{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Jeg går også i hi {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt over hvad jeg kan gøre, i håbet om et godt og retfærdigt kg.
Jeg er nået frem til at jeg ikke vil være et sted hvor der foregår ting som her er foregået, hvor der bliver set igennem fingre med det.

Jeg vil nok være online, men ikke ses aktiv herinde (Måske med undtagelse af enkelte OT tråde).
Jeg håber der vil blive taget hånd om sagen.

Hej med jer.. ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg går også i hi
  • #1   30. apr 2008 Tak skal du have Karen.
    Ja det gør jeg. Det er ikke sjovt, men man må gøre hvad ens moral holder til.


  • #2   30. apr 2008 Det samme her.

  • #3   30. apr 2008 Undskyld, men hvad skal disse tråde til for?
    For mig virker det enormt "jeg må ikke få noget slik, så nu ligger jeg mig ned på gulvet og skriger, til jeg får min vilje" - Dette er ikke møntet på hverken trådstarter, eller andre personligt - Jeg undrer mig bare.
    Er det ikke med til at gøre stemningen mere trykket?



  • #4   30. apr 2008 TanjaMarie H... Kan stemningen være mere trykket??

    Holder mig også temmelig passivt fremover


  • #5   30. apr 2008 puha og det er lige så slemt på hundegalleri

  • #7   30. apr 2008 Jøsses , sikke en børnehave :|
    Kan i ikke se at i kun er med til at forværre problemerne, ved at gøre dem større og farligere end de er?
    Jamen, fint - alle medlemmer fra KG flygter/holder sig passive, og så kan desperate katte-ejere, som mangler akut hjælp ellers sejle sin egen sø.

    Way to go.


  • #8   30. apr 2008 Og Natascha - Føj, hvor skulle du skamme dig. Sikke dog et smagsløst billede.
    Der er andre måder at gøre opmærksom på sin utilfredshed.


  • #9   30. apr 2008 Det har ikke en skid at gøre med ytringsfrihed, Natascha, så den sang kan du godt pakke sammen - for melodien er way off.
    Det er smagsløst, og hvis du nu tænkte dig bare lidt om - Så ved du det også godt!

    Og hvad ville du have gjort uden diverse fora's, når du har haft problemer - du har ikke lagt på den lade side med spørgsmål - og du har ALTID fået svar/hjælp. Men nu er skeen i den anden hånd, og så kan nye brugere bare passe sig selv?!

    Øv, hvor skulle du skamme dig.


  • #10   30. apr 2008 Tanja - alle tråde vedrørende den der sag, bliver slettet og trådstarteren frosset eller slettet. Det har da alt med ytringsfriheden at gøre, for den bliver også slettet selvom trådstarter overholder brugerbetingelserne.

    Jeg synes ikke det er latterligt. Jeg synes det er forrykt at der intet bliver gjort ved "den der sag", og det er slet slet ikke iorden.


  • #11   30. apr 2008 TanjaMarie, skulle du ikke tage at holde dig til trådens emne???

    Jeg gør ligsom jer andre... Forholder mig passivt, undtagen i disse tråde....


  • #12   30. apr 2008 Zabrina - nu hentydede jeg så ikke til balladen, men til Natascha's profilbillede. Jeg ved ikke hvorfor Natascha valgte at råbe "YTRINGSFRIHED" da jeg påtalte hendes smagsløse valg af profilbillede, men jeg kan se hun tog det til efterretning, og så er der vel egentlig ikke mere at diskutere.
    Resten var blot et udtryk for undren - jeg undrer mig over, at nye uerfarne brugere skal straffes, og jeg undrer mig over at voksne mennesker kan lade tingene gå så meget op i hat og briller og børnehave.


  • #13   30. apr 2008 Tja, vi er bare nogle som ikke vil finde os i hvad som helst.....

    Børnehave, ved jeg nu ikke....
    Vi prøver bare at komme igennem og når det ikke virker på den ene måde, så må man jo prøve på en anden....


  • #14   30. apr 2008 Vi har jo gået efter Admin, der er sent klager, beviser og hvad ved jeg - men til hvilken nytte????

    Abselout ingen ting, vi får mundkurv på, bliver frosset og slettet.
    Hvis vi ikke reagere på en eller anden måde, så fik de det ud af det de ville og den glæde skqal de F.... ikke ha'


  • #15   30. apr 2008 Nå, det var så til Miss T, hvis indlæg blev slettet.....

  • #16   30. apr 2008 jeg skrev det i en anden tråd og jeg vil lige gentage noget af det her...

    -------------------------------------------------------------------

    Jeg har ikke overblik over hvem der er blevet smidt ud og hvem der er blevet frosset - kun at det er FOR mange...

    MEN

    <b><i>slå koldt vand i blodet..</b></i>

    Alle jer der lukker/sletter jeres profiler eller holder op med at sige noget - i hjælper altså ikke situationen, for hvad hjælper det at nedbryde fundamente på det man i virkeligheden ønsker at beholde...

    fundamentet herinde er svar på indlæg og hjælp til ulykkelige misse-ejere i desperate situationer - det er sjov og ballade og skøre topics...

    Så derfor - hvis i gerne vil vise jeres sympati - så er det admin i skal gå efter.. IKKE lukke jeres profiler eller holde jeres mund og holde op med at poste indlæg

    jeg vil også have dem tilbage... allesammen... og af med den gruppe der fik startet det her... det skal nok lykkes..

    Jeg bliver og jeg sender de kraftigste opfordringer til jer alle sammen... <b><i>BLIV!!!!b></i>

    vi finder ud af det - vi får det fixet og selv om vi måske ikke finder ud af hvem det er der er skyld i alt det her - så lad os holde sammen... for vores egen og hinandens skyld...

    i har hjulpet mig da Sethi fik øjenbetændelse og da Ramses blev forkølet... uden jeres opbakning og uden den ro jeg kunne finde herinde ville den oplevelse have været 1000 gange værre..

    hvis vi gerne vil gøre en forskel - så lad os være her for hinanden NU hvor vi og alle dem der er frosset har brug for det.

    jeg <b><i>NÆGTER!!!</b></i> at tro på, at alle dem der er blevet uretfærdigt behandlet har lyst til at se resten af os rende rundt som hovedløse høns og gøre alt det forkerte i en god mening

    Vi støtter dem ved at blive, ved at få dem igen, og ved at gøre en forskel for hinanden...

    Knus og vanter til alle der fryser smiley


  • #17   30. apr 2008 Der kom det så igen..... Du kan da ikke bare sådan slettet det smiley

  • #18   30. apr 2008 hihi nej men det er ike sådan når html'en driller... se hvad der sker når man mangler en < - så bliver det hele til fed ... *GG*

    heldigvis var det da essensen der blev markeret *GG*


  • #20   1. maj 2008 jeg går nok osse i hi et stk tid, men vil dog stadig svare på relevante spørgsmål ved katte for i sidste ende er vi her jo for at hjælpe hinanden

Kommentér på:
Jeg går også i hi

Annonce