{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

folk der beder om hjælp til lektier {{forumTopicSubject}}

det er da efterhånden lidt trættende eller er det kun mig der synes det?

Jeg tænkte for mig selv...der må da være et sted der er bedre at bede om hjælp til engelsk stil, matematiske formler eller historiske begivenheder end her på KG..og sørme så om ikke der findes et forum specielt for skole elever der har svært ved deres lektier..

http://www.studieportalen.dk/Forums/

Nu poster jeg linket her i håbet om at de skoleelever herinde der har svært ved lektierne vil benytte sig af den istedet for KG.

Det er okay at hjælpe ind imellem..men der er efterhånden rigtig mange der poster om lektiehjælp og som får svaret "lav dem selv" rigtig mange gange. Så her er forhåbentlig lidt public service til den unge skare på KG.

Dette er IKKE ment som et surt opstød, men er et forsøg på at aflaste KG og henvise de pågældende skolelever til en side der bedre kan møde deres behov for hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk der beder om hjælp til lektier
  • #2   3. mar 2008 Jeg er da en af dem, som har oprettet et par lektietråde - men gør det kun hvis jg selv har undersøgt sagen først...

Der er jo ingen grund til at gå i skole hvis andre alligevel laver ens lektier...

Og nej, jeg er da bestemt ikke engel selv, min mor har da et par gange hjulpet (eller rettere, lavet en ½ aflevering indimellem) smiley

• #3   3. mar 2008 Det er helt fint at søge hjælp, der er bare steder der er mere beregnet til det end KG.

lena, Nynne og Mikkel...
    Det er fint at en enkelt eller to gør det herinde, men jeg synes lidt der er startet en lavine af de tråde her på det sidste og det er da ærgerligt for svaret bliver bare "lav dem selv" og det er der jo ikk den store hjælp i...så hellere gå et sted hen og spørge hvor folk netop er der for at hjælpe og få hjælp med lektier.

• #4   3. mar 2008 Jeg er pisse træt af det! det er bare træls. folk kan få deres forældre, eller nogle nærmere til at hjælpe. det ville være noget andet hvis de fx. spurgte om hvad et ord betød, eller sådan. men ikke ligefrem noget som kan hjælpe dem frem til at lave det hele, og give dem svar på det hele.

et projekt er også ok syntes jeg.

• #5   6. mar 2008 1. Nu er jeg selv en af dem der benytter dig af hjælpen jeg kan få her på KG.
    Jeg spørg kun om hjælp hvis jeg ikke kan få den andre steder, og det forum jeg skriver i hedder off topic, hvilket vil sige at man må skrive hvad man vil, næsten da.
    Jeg kan ikke se hvorfor man ikke må spørge om hjælp hvis man har brug for det. De som er irriteret over det, kan jo bare lade være med at skrive på de forummer.
    Jeg vil mene, at de indlæg hvor der spørges om hjælp, er ligeså relevante som de indlæg der bliver skrevet, hvor man spørg om hvad man skal have at spise til aften osv..
    Det irriterer mig, at folk skal blive sure over at andre her inde spørg om hjælp, det kan da ikke være rigtigt, at man ikke må det. Jeg ville da gerne hjælpe hvis jeg kan.
    Der er da også ofte nogle indlæg jeg mener, er fuldkommen åndssvage, men jeg opretter ikke en tråd og brokker og kommenterer på det, jeg springer derimod bare over det indlæg og respekterer, at folk skriver det.

• #6   6. mar 2008 Hvis man ikke har et svar som hjælper dem der spørg skal man bare lade være med at skrive..
    Det er ikke alle der skriver herinde for fordi de ikke selv gider at lave det. Jeg skriver kun herinde hvis jeg ikke kan finde hjælpen andre steder.....

• #7   6. mar 2008 Ofte er det folk skal have hjælp med, noget hurtigt og nemt. Folk spørg om hjælp for, at få et likke hint og hurtigt kan komme videre..

• #9   7. mar 2008 Det kan da godt være de ikke kan finde ud af det, du ved da ikke hvordan de ligger fagligt, måske har det meget svært ved det..

Og hvis det er så stort et problem, kan du da bare gå væk fra det, du behøver jo ikke hjælp hvis du ikke kan og vil..

Man må da lave indlæg som man vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #10   7. mar 2008 Synes det siger lidt sig selv at det er KATTEgalleri - der bliver vist katte, kigget på katte, snakket om katte og oprettet forummer om relevante ting for katte - der findes MANGE sider på nettet med lektiehjælp, som jeg selv benyttede mig af i folkeskolen og gymnasiet..

Så hvad med at holde kattegalleri fri for ting, der IKKE vedrører kattegalleri..?

• #11   7. mar 2008 Ja, og at det så er et pudsigt sted at spørge om hjælp til lektier er noget helt andet... Jeg ville da aldrig forlade mig på noget herfra, hvis jeg skulle aflevere noget til et studie.

Ikke noget ondt om kattegalleri, men det bedste sted at få hjælp til lektier, er det vel næppe smiley

• #12   7. mar 2008 Camilla H -> Du skriver ”Synes det siger lidt sig selv at det er KATTEgalleri - der bliver vist katte, kigget på katte, snakket om katte og oprettet forummer om relevante ting for katte” – men hvorfor skal folk så have lov til at skrive om hvad de skal have at spise? Og her siger jeg ikke at de ikke må, for jeg sys personligt at folk må skrive hvad de vil!!! ISÆR HVIS DET ER I OFF TOPIC!!!!!!! Som
    ¤ Na´Zyia ¤ ER TAGET TIL SANTIAGO også siger..
    Så svar til dit spørgsmål: Så hvad med at holde kattegalleri fri for ting, der IKKE vedrører kattegalleri..? -> NEJ!!!
    Hvis folk vil spørg om hjælp herinde skal d da have lov til det. Og hvis andre ikke vil hjælpe eller ikke kan, skal de bare lade som ingen ting og ikke kommenterer eller blive sure!

• #13   7. mar 2008 Kristina: Fint så at køre på mig?! Jeg synes alle de andre har ret, det er fint med lektiehjælp, men hvad med at spørge et lidt bedre sted og rent faktisk kunne bruge de ting til noget som du får at vide? Og hvorfor pludselig med store bogstaver og tegn og sure miner? Folk har vel ret til deres holdning?

• #14   7. mar 2008 Camilla H -> Ja, det er iorden, men jeg køre heller ikke på dig. Jeg syntes bare det er synd for de folk der spørg om hjælp herinde, men ikk tør fordi de ved hvordan andre reagerer..

• #15   7. mar 2008 Kan godt se hvad du mener, men der er mange der spørger til lektier, hvor jeg måske synes at der er mange steder hvor det er bedre at spørge..

• #16   7. mar 2008 Præcis som Camilla H siger.

Det er rigtig fint at spørge om hjælp. men der er bare steder der er mere egnede til det end herinde.

Siger ikke at man ikk bør kunne bede om hjælp herinde med lektier, tror bare man får mere ud af at spørge andre steder.

Kommentér på:
folk der beder om hjælp til lektier

Annonce