{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

dagens 1 april joke {{forumTopicSubject}}

hejsa venner/tidligere venner*LOL*

idag er det jo 1 april og så er det jo tilladt at drille og vi er et par stk der idag har haft rottet os sammen og lavet allertiders dril

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=37480

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=37502

til jer der faldt i med arme og ben ka jeg kun sige

APRILSNAR APRILSNAR APRILSNAR

og til jer der ikke hoppee på den ka jeg kun sige

DÅMME DÅMME DÅMME

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dagens 1 april joke
  • #1   1. apr 2008 Tigger du skulle skamme dig rigtig meget.....troede først ikke på det....så troede jeg på det fordi det lød sansynligt....så kom MB op med hendes regnskab...og så vidste jeg at det ikke passede....

Syntes faktisk at du også skal i fryseren...tænk sig at narre godtroende folk som mig og mange andre der aldrig kunne finde på at lyve om noget som helst.......det er bare for dårligt...........;-) og så dagen efter hvor jeg har været til sølvbryllup....hvor hovedet ikke er koldt.......;-(

På den anden side...så skal du ikke i fryseren for så får du ikke lov til at smage min gløgg........nahnahnahnaha så kan du lære det....

• #2   1. apr 2008 se det der med at skamme mig er så ikke lige noget i skal regne sker*LOL* og husk 1 april er store drilledag og der er alt dril tilladt.
    husk osse at normalt er der jo ikke meget spøgefugl over mig, så en dag som idag må jeg vel ha lov at drille ik*SSS*

• #3   1. apr 2008 MB: du må godt gå ud og skifte til dine gamle klude igen*SS*
    husk osse hundenes aftenluftning

• #4   1. apr 2008 Ok - jeg er DÅÅÅMMMM.........!!

Men du har da købt sitet ik´ Johnny *fnis*

• #5   3. apr 2008 Ja, ja hvor dum kan man være. Jeg troede vildt og nu tuder jeg af grin og glæder mig over at det kun var drillerier....GRIN....

Kommentér på:
dagens 1 april joke

Annonce