{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Spred glæde i en Corona-tid. {{forumTopicSubject}}

Jeg får lige lyst til at fortælle en lille solstrålehistorie - eller i hvert fald en hændelse der viser, hvor lidt der sommetider skal til for at hjælpe smiley

Min nabo er gammel og svag - nu sengeliggende og kan ikke længere se, høre kan hun hvis TV'et er skruet godt op smiley Intelligensen er intakt!

I disse Corona-tider har de eneste besøg været dem fra hjemmeplejen.
Jeg selv er også i højrisiko-gruppen, så jeg må sådan set heller ikke komme sammen med nogen, så hvad gør man?

I mandags forfattede jeg et brev, allierede mig med en SOSU der skulle læse højt og den sidste linje lød:
"Hvis du vil have flere breve, så sig det til en SOSU". Forleden ringede hendes datter på. Hun var rørt til tårer! Det første hendes mor havde sagt da hun kom var: "Se lige det brev der ligger på kommoden". Hun ville gerne have flere breve, det var skønt at høre noget nyt fra virkeligheden.
Sådan blev det og i går hængte jeg et brev på døren med besked til SOSUen om at læse højt.
Det skulle så vise sig, at det er der én bestemt SOSU der læser for hende. Jeg mødte hende i dag og hun ville altså også gerne have flere breve, for de morede sig begge to smiley
Siden min nabo fik første brev, har TV'et været tændt hver dag og det er længe siden smiley
Tænk at der skal så lidt til for at sprede glæde?
Tilsyneladende har det også gjort en SOSUs arbejdsdag lidt sjovere.

God weekend til jer alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spred glæde i en Corona-tid.
Kommentér på:
Spred glæde i en Corona-tid.

Annonce