{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil i se min nye hjemmeside?
  • #1   10. jun 2008 Jeg har været inde og lure.

Siden er pæn og overskueligt opbygget, og nem at navigere på.

Men som katteinteresseret kunne jeg godt finde på at lukke siden ned, hvis jeg ledte efter en killing. Det virker meget rodet at have hunde/katteopdræt i samme menu, og det er svært at finde ud af under nogle af menuerne hvad der er hvad før man klikker ind på det.

Jeg ville foretrække en fælles forside og så kunne klikke ind på to forskellige hjemmesider alt afhængig af om det var katte eller hundesiden man ville besøge.

• #2   10. jun 2008 Super flot hjemme side.

• #3   10. jun 2008 Det er jo derfor at billederne i toppen viser hvad der er hvad ;o)
    Altså dober billeder over dober siderne og MCO billeder over MCO siderne ;O)

• #4   10. jun 2008 Jeg klan godt se det nu du siger det, men jeg havde aldrig gættet det selv som besøgende på siden. Der betragtede jeg det som et top-banner som på en hvilken som helst anden hjemmeside.

• #5   10. jun 2008 Den er fin smiley

• #6   10. jun 2008 Jeg må tilslutte mig Helle og sige, at jeg også synes, at det er lidt uoverskueligt. Jeg ville også foretrække, at der kom en forside, hvor man kunne vælge enten kat eller hund. Hvis jeg så den som killingekøber, ville jeg nok også finde et andet sted, må jeg desværre indrømme. jeg ville tænke på, om killingernes omgivelser var lige så rodede som hjemmesiden...

• #7   10. jun 2008 Skønne misser og dejlige hunde :O)

Men jeg er ikke så vild med den sort baggrund, bliver lidt træt af at kigge på det...

Rigtige flotte biledder, men jeg ville nu lige skære bunden af dem, så logoerne fra HG & KG bliver fjernet smiley

Så savner jeg stamtavler på kattene :O)¨
    Og en killinge knap... Men bliver nemlig lidt i tvivl om, killingerne er solgt under kuld eller hva' smiley

• #8   10. jun 2008 Og flere billeder af Jacko smiley

Kommentér på:
Vil i se min nye hjemmeside?

Annonce