{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Skår i glæden {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi fik nøglen til vores nye (lejede) hus i onsdags, og i går gik vi så i gang med at male. Da vi havde ordnet hele underetagen, gik vi ovenpå for at male. Da vi kommer ned, skal jeg bruge min mobil, men kan ikke finde den. Min niece har dog rendt rundt med den tidligere, så vi regner med, at hun har taget den med hjem.
Senere ringer min svigerinde og siger, at nu har de ledt alt igennem, og mobilen har de ikke, så vi leder hele huset og haven igennem mange gange, men uden held.
Vi snakker om, at jeg hellere må spærre min telefon, hvis nu den er blevet stjålet. Telia har dog lukket, så vi må spærre den på svareren. Den vil bare ikke gå igennem, så vi ville prøve igen idag. I dag var jeg så inde og kikke på hjemmesiden, og der fik jeg mit livs største chok! Et forbrug på 3600 siden igår! Det er jo helt sindssygt! Når man kikker på specifikationen, kan jeg se de numre, der er ringet til, og blandt andet er der ringet 80 gange til Kosovo.
Jeg kontaktede politet, da der også var ringet til danske numre, men Kalundborg Politi har så åbenbart lukket i weekenden, så jeg skal tage kontakt til dem i morgen.
Jeg var så glad over at skulle flytte, men så sker det her. Det er bare så røv-irriterende!
(Måtte lige ud med lidt frustrationer...)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skår i glæden
  • #2   18. maj 2008 Ej for F***** da osse. Og så i det nye hus. Øv altså.
    Har selv haft indbrud to gange på et halvt år (gudskelov mens jeg ikke havde kat). Bøvlet og det materielle/økonomiske tab er træls, men det værste synes jeg er, at man aldrig kan vide, hvornår fremmede går ind i ens hus.
    Vær opmærksom og lås døre!

• #3   18. maj 2008 Ja, det er møgærgerligt! Og som du siger, tinka D, er det værste næsten, at man ikke kan vide, om de kommer igen. De er gået ind gennem badeværelsesvinduet, og ingen af os tænkte over, at det stod åbent. Vi tænkte alle, at der nok var en af de andre, der mente, at der skulle luftes ud, he he.. Men det er bare drønærgerligt!

Felis F. Hvor er det træls! Men du har nok ret - jeg kommer sikkert til at betale det selv, det er bare så uretfærdigt!

• #5   18. maj 2008 Den var ved at løbe tør i går, men jeg tror næsten, at de har en sony-oplader, for den burde være løbet tør nu.. Men jeg håber virkelig, at de (politiet) vil gøre noget ved det, for jeg kan slet ikke have, at der er en anden, der har min telefon. Og dum som jeg har været, har jeg selvfølgelig ikke overført alle mine billeder til computeren, og der er f.eks. en masse af min niece, da hun lige var blevet født (jeg var med til fødslen), og de er bare ikke til at få igen smiley

• #6   18. maj 2008 Det var da en forfærdelig trist oplevelse. Det er snart bare for meget. Derfor har jeg ALTID min hoveddør låst - både nat og dag.
    Det er bare så ærgeligt. Føler meget med dig.

• #7   18. maj 2008 Vi har også altid dørene låst. Jeg tør simpelthen ikke andet! Men de har på en eller anden måde fået badeværelsesvinduet op - har ingen anelse om hvordan, for det er ikke brækket op. De må have kunnet få hånden ind og have løsnet den på en eller anden måde.. Det er rigtig trist.. Jeg skal op og tale med politiet i morgen, og så må vi se, hvad de siger. Jeg har printet alle numrene ud, de har ringet til (og jeg har selv ringet til to af de danske numre, men der var ingen, der havde ringet til dem på de tidspunkter, påstår de, selvom jeg har det dokumenteret fra telia)..

Kommentér på:
Skår i glæden

Annonce