I mandags kom han hjem, og var sønderrevet. Hele halsen var flået op på staklen. men som altid lod han sig ikke mærke med noget. Vi valgte dog at det var sidste gang gråmissen skulle have fornøjelse af at banke Sylle. Så vi tog den tunge vej til dyrlægen, for at sende ham over broen.
Han tog den som altid i stiv arm, sprang op på deres bord og lagde sig midt i det hele, så alle kunne nusse ham :o) Dyrlgen var imponeret over hans størrelse, og ikke mindst den ro han udviste. Hun mente også det var værdigst at lade ham komme over broen nu.

Gode gamle Sylle. Du har haft et godt langt liv, og fået os til at grine med alle dine særheder. Kun ville drikke af vandhanen, blev der ikke tændt, jamen så lagde du dig bare i håndvaksen og ventede til der kom en forbi *gg* Du, den kæmpe kat, som ikke kunne miave, men kun komme med et lille hvin, det kommer vi til at savne :o( '
Hvil i fred dreng.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den tunge vej til dr dyr :o(
  • #1   30. jan 2008 puha hvor hårdt. men som du selv´siger har han haft et godt liv og er kommet herfra på en værdig måde. Alligevel er det selvfølgelig hårdt for jer der sidder tilbage og savner ham. I ses heldigvis på den anden side.
    Så trøste-tanker herfra.

• #2   30. jan 2008 Det er altid en hård beslutning at tage.
    Men som du også skriver, så har han haft et godt liv.

Jeg føler med jer.

R.I.P sylle, håber du har fundet nogle der kan passe på dig på den anden side af regnbuebroen...

• #3   30. jan 2008 Føler med dig..

Ka høre at det ik kun er mig der har haft en tosset kat der også kun ville drikke fra vandhanen og var der ik nogen når an ville drikke jamen så var vasken da det bedste sted at vente på at en gad og lukke op..

• #4   30. jan 2008 Jeg føler også med dig, det må være så hårdt... Det er min største frygt den dag jeg mister en af mine...pu ha...

Det var godt at han fik et langt liv, og at i har en masse dejlige minder at tænke tilbage på...

Sender en masse trøste krammer
    herfra os...

• #6   31. jan 2008 Vi syntes da selv der var det rigtige. Vi kunne da godt prøve at lappe ham sammen, men det gav ham jo ikke tænder og ungdom tilbage ;o)

Kommentér på:
Den tunge vej til dr dyr :o(

Annonce