skimmel svamp i lejlighed. {{forumTopicSubject}}
jeg søfger alt info inden for skimmelsvamp i lejligheder.
vi har skimmelsvamp i vores lejlighed, (soveværelset).
vi fandt ud af det da vi flyttede ud for at få renoveret. nu hvor vi er i den nye lejlighed kan vi meget nemmere trække vejret og vi er ikke så trætte mere.
vi har klaget til vores boligforening som har lovet og få det lavet men nu har jeg hørt fra flere at de ikke kan fjerne det med minde at hele væggen bliver fjernet og der så bliver sat en ny op.
jeg har ikke lyst til at komme over til den anden lejlighed og blive syg igen, vi fandt jo os ud af siden at ham der havde lejligheden før os har ladet vandet rende en hel weekenden og derfor har vi jo haft vandskade, dette fik vi intet at vide om da vi fik lejligheden og dem under os har os døjet med skimmelsvamp.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 184
http://www.lejerneslo.dk/asp/vis.asp?Id=277
At betale de 550 kr pr halvår eller hvor meget det nu er i kontingent er da godt givet ud hvis det kan gøre en forskel
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
mar 2008
http://www.lejerneslo.dk/asp/vis.asp?Id=2
den fortæller i korte præcise vendinger lejernes og udlejernes forpligtelse og refererer til nogle enkelte kendelser i skimmelsvamp-sager
Håber i vinder... boligforeninger er roden til meget ondt!!!
Knus og Miauws
jan 2006
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
jan 2006
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 98
mar 2008
Har selv mine slåskampe med min egen boligforening (dog ikke med svamp endnu) og jeg hader dem af et godt hjerte og ser umådeligt frem til den dag Ramses, Sethi, kæresten og jeg flytter i egen bolig...
Held og lykke herfra
Knus og Miauws
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 22
Jeg fandt dette på nettet:
Hvad kan skimmelsvamp betyde for din sundhed?
Skimmelsvamp i boliger kan gøre mennesker syge. Symptomerne kan være:
Irriterede øjne, næse og luftveje
Hoste og trykken for brystet, specielt hos børn
Hæshed
Gentagen bihulebetændelse
Åndedrætsbesvær
Hovedpine
Træthed
Koncentrationsbesvær
Det er meget forskelligt, hvor følsomme mennesker er over for skimmelsvampe. Nogle mennesker er særligt følsomme, bl.a. de, der i forvejen lider af allergi. Børn, der vokser op i hjem med høj luftfugtighed, har en øget risiko for at udvikle astma.
Nogle skimmelsvampe udskiller giftstoffer (mycotoksiner), der kan give udslæt, hvis man rører ved svampene. Hvis der er meget kraftig vækst af skimmelsvamp på et større område, kan disse skimmelsvampe i sjældne tilfælde være årsag til en egentlig forgiftning.
ellers gå ind på Google.dk og søg under det, så kommer der en masse forskelligt frem.
Mvh Mivhele
skimmel svamp i lejlighed.