9. feb 2005 Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
En sød lille historie (autentisk)..... {{forumTopicSubject}}
Da min mor, morfar, bonus-far og jeg rejste rundt i Thailand i 1986, var jeg forbi Pattaya i ca. en uge.
Der blev jeg gode venner med en hvid, voksen kat med rød eller brun hale (</i>kan ikke huske halens farve</i>), som ellers levede som vildkat. Den var også bange for andre mennesker, men jeg kunne håndfodre den, og bære den ind i mit værelse på hotellet, som lå i stueetagen, via haveindgangen.
Aftenen før vi skulle rejse videre var jeg ked af det, og tiggede min mor om at tage katten med mig (<i>jeg var et barn dengang</i>), men det kunne jo selvfølgelig ikke lade sig gøre.
Jeg ved ikke hvordan, men min lille ven kunne åbenbart mærke det, så om morgenen vågnede jeg ved at katten skreg hjerteskærrende udenfor glasdøren ind til hotelværelset, og kradsede op ad den. Da jeg gik ud for at se hvad der var i vejen, lå den der, og ved dens side lå en enkelt fuglevinge, som den var kommet med til mig som en slags gave. Så jeg brugte morgenen og formiddagen på at lege med katten og fuglevingen, indtil vi skulle afsted, og senere skulle hjem til min egen pige, Kisser, som ventede på os i Danmark.
Jeg glemmer aldrig den kat, og tænker ofte på den.....
Poteknus herfra.
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Potekram.
En sød lille historie (autentisk).....