{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

hvad sker der her på KG?? {{forumTopicSubject}}

nøj hvor er der mange slettede indlæg og mange der sletter sig selv af årsager jeg ikke altid forstår...

Jeg synes at stemningen er blevet underlig og at mange indlæg ender i en form for krig, hvor man sender mange pb til hinanden og kritisere et udsagn,eller personens måde at holde kat.

Jeg er selv blevet kritiseret og tak for det (jeg nyder at lære noget nyt eller blive rettet)

Men hvad er det her sker. Der har været skrevt meget om slettede tråde og jeg tror ikke man kan undgå at støde nogle med det. Men bliver dem der sletter deres indlæg ikke også stødt over de mange kommentarer efterfølgende.. jeg ved det ikke, men noget gør at stemningen her inde bliver underlig og jeg tror at vi alle er skyld i det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad sker der her på KG??
  • #1   22. sep 2008 jeg giver dig ret i det du skriver. der vil altid være nogle som føler sig støt

• #2   22. sep 2008 Jeg synes også det er irriterende, når man sletter sin tråd. Men nogengange forstår jeg det altså godt. Hvis man har gjort en fejl og der så kommer 25+ svar, hvor der næsten står det samme, at man er en dårlig katte-ejer, at man da skal søge dyrlæge osv., så forstår jeg godt vedkommende blir ked af det.
    Hvis der er svaret i tråden, hvad man har gjort forkert behøver der jo ikke komme 20 indlæg mere med samme besked.
    Tror mange gange (ikke altid) det er derfor tråden blir slettet

• #3   22. sep 2008 det er irriternede ja, men det er lige så irriterende der konstant kommer indlæg om slettede indlæg..

• #4   22. sep 2008 Det skrevne ord kan godt virke meget hårdt nogle gange... og nogle mennesker tænker måske ikke over, hvad og hvordan de skriver...

Der er rigtigt mange, der bliver svinet til hele tiden herinde, og det gør ondt...

Det ser jeg helst ikke skal være noget, der fortsætter herinde...

Hvis en tråd bliver slettet, så skriv til opretteren over pb, eller lad det ligge...
    Om det så har været brugeren selv, eller en HA, der sletter indlægget, skal det ikke videre diskuteres i andre tråde, der ofter ender i provokation eller direkte hån...

En bøn er, at folk tænker mere over, hvor svært det skrevne ord nogle gange er at tolke...
    Og ikke at fare i flæsket på hinanden konstant.

• #5   22. sep 2008 tja...moral er godt - dobbelt moral er dobbelt så godt. :o)

Kommentér på:
hvad sker der her på KG??

Annonce