{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.327 visninger | Oprettet:

Prisen ¨på pas til dyr {{forumTopicSubject}}

Der er godt nok foreskel på prisen på pas...

Jeg har nu fået lavet 3 pas i Danmark til mine misser....

Først Victoria fordi at Frankrig bare ikke kunne få sig taget sammen til at få dem ud til dyrelægerne...så jeg valgte at få det lavet i Danmark...

Ved forespørgsel fik jeg at vide det kostede 300 kr og sagde OK afleverede hendes sundhedsbog og kom som aftalt kl 16 samme eftermiddag for at hente det....nu kostede det bare 900 kr for som assistenten sagde....vi kender jo ikke katten....

Så fik vi Charlie...stor var min overraskelse at passet kun kostede 165 kr ved en anden dyrelæge....

Og nu endnu mere overrasket over min nyeste anskaffelse....der skal dyrelægen have den helt vanvittige sum af 20 kr.

Der burde altså være en fast pris for et pas.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisen ¨på pas til dyr
  • #1   16. apr 2008 Hvis katten fik et sundhedschek, vaccine, chip samt pas, var prisen på de 900,- kr. meget rimelig.
    Men <b>kun</b> pas? Jeg havde protesteret vildt og inderligt og sagt, de kunne beholde deres pas selv.

    Jeg giver hos min dyrlæge 160 kr. for et pas.
    20 kr. for et pas har jeg aldrig hørt om før.


  • #2   16. apr 2008 Havde jeg haft mulighed for det havde jeg gjort det men jeg skulle jo bruge det og var ved at være desperat fordi Frankrig haltede efter og ikke havde fået passene ud til dyrelægerne 1/2 år efter at loven om pas var trådt i kraft så jeg betalte...

    Jeg er også meget forbavset over de 20 kr men det kan jo være at det er fordi han bliver kastereret og vaccinereet og chippet samtidig.



  • #3   16. apr 2008 Lis D jeg er også fast kunde hos min dyrelæge i Frankrig, men da jeg jo har hentet Charlie i Danmark var jeg jo nødt til at lave hans pas der for at få ham til Frankrig og det samme med den næste som jeg snart skal hente....



  • #4   16. apr 2008 Lis D...glemte lige at sige at det også er ret billigt.....

  • #5   16. apr 2008 Passet koster 20 kroner i indkøb for dyrlægerne.

    Hvad dyrlægerne så vil tage sig betalt for at udfylde passene er meget individuelt. Nogle tager meget få kroner, mens andre tager som var det en hel konsultation.


Kommentér på:
Prisen ¨på pas til dyr

Annonce