{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

må lige læsse lidt af {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen ved at have fået nok!
Vi har min svigerinde på 20 år boende og det har vi haft i lidt over en måned.. grunden.. ja fordi hun ikke kunne finde bolig i kbh. Nu har grunden dog ændret sig lidt da hun flytter tilbage til sin gamle bopæl om nogle måneder.. Men jeg har svært ved at være glad, for nogle måneder med hende boende føles som år. Det er virkelig som at have fået teenage datter i huset uden at have set hende vokse op.
Hun betaler ikke noget selv om vi har haft en snak om at vi gerne ville have nogle penge. Hun rydder aldrig op efter sig og det værelse hun har her i huset, ligner lort. Hun iver heller aldrig en hånd med madlavning eller opvask. Så smutter hun hvis min kæreste beder om hjælp i køknet, hun skal lige ud og købe noget om hun ikke lige må låne bilen? Derudover har hun i den tid hun har boet her løget for os om nogle ting, det har jeg sagt til hende at det gider jeg simpelthen ikke..

Ja jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, det er bare en svær situation for jeg har lyst til at råbe hende lige ind i hovdet. Men jeg gider ikke at vi bliver uvenner for den stamning gider jeg ikke have i mit hus. Og min kæreste har jo verdens største hjerte og har også svært ved at slå hånden af hende og sige hvis ikke du.. så.. det kan han jo ikke... men han har snakket med hende flere gange om alt det lort hun går og laver...
hvad vil jeg så med dette indlæg? ja bare læsse lidt af og håber på lidt forståelse og høre om andre har prøvet lignende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må lige læsse lidt af
  • #1   6. apr 2008 Ja det er aldrig sjovt sådan noget.. det kan til tider være en belastning og havde andre boede.. specielt syltere!! Har prøvet det med min nevø, spm var 18 på ddet tidspunkt, vi ente med og smide ham ud!!!!

    Så føler med dig!!!


  • #2   6. apr 2008 ja det er svært.. og det er bestemt ikke en undskyldning at hun er ung.. jeg er jo selv 23... jeg opførte mig sgu ikke sådan da jeg var 20 vil jeg da lige sige smiley

  • #3   6. apr 2008 Det gjorder jeg heller ikke.. hun er gangske enkelt bare egoistisk!!!!!

  • #4   6. apr 2008 Lyder til at i er ved at lære det...hehe man skal simpelthen aftale reglerne inden......så er det bare at henvise til dem....

  • #6   6. apr 2008 Hvorfor er det egentlig at hun ikke kan flytte tilbage til sin gamle bopæl nu?

  • Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #7   6. apr 2008 hmm er da træls men alder har jo meget med sind at gøre... synes du skal give hende et ultimatum... at enter hjælper hun til og rydder op efter sig ellers må hun flytte... er da kun rimeligt... og det hun skulle betalt i huslehe det andet sted en del af det må da være jeres... er ikke fedt med en free loader...

  • #8   6. apr 2008 Lad være med at diskutere og henstille mere, men sæt en stor seddel op med overskriften

    HUSREGLER

    Her kan du så skrive:
    Hjælp til med opvask
    Ryd op efter dig
    Deltag aktivt i rengøring
    osv.
    osv.
    Månedlig betaling for ophold og logi: kr. .......

    Overtrædelse af ovenstående medfører øjeblikkelig fraflytning


  • #9   7. apr 2008 Bravo Mega

    Din kæreste behøver sådan set slet ikke slå hånden af hende - slet ikke - han skal bare støtte op om en fælles beslutning du er primus motor bag.. nemlig at hun skal være lige så meget medlem af famlien på samme vilkår som husets andre beboere...

    og så er det svigerinden der har bolden derefter... hvis hun ikke vil være familie på linie med jer andre - så får hun ikke samme behandling som familie..

    grunden til at hun gør det er at hun får lov af jer - i giver jer fordi i gerne vil bevare en god stemning... hun prøver grænser af som en baby og hun er jo lidt ligesom en kat der får ved bordet.. hun bliver ved..

    Held og lykke - og jeg er enig med felis og alle de andre..

    se at få hende ud i en fart.. hun er 20 - hun har sgu fået tid nok til at finde en løsning nu..

    Knus og potetrøst og håber du fik læsset nok - ellers så bare giv los smiley


Kommentér på:
må lige læsse lidt af

Annonce