{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Jeg er bare lidt stolt.(Vægttab) {{forumTopicSubject}}

Jeg må nu endelig indrømme at jeg er bare en smule stolt og her er det nu over mig selv.
Jeg er 190 cm høj men sidder i en kørestol gr. disemineret sclerose og her er det så at jeg er mere end meget stolt.
Jeg har nemlig været helt oppe og veje over de 130 kilo med en hel del hjælp af den medicin som jeg var nødsaget til at indtage for at modvirke de attacks som man kan får når man nu har sclerose.
Idag har jeg så været på den grumme vægt (en ting som jeg hader af hele mit hjerte) og jeg fik den venlige besked at jeg nu "kun" vejer 82,8 kilo så nu skal de sidste kilo bare smides samt vægten holdes og så kan jeg da atter holde hovedt højt og så lige lidt til hvis I kan forstå mig ;D

Jeg er da bare så glad og så har det kun taget næsten to år at smide de par kilo så jo der er fest herhjemme kan I roligt tro ;DDD

Mega Knuzere

Lene M.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bare lidt stolt.(Vægttab)
  • #1   8. apr 2008 hold da op det er flot. tillykke med det.



  • #2   8. apr 2008 Nej hvor er det bare flot :o)

    Ja vægttab er en meget svær ting, især når man er oppe i en høj vægt..
    og så hjælper det jo ikke, at man ikke kan dyrke motion..

    Min storesøster har også MS ( scelerose) men hun har sin førlighed, men hendes vægt går desværre modsatte vej, hun er skind og ben.. hun vejer 47 kg, hvilket er meget for lidt..

    Endnu engang tillykke med vægten, du har stor grund til at være stolt

    Knus Winnie



  • #3   8. apr 2008 Det mest morsomme er nu at jeg har et par "teltbukser" i str. 54 men kan nu sagtens passe mine favorit kjoler i str. 42 og det er sådan nogle lækkere nogle som er stopløse med tilhørende bolero så da jeg kom og viste mig i dem for manden her hjemme så fik han et chock af de behagelige skulle dertil siges.
    Men heldigvis så ridder jeg jo også og det hjælper mig også en hel del med at smide lidt af vægten for det gør jo at man skal bruge alle ens muskler og så lige lidt til.
    Men Winnie der er da noget skidt med din storesøster af hun nu kun er skind og ben men hvor længe har hun haft MS ? Jeg er da kun nybegynder da jeg fik stille diagnosen d. 14 september '91så...
    Men på den anden side af sagen så ser jeg nu kun på det positive da jeg jo ikke behøver at stå i kø når jeg er ude for at købe ind for jeg sidder jo ned og når jeg nu er på katteudstilling jeg så har jeg jo min egen stol med og slipper derfor at drøne rundt bare for at finde en som jeg kan sidde ned på så der er da fordele ved alt hvis man bare ønsker at finde dem ikke sandt ;D


  • #4   8. apr 2008 Lene M..

    Hvor dejligt at du ser sådan på det.. Jeg er selv handicappet og bruger ilt 24/7 og sidder i en kørestol når vi skal nogen steder. hvor der skal man skal gå meget.. og jeg kan sagtens se de gode fordele ved det..

    Min søster har haft MS mellem 4-5 år.. hun taget Copaxone *Staves* i indsprøjtninger hver dag, og det hjælper hende rigtig meget..



  • #5   9. apr 2008 STORT tillykke... det er da super flot.. det kan jeg god forstå du er stolt over... smiley -det har du virkelig også grund til at være... held og lykke med det fremover!

  • #6   9. apr 2008 meget meget flot - det er meget få der hører til i 50 kg klubben smiley

    Knus og stolte miauws herfra smiley


  • #9   9. apr 2008 Det er faktisk ikke så svært at tabe sig men jeg fik bare lidt yoghurt som morgenmad samt selvfølgelig mindst én kande rigtig god engelsk te. Og derudover så bare spise fornuftigt så som grøn salat med en god bøf, eller potebellosvampe og stegte tomater med bøf samt masser af HVIDLØG...
    Men bare at man bruger tænkeren så skal man nu nok tabe sig og jeg taler nu af erfaring men bare vent for om ca. fem kilo så vil jeg da bare ligne en model (næsten *fnis*)


  • #10   9. apr 2008 wow det var godt nok flot - især fordi du ik ku dyrke motion... tillykke

  • #11   9. apr 2008 STORT TILLYKKE Lene smiley

    Du har ret i, at det langt henad vejen er et spørgsmål om at tænke sig om - ved hver bid - og så en hel masse tålmodighed og jeg tror især, det er det sidste, mange strander på.


  • #12   10. apr 2008 Jeg har faktisk ét enkelt godt råd og det er at hold kuren hele ugen minus en enkelt dag hvor den både må og skal brydes idet at så ryger ens stofskife helt op og vender sig et par gange hvilket så medføre at man taber sig lige det ekstra som man ønsker sig og så bliver det hele jo heller ikke så surt vel ej.
    Men det er nu det eneste gode råd som jeg har... Sund mad og se hvor mange kalorier de indeholder og bryd kuren en gang om ugen for så taber man sig så det batter og lige lidt til ;D


Kommentér på:
Jeg er bare lidt stolt.(Vægttab)

Annonce