{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Søger hjælp - ang hussalg {{forumTopicSubject}}

Kan vores ejendomsmægler, som er vores advokat i forbindelse med hussalg, springe fra når der kommer lidt "problemer" fra købers side?

Vi har solgt huset, og har nu modtaget en helt horribel skrivelse fra købers advokat, hvori vi fremstår som "løgnere", og at vi handler i strid med salgsaftalen.

Køber forventer nærmest, at vi betaler et nyt badeværelse (det er et gammelt badeværelse fra 1974) fordi der er gamle installationer.
Køber siger, at vi har tilbageholdt informationer - hvilket vi IKKE har.

I salgsopstillingen stod, at huset trænnger til gennemgribende renovering, og tilstandsrapporten siger at der er K1 og K2 på badeværelset.

Jeg sidder og koger af raseri lige nu, for ikke nok med det, så forlanger køber nyt køleskab, fordi dette angiveligt ikke er det der står anført i salgsopstillingen og og ny ovn, fordi denne ikke skulle virke.
Vi har ikke skiftet køleskabet, og køber har set huset 4 gange, så det er tydeligt, at denne bare vil satse på, at få en hulens masse penge fra os...

Iiiihhh jeg skummer. Sjældent har jeg været så rasende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp - ang hussalg
  • #2   11. mar 2008 Ja det har vi. Køleskabet er (så vidt jeg lige husker) også afbilledet på salgsopstillingen.



  • #4   11. mar 2008 ØV, hvor træls. Jeg ville hurtigst muligt rette henvendelse til en advokat og få ham til at gennemgå klagen og købsaftalen.

  • #5   11. mar 2008 Pernille - ja det skal vi gøre, men jeg er bare såååååå RASENDE.

    Jeg ville ønske at køber /)/#(/#&¤)#//¤)"/"=)//#&%=#/

    Vil ikke lige skrive det, men det er bestemt ikke pæne tanker jeg har


  • #6   11. mar 2008 Sikke nogle brokkehoveder... et køleskab er vel et køleskab...?
    Der er bare nogle der tror, at de kan brokke og true sig til en hulens masse...


  • #7   11. mar 2008 Der er flere ting i advokatens brev, men det er bare hele sagen der gør mig så rasende..

    De siger vi lyver, og det gør vi ikke.

    AAARRGGHHHH jeg er sååå tosset



  • #8   11. mar 2008 Hej Anette.

    Puha, det er ikke en rar sag du er ude i..

    Jeg skal selv til at købe hus, og som køber ved jeg at man viekelig skal se efter fejl og mangler ved fremvisningen og ved tilstandsrapporten...

    Jeg kan ikke forstå hvordan dine købere kan komme med den slags, når de har været ude og se på huset 4 gange... De må vel også have set tilstandsrapporten igennem????

    Hvis jeg var dig ville jeg med det samme kontakte den ejendomsmægler som har hjulpet dig med at sælge huset.... Det kan være han/hun kan hjælpe dig...



  • #9   11. mar 2008 Vi kontakter vores ejendomsmægler i morgen og derefter en advkat.

    Det her er simpelthen for træls *GRRRRR*

    Men tak for jeres svar smiley



  • #10   11. mar 2008 ville også klart kontakte en advokat eller ejendommægleren snarest.

    I forbindelse med hussalget har i så tilbudt at betale halvdelen af ejerskifteforsikringen. Har i dette er det købers eller købers ejerskifteforsikring der hæfter for fejl og mangler på badeværelset. Altså hvis det har vist sig at der er sjulte mangler, som ikke stod i tillstandsrapporten.
    Vi købte selv et hus med et køleskab der ikke virket ordentligt, men valgte at selv sætte nyt ind, da det var det der stod i opstillingen der fulgte med.

    Men håber for jer at det lykkedes at finde en ordning eller få dem på andre tanker hurtigt, for det er jo aldrig sjovt at skulle iggem sådan noget bøvl.


Kommentér på:
Søger hjælp - ang hussalg

Annonce