Mine muskler er blevet mast :/ {{forumTopicSubject}}
Ja dum som jeg er, så ligger jeg mig oppe på folden i dag ved en hest der hedder Paco (oldenborger/fuldblodsblanding på 170) og han er jo ikke helt lille. Så går han hen til mig, og han snuser vædigt til mig, så siger jeg "Paco, nu må du satme ikke træde på mig". Hvad gør krikken? Haha han jokker selvf. på min ene læg. Nå, jeg ringer så til mor, hun kommer, og mit ben hæver pænt meget, så vi besøger skadestuen i Viborg, IGEN. Vi får så at vide at de vil beholde mig et par timer, fordi hævelsen den var så stor den lukkede omkring mine muskler, så der ingen ilt kunne komme ned til foden. Fedt nok. Efter et par dødkedelige timer deroppe som jeg hundrede gange hellere ville have tilbragt i stalden, får jeg så at vide jeg godt kan tage hjem, men jeg skulle passe på, fordi mine muskler var blevet mast, og hvis min fod begynder at blive blå, så skulle jeg komme igen.
Så ingen ridning til mig i denne her uge, og måske heller ikke i næste uge igen..
Men heldigvis nåede jeg at ride tur imorges kl halv syv
Så alle, man skal ikke ligge på en fold xD
Medmindre man vil have MØJ ondt.. Hehe
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 38 Svar: 179
Nej han vadede bare over mig som en dørmåtte...
Ja jeg syntes også selv det er mærkeligt den måde han opførte sig på.
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
men håber da du snart kan ride igen
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Jeg prøver noget lign i lørdags.. Jeg var så dum at tag en HEL pose gulerødder med ud på folden og de tossede hestede begyndte så at omringe mig =D Kaster så de dumme gulerødder ud over hegnet for at få styr på dem.. Jeg har en enkelt gulerød tilbage som jeg så ville give min hest hvorefter at den der står ved siden af hende ik vil have hun ska have den så hun bliver tosset og ligger lige ALT sin vægt på min lille fod så jeg vælter.. Og pludselig står der bare 3 store heste foran en.. DEr kravlede jeg godt nok lidt hurtigt ud under hegnet =D
Og måtte hentes med ambulance da jeg ik ku gå =D
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 38 Svar: 179
Av
Det problem har jeg ikke, for min hest får aldrig godbidder
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Mine muskler er blevet mast :/