{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

hvorfor har vi ikke "sticky" tråde {{forumTopicSubject}}

mange andre forumer har de nogle tråde som er fast inventar. har længe undret mig over hvorfor vi på KG ikke har det.
Fem gange siden jeg meldte mig ind har der været postet en tråd om hvorfor killinger skal være tolv uger før de flytter hjemmefra, eller om reglerne for markedet.
Hvorfor kan vi ikke lave dem til faste tråde der altid står øverst så de ikke skal postes hele tiden, og alle ved hvor de kan finde dem hvis de har spørgsmål eller ideer?

Så jeg kommer lige med et forslag her, om at en tråd der er relevant for nye såvel som gamle katteejere, kommer til at stå øverst med et sticke-mærke.

kunne være
killinger skal være tolv uger fordi...
markedets regler...
hvis du vil lære mere om de forskellige racer....

og sikkert mange andre emner. Skal selvfølgelig ikke være 100 stickys. men dem der altid kommer op med jævne mellemrum.

Hvad siger i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor har vi ikke "sticky" tråde
  • #1   26. mar 2008 Go ide.

Forslag:
    Neutralisation
    Hvis din kat løber væk
    To katteregistre
    Urenlighed kan skyldes ...

• #2   26. mar 2008 nemlig tinka.
    Især den om neutralisation, og katten der forsvinder er rigtig gode forslag!

det må jo så være op til hjælpe admin at vurdere hvilke emner der er vigtige nok til at blive stickys. men en 5-6 emner kunne vi da godt have.

• #3   26. mar 2008 Lonnie
    det var også det jeg tænkte. Så det er nemmere at få overblik over det vigtigste når man har kat. så kan man stille specifikke spørgsmål senere når man støder på noget konkret. men det der burde være almen viden om katte kunne da godt være fast inventar.
    men det må da også lette arbejdet for MB..da det som regel er hende der genposter eksempelvis den om killing 12 uger, og regler om marked.

• #4   27. mar 2008 Det synes jeg da klart lyder som en god ide - prøv i at forslå det for admin'en.. der er jo en ris & ros skriver i kan skrive på..

• #6   27. mar 2008 Evt fordi det her ikke er som andre foraer, men er et galleri..

• #7   27. mar 2008 istedet for at skrive navne og steder på folk man ikke skal købe kat fra, kunne man jo lave en tråd om hvad man skal holde øje med, når man er ude og kigge på killing. F.eks. hvor befinder killingerne sig, ser de ud som om de er i vante omgivelser, hvordan ser moren og evt. faren ud? De andre katte, har de det godt? På den måde bliver ingen hængt ud, og man kan stadig få lidt guide og vejledning før evt. køb.

Synes også det ville være en god idé med nogle "faste emner", på den måde er der mulighed for langt flere synspunkter på sagen, da ALLE jo ikke kan nå at læse alle tråde igennem smiley

• #8   27. mar 2008 god ide Camilla.

angelC
    Det vi jeg foreslå så. jeg skriver til dem nu.

• #9   27. mar 2008 jeg mener ikke man behøver lave en tråd med "godkendte" opdrættere, hvem skal vurdere om man er "godkendt" til at stå på listen? hvem skal vurdere hvilke regler der skal overholdes? tror det bliver en svær tråd at lave.
    Så mange opdrættere er jo meget ueninge og vidt forskellige, dermed ikke sagt at kattene hos hver af de respektive opdrættere, ikke har det godt, jeg mener bare at der er mange meninger om etik & moral.
    Synes bare man skal lave en liste over hvad man skal holde øje med og kigge efter når man er ude hos opdrættere.
    Derudover er der mange som kommer i kontakt med opdrættere herinde, og hvis ikke de lige har den killing man mangler, kan de jo nok stille videre til en god kollega.

• #10   28. mar 2008 Og en god ting er os evt. linke til denne tråd hvis andre os skulle have lyst til at anbefalde det for admin.. Så hun/han kan se der er interesse for dette..

Kommentér på:
hvorfor har vi ikke "sticky" tråde

Annonce