609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

En smule i chok En smule i chok

Blev kontaktet af en kvinde som ville have parret sin hvide norske hun mis med astro. Så dinder jeg samtidig ud af hendes kat er døv, og hun var bedøvende ligeglad med hvad der kom af killinger bare der kom. Jeg sagde selvfølgelig nej, og rådede hende kraftigt til at få katten neutraliseret.
Men hvad slog mig mest, var at hun var ligeglad og bare ville have killinger på den kat.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En smule i chok
  • #1   21. jun 2008 Og det skal nok lykkes for hende, skal du se smiley

Jeg forstår fuldt ud både din unden og harme, men der findes desværre alt for mange, der kun tænker på kroner og øre. .

• #2   21. jun 2008 Kan godt være jeg spørg dumt , men hvorfor ikke parre en døv kat ?
    Det er vel ikke ensbetydende med at killingerne blir døve eller ........

• #3   21. jun 2008 Heidi * S * W

Jo - der er stor forøget risiko for at de bliver det!

• #4   21. jun 2008 Ja okay , men har det ikke også noget med farverne at gøre ?
    Min Coco er døv , men ingen af forældrene er det .
    Hans far er hvid oddeye og han mor er sort blotched tabby med hvidt .

• #5   21. jun 2008 Heidi: Man parrer vel ikke defekte katte. Ikke hvis man er seriøst, men det er kvinden i #1's indlæg. Desuden er Astro jo hvid, så chancerne er da bestemt forhøjet

Jeannette: Jeg ville også have sagt nej. I mine øjne, har du truffet et godt valg. smiley

• #6   21. jun 2008 Maibrit G : Nej , selvfølgelig ikke ............
    Jeg ville også bare vide mere om det , da jeg har en døv dreng (til kæl)

• #7   21. jun 2008 Det er nok ikke for sjov, at FelisDanica har forbud mod at avle på døve katte.

En døv mormis kan heller ikke høre, hvis hendes killinger piver, hvis hun lægger sig på dem, eller falder ud af fødekassen. Hun kan heller ikke kommunikere med dem, altså svare på deres spinden og andre lyde.

• #8   21. jun 2008 Måske er det den samme der har henvendt sig hos mig.. Hun skrev at hun havde en hvid kat med blå øjne hun gerne ville have parret. Hun får heller ikke lov at parre sig hos Basse

• #9   22. jun 2008 Ja det kan godt ske at det er det... Jeg vil i hvertfald ikke være med til det. Chancerne for at det kan gå galt for mor og killinger er simpelt hent for stor. Jeg blev bare så trist og måtte lige af med det :,(

• #10   22. jun 2008 *Mega* : Hvis de ligefrem har forbud mod at avle på døve katte , hvorfor sælges disse katte så uden avlsforbud ? Det virker da underligt ........

Men som skrevet tidligere , jeg jeg ville også bare vide mere om det ...........

• #11   22. jun 2008 har også en der vil have min tel nr da hun har en hvid norskskovkat hun ville have parret. og hade forelske sig i gizmo. men tro ikkew af han skal være far

• #12   22. jun 2008 Heidi * S * W
    Det er fordi det er en kat uden tavle, eller også er det fordi katten er fra et opdræt hvor opdrætteren er ligeglad med at neutralisere inden hun sælger

• #13   22. jun 2008 Min er med stamtavle og ingen af forældrene er døve , men ville da mene , at når der er forbud om at avle på døve katte , så sku det da bare stemples i deres stambog ...............
    Men tak for jeres svar , der lærte jeg da lige noget brugbart :o)

Kommentér på:
En smule i chok

Annonce