{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Så kom tiden man gruer for :o( {{forumTopicSubject}}

Sidder her med tårene trillende ned af kinderne, og tænker tilbage på alle de gode minder min kære gamle Mille har givet mig.

Jeg husker da jeg kom ud til opdrætteren for over 20 år siden og skulle egentlig have en killing, men så stak hun sit kønne hoved ud af kassen, og kiggede på mig med sine smukke jade grønne øjne og så var jeg solgt, hun skulle bare med mig hjem.

Hendes første kuld for 20 år siden, hvor hun ikke ville føde før jeg sad ved fødekassen og nussede hende på maven og holdte hende i poten, ja man tror det er løgn, men sådan var hun. Alle de steder hun har fulgt mig, igennem godt og ondt, har hun stået der med sine kønne grønne øjne og kigget kærligt på mig.

Alle de gange hun har kigget opgivende på de andres killinger, som de slet ikke havde styr på det.

Min Kære gamle Mille har aldrig hvæset i hele sit liv, hun har altid været sød og kærlig overfor alt og alle, og nu må jeg gå den tunge gang.

Føj hvor er det svært at sidde her og kigge på hende, vel vidende at imorgen ved denne tid, så er hun her ikke mere.

Underligt hvilke tanker der går igennem ens hoved, alt imens jeg sidder her og tænker på alle de dejlige minder, går der en bestemt sang igennem mit hoved.

" Det var meget imod min vilje, alligevel fik du ram på mig, det værst at være den efterladte, når nogen rejser deres vej....

Er der nogen i himmelen, der vil elske dig... ligeså meget som jeg gjorde, nogen der får der til at spinde ligeså meget som jeg "

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom tiden man gruer for :o(
  • #1   31. jan 2010 kram

• #3   31. jan 2010 Stort kram herfra smiley Føler virkelig med dig .
    Det er aldrig sjovt at sige farvel , men et sådan farvel er umuligt !!
    Håber hun får det godt hvor hun skal hen .
    Ved slet ikk hva jeg skal sige smiley Har mest lyst til at græde med dig , for det er virkelig det værste smiley En trofast ven som du har kendt i så mange år smiley

Kææmpe kram fra Julie !

• #4   31. jan 2010 Kæmpe trøste knus'r (er osse lige ved at tude)

• #5   31. jan 2010 TrøsteKnus herfra... er aldrig nemt at gå den tunge gang...

• #6   31. jan 2010 Det lyder som om hun har haft et langt og lykkeligt liv.
    Heldigvis så har vi mulighed for at hjælpe vores elskede dyr, med at få en værdig afsked.
    Masser af knus og tanker.. i ventetiden.

• #7   31. jan 2010 åh, det er så sørgeligt at sige farvel smiley
    Trøstekram.

• #8   31. jan 2010 Har lige været der for et par dage siden, det er bare så hårdt.. tænk på alle de gode stunder i har haft sammen og at hun nu skal ha lov til at sove stille ind, heldigvis mærker de intet, falder bare lige så stille i søvn..jeg stod og aede min felix på kinden og holdt faktisk også hans pote og jeg græd og græd..( gør det igen nu jeg skal skrive om det) men han har det godt nu og det er jeg sikker på din Mille også vil få..
    mange knus herfra

• #9   31. jan 2010 sider med mega meget tåre i øjnene af at læse mine foreldre fik avlivet deses hund i tirsdags og hun sov altid ved mig da jeg bode hjeme. sådan noget er aldrig sjov

• #11   31. jan 2010 Det gør ondt at miste, men det betyder også at man har elsket
    Kattehilmen er et godt sted.
    Stort trøstekram til dig

• #12   31. jan 2010 Åh det gør mig så ondt :''O((( Føler med dig du får også lige et kram herfra...

• #13   31. jan 2010 Trøstekram til dig.. pyha

• #14   31. jan 2010 Hvor jeg dog føler med dig "Fabis", for jo ældre vores firbenede venner bliver, des sværere er det at sige farvel til dem.

Jeg kom til at tænke på et gammelt kinesisk ordsprog:
    ""Sorgen er som en trekant i hjertet, der drejer rundt. Det gør forfærdeligt ondt, indtil trekantens spidser er slidt af og der tilbage blot er en kugle, som drejer – da uden smerte."

Men har du ikke mulighed for at lade dyrlægen komme hjem til dig, så Mille kan tage afsked i sine vante, trygge omgivelser?

• #15   31. jan 2010 TRØSTEKRAM!
    Kender godt følelsen ): desværre hjælper intet.

Du er mine tanker, og i min bøn smiley

• #16   31. jan 2010 KÆMPE Trøstekram, herfra..

• #17   31. jan 2010 Mega - jo jeg kender 2 dyrlæger som tager ud, jeg bryder mig bare ikke om metoden de bruger til at aflive ( ko dyrlæge ) jeg ville gerne aflive hende hjemme, men jeg kender desværre ikke så mange af de dyrlæger der er hernede da vi lige er flyttet hertil, og min gode ven og dyrlæge igennem mange år døde desværre for nogle måneder siden, så jeg må tage til dem jeg har været hos en enkelt gang hernede.

Og ja det kinesiske ordsprog kender jeg, men jeg lære det aldrig og det gør lige ondt hver gang, og hver gang man bliver mindet om det. Jeg har jo været igang i mange år, og har også måtte sige farvel mange gange, og det har altid været efter deres 14 år, så jeg har været heldig, men for søren hvor er det hårdt, og hvor gør det ondt.

Jeg har stort set kun gamle katte tilbage nu, så jeg ved at jeg kommer til at skulle det her igennem nogle gange endnu. Men Mille har en ganske særlig plads i mit hjerte, da hun startede hele mit opdræt, og er fra nogle rigtig gamle linjer som desværre ikke eksisterer mere herhjemme.

Hun er en god gammel ven, som jeg desværre må tage afsked med, men hun blev 21 år, og de 21 år hun har givet mig er fyldt med glæde og kærlighed.

• #18   31. jan 2010 Og til alle jer :o) tusinde tak for alle de søde ord og krammer, det er virkelig noget der varme i et meget trist hjerte....

• #19   31. jan 2010 Åh nej,det er så uendeligt svært at sige farvel til en man virkelig holder så meget af.Man har altså nogen der bare gå ind i ens hjerte med træsko på og aldrig går ud igen.Jeg elsker alle mine katte og dem jeg ikke har mere,men jeg har osse haft en som bare stod mig nærmest og hun ( Tullemor )skal nok tage rigitg godt imod din dejlige Mille når hun kommer over på den anden side..
    Jeg kunne ikke bære at min Tullemor aldrig skulle være hos mig mere så hun fik en flot urne så hun kunne følge mig altid.

Trøstekram..

• #20   31. jan 2010 åha da. Får da helt tårer i øjnene. Det er en rigtig flot alder din Mille har nået. Men puha hvor jeg godt nok føler med dig. Det er så hårdt at miste. DEt er så smertefuldt.
    Potekram fra mig af.

Kommentér på:
Så kom tiden man gruer for :o(

Annonce