{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Spørgsmål... Kan du lide katte? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo singel og når man møder en ny fyr er et af de første spørgsmål, kan du lide katte? *GG*

Er jeg den eneste der tænker sådan eller har i andre det også sådan...?

Gider bare ikke og spilde min tid på en som ikke kan lide katte og så kan man jo lige så godt få det overstået, selvom der er mange der kigger meget dumt på en....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål... Kan du lide katte?
  • #1   24. mar 2008 jeg syntes det er helt fint at stille sådanne spørgsmål.

jeg har selv stillet min kone flg spørgsmål da vi mødte hinanden 1 gang

ka du lide biler og motorcykler og ikke mindst katte.

hun svarede så heldigvis ja til alle 3 ?.

jeg mener helt klart at de ting man brænder for i ens liv også skal være noget ens partner i det mindste ka acceptere, og det er selvfølgelig nr1 hvis de osse deler interessen med en.

• #2   24. mar 2008 Forstår dig godt Camilla;o)Ville have det på samme måde..

Nu er et så sådan her i huset,at jeg fik først en mand før jeg fik mine dejlige katte og vi er heldigvis enige..Min søde kloge mand*GG*

• #3   24. mar 2008 et=det

• #4   24. mar 2008 Jeg spurgte min kærete om det samme, havde Picco da vi mødte hinanden, sagde ligeud til ham at hvis han vil ha mig, så sku han acceptere Picco.. færdig slut!!! Men han elsker heldigvis dyr, ellers havde vi jo heller ikke 6 katte i dag:o)

• #5   24. mar 2008 Da jeg mødte min kæreste gjorde jeg det klart at han måtte kunne tolere kattehår - mange kattehår. jeg havde på det tidspunkt 2 maine coon piger og 4 huskatte - og dælme om ikke vi endte med at blive gift smiley

• #6   24. mar 2008 *GG* er glad for jeg ikke er den enste der har det sådan...

har mødt en rigtig sød fyr og sagde heldigvis ja til at han kunne lide katte, så nu må vi jo se hvad dt fører til...
    Følte mig bare så åndsvag når jeg spørger folk om det.... for hvis ikke de kan lide katte eller dyr generalt glor de på som om man er en skør kattedame.. *GGG*

• #7   24. mar 2008 Fandt en mand med kat og faldt pladask for katten lige som jeg var faldet for dens herre....

• #8   25. mar 2008 Ud over at spørge, om ens nye "flamme" kan lide katte, er det også en god idé at spørge, om h*n er allergisk over for dem.

• #9   25. mar 2008 Hehe ja nu har jeg altid vokse op med katte om mig, så de betyder da en del for mig i mit liv..
    Og da min mand og jeg fandt sammen, da boet jeg hos min mor, så det var min mors katte der var i huse.. Men jeg fandt hurtig ud af samme dag jeg mødte ham at han var vild med katte.. Det var ik til at undgå og se, smiler..
    Åh ja, og Jasmin som vi har nu, det var min mand der os selv ville ha hende.. Men hun er jo heller ik til og stå for :o)

• #10   25. mar 2008 ja, da jeg mødte min mand synes han at 5 var mange katte, nu har vi 23 og stadig ikke een for meget, han slæber dem også til huse, så vi er lige gode om det.....
    vi er dog enige om at NU er det på tide, at stoppe, vi vil gerne have flokken ned på 15, men det vil kun ske ved naturlig afgang.

• #11   25. mar 2008 jeg glemte at spørge Lisbeth om hun kunne lide katte da jeg mødte hende gggg men tænkte ikke så meget over det hun kunne jo lide hunde og de var hendes liv..:-) gav hende en killing som hun forelskede sig hoved kulds i og så er det ellers gået som det skulle *GG* og i april har vi været gift 1 år sååå det gik da ..... men havde hun ikke kunne lide katte så vær sikker på at jeg ALDRIG havde giftet mig smiley

• #12   25. mar 2008 det er da det helt rigtige at spørge om... tænk at elske katte og ikke kunne dele sit lv med dem ... det er en forfærdelig tanke..

det var noget af det allerførste jeg spurgte min bedre halvdel om - det er snart 4½ år siden for han svarede at han syntes katte var dejlige smiley

Knus og potedask...

Kommentér på:
Spørgsmål... Kan du lide katte?

Annonce