{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Hjælp meget små killinger {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Der er to meget små killinger der har opsøgt os på vores nye grund. De virker absolut ikke gamle nok til at være væk fra moderen.

Nu er vi ikke katte mennesker. Dog har vi før haft en hitte killing men den var lidt ældre end dem her og den kunne med vores hunde. De her to kan ikke tåle synet af hunde og derfor kan vi ikke tage dem indenfor. Vi har prøvet lave lidt læ til dem udenfor og de har indtil videre fået tun og vand. Har lige snakket med dyrlægen og de har noget erstatnings mælk vi kan give dem. Men er der nogle der har nogle gode råd eller foreslag til os.

Sig endelig frem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp meget små killinger
  • #1   15. sep 2008 har du spurgt naboen om det er deres katte smiley kunne jo være

  • #2   15. sep 2008 Giv dem til kattens værn, de tager sig af hjemløse katte, og sørger for de får et godt hjem smiley

  • #3   15. sep 2008 Hvis I selv kan komme til at røre ved killingerne, er de IKKE vildkatte-killinger, så prøv at forhøre jer i området, om nogen kender til dem. Det KAN jo være, de har deres mor i nærheden.

    Ellers er det ret normalt, at sådanne småfyre hvæser ad både hunde og fremmede katte. Det holder de op med i løbet af et par dage, så hvis det kun er det, der afholder jer fra at tage dem, ville jeg alligevel tage dem ind, HVIS der som sagt ikke er nogen, der kendes ved dem.

    Forresten ville jeg ikke give dem tun. Både dyrlægen og dyreforretninger har foder, der er beregnet til killinger.

    Held og lykke!


  • #4   15. sep 2008 Prøv at gå ind og læs på www.hittekilling.dk. der står en masse gode råd.

  • #5   15. sep 2008 Tusind tak....

    De har nu været der i 3 dage og vi har ingen kattemor set.

    Vi er flyttet på landet og der er katte over alt og ligeledes killinger over alt. Men netop disse to bliver ved med at sidde udenfor vores dør og venter på vi kommer ud :O)


  • #6   15. sep 2008 prøv og gå rundt og bank på . kan være de er faret vild. hvor gamle vil du skyde på de er ?

  • #7   15. sep 2008 har desværre ikke forstand på katte.... men kan bare se at de i hvert fald ikke er 12 uger...

    Men de er rimelig sikre på deres ben og udforsker alle vores ting udenfor og kravler på alt vores byggerod.... så helt nye er de heller ikke


  • #8   15. sep 2008 jeg sys du skal gå rundt og banke på. og hvis du ikke finder nogle så ring til hittekilling hvis du mener de er så små

  • #9   15. sep 2008 Øv. Jeg er ikke misundelig på jer, der bliver rendt på dørene af tilløberkatte +killinger. For dårligt, at folk lader katte formere sig og gå for lud og koldt vand, og så ellers lade tilfældige mennesker om bekymringerne for kattene.

    Hvis I ikke selv har lyst eller mulighed for at have de to katte permanent eller midlertidigt, så kan I aflevere dem til et dyreinternat / kattehjem.
    (Inges Kattehjem; Kattens Værn, Dansk Dyreværn, Værn for værgeløse Dyr, Dyrenes Beskyttelse).
    Så vidt jeg ved, sørger de alle for neutralisation af formidlede katte. Og så vil dé to missere her da ikke bidrage yderligere til produktion af overskudskillinger.

    Hvis I kunne tænke jer at beholde dem, så kan I melde jer som foderværter og evt. få tilskud til neutralisation af KV.

    Men jeg ville nu også gå en runde og stemme dørklokker i nabolaget ... det kunne jo være, at nogen savner dem.... hvilket jeg håber, der er.




Kommentér på:
Hjælp meget små killinger

Annonce